Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

'Speciale' vraag over DMT

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

'Speciale' vraag over DMT

Berichtdoor nielss » zo jun 05, 2016 6:53 pm

Beste leden,

Dit is misschien een verdrietige vraag maar ik wil hem graag hier stellen.

Ik ben al meer dan een jaar depresief. Ik heb meerdere zelddodings pogingen ondergaan waardoor ik veel psychologische hulp heb gekregen. Helaas zijn mijn klachten gebleven. De depressie komt uit het niks op, blijft ~30 minuten en verdwijnt vervolgens zosnel als het gekomen is. Op zulke momenten heb ik geen angsten, ook niet voor de dood. Het lijkt me dan "wel grappig" om zelf eens tekijken hoe dat eigenlijk is.

Nadat dit over is schrik ik meestal heel erg.

Vroeger heb ik microdosering en trips met LSD gemaakt dit beviel goed en daarna bleven de extreme ervaringen een paar dagen (~3) weg.

Alleen heb ik nu antidepressivum voorgeschreven gekregen en is bijna geen effect meer van de LSD temerken.

Nu ben ik er bijna klaar mee maar ik wil nog DMT proberen omdat dit (volgens vele) de sterkste hallucinant (idk of dat zo genoemt word) is.

Als jullie er zeker van zijn dat dit alleen nog maar meer klachten zal maken, zal ik de DMT skippen en gelijk een halve gram heroine in mijn neusgat stoppen.

Ik kijk uit naar het antwoord, alvast bedankt.

Grtz, Niels

[Het mij uit het hoofd proberen te praten van mijn suicidale gedachtes heeft geen zin, dit is al vaak genoeg door professionele hulp geprobeerd]
Experimenteren is leuk.. Zo ben je ook ooit begonnen met de andere middelen van genot. Vroeger zei je wellicht dan je nooit ging blowen en zeker nooit harddrugs gaat gebruiken. Toen je met XTC begon zei je zeer waarschijnlijk verder dan dit ga ik echt niet… Als je vrienden nu met METH aankomen heroverweeg je het zelfs.
nielss
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma okt 19, 2015 11:03 pm

Re: 'Speciale' vraag over DMT

Berichtdoor Maus » zo jun 05, 2016 9:04 pm

Sorry dat ik misschien wat off-topic ga, maar beroerd om te horen dat je zo vaak last hebt van hele korte depressies. Daar wil ik graag even op ingaan.

Zelf heb ik daar -net als jij- ook last van gehad. Ketamine (bij mij circa 20 Mg oraal of circa 10 Mg :snort: ) had een direct sterk anti-depressief effect.

Of dit samengaat met de ad's die je nu slikt, weet ik niet. Over bovenstaande is overigens veel research gedaan, met name in de VS.

Ook een optie is om je korte depressies weg te spuiten met Dormicum/Midazolam neusspray. Deze zeer potente benzo werkt via de nasale route binnen een minuut of 5. Je kunt je psychiater dit idee voorleggen om zo een recept te krijgen.

Wat je vraag over DMT; daar heb ik geen mening over.

Sterkte @nielss! 8-)
Laatst bijgewerkt door Maus op zo jun 05, 2016 10:44 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: 'Speciale' vraag over DMT

Berichtdoor nielss » zo jun 05, 2016 10:10 pm

Maurits schreef:Sorry dat ik misschien wat off-topic ga, maar beroerd om te horen dat je zo vaak last hebt van hele korte depressies. Daar wil ik graag even op ingaan.

Zelf heb ik daar -net als jij- ook last van gehad. Ketamine (bij mij circa 20 Mg oraal of circa 10 Mg :snort: ) had een direct sterk anti-depressief effect.

Of dit samengaat met de ad's die je nu slikt, weet ik niet. Over bovenstaande is overigens veel research gedaan, met name in de VS.

Ook een optie is om je korte depressies weg te spuiten met Dormicum/Midazolam neusspray. Deze zeer potente benzo werkt via de nasale route binnen een minuut of 5. Je kunt je psychiater dit idee voorleggen om zo een recept te krijgen.

Wat je vraag over DMT betreft, heb ik geen mening.

Sterkte @nielss! 8-)


Bedankt voor de reactie.

Zelf heb ik al gezien dat Ketamine een snel antidepressief effect heeft. Ik heb die zelf ook gebruikt maar na 4/5 dagen moest ik om de 30 minuten naar de toilet. Vgm komt er in 2017 zelf een medicijn om de markt met ketamine.

Over die benzo's heb ik trouwens niks gezien en ben van plan (na reseach) ze uit te proberen.

Nogmaals bedankt!

Grtz
Experimenteren is leuk.. Zo ben je ook ooit begonnen met de andere middelen van genot. Vroeger zei je wellicht dan je nooit ging blowen en zeker nooit harddrugs gaat gebruiken. Toen je met XTC begon zei je zeer waarschijnlijk verder dan dit ga ik echt niet… Als je vrienden nu met METH aankomen heroverweeg je het zelfs.
nielss
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma okt 19, 2015 11:03 pm

Re: 'Speciale' vraag over DMT

Berichtdoor Maus » zo jun 05, 2016 10:43 pm

Graag gedaan.

De gedachte achter Dormicum is eigenlijk heel simpel: je wordt zo moe van die benzo dat je gevoel als het ware uitgeschakeld wordt. Bij doseringen van 10 Mg + val ik meestal spontaan in slaap.

Je probleem is psychisch ernstig lijden door zeer kortdurende heftige depressies, een goede oplossing is dan m.i. om met medicatie die heel snel werkt je gevoel uit te schakelen en te slapen tijdens je depressieve kutgevoel/gedachten.

Dormicum heeft een hele korte halfwaardetijd (circa 2-4 uur) en is dus relatief snel uit je systeem. Iets wat dus ook perfect aansluit bij jouw probleem.

Ik kan me overigens wel voorstellen dat je psychiater terughoudend zal zijn in het voorschrijven van dit spul ivm eventuele suïcidaliteit; een flesje bevat ruim 300 Mg vloeibare Dormicum...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: 'Speciale' vraag over DMT

Berichtdoor Maus » zo jun 05, 2016 10:48 pm

Oh ja, ik veronderstel dat je goed onderzocht bent door een psychiater? Er zijn voor jouw psychische problemen zoveel behandelingsmogelijkheden. Denk hierbij aan psychotherapie (bijvoorbeeld CGT) en medicatie als stemmingsstabilisatoren (Lithium) of sterke anti-depressiva in de vorm van MAO-remmers.

Ook ECT zou een serieuze optie voor je kunnen zijn.

Nogmaals: sterkte!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: 'Speciale' vraag over DMT

Berichtdoor Selem » zo jun 05, 2016 11:14 pm

Wat de normale stappen betreffende therapie en eventuele medicatie betreft, netjes neergezet @Maurits, .

Om dan nog maar even inhoudelijk in te gaan op de vraag met betrekking tot DMT:
DMT is zeker een erg sterkt, misschien het meest sterke, psychedelica dat ik ken. Maar, los van dat je van een breakthrough echt veel kan leren, weet ik niet, en denk ik niet, dat dit de oplossing voor jouw probleem is. Persoonlijk denk ik wel dat DMT, van alle psychedelica die ik heb gedaan, mij het meeste heeft veranderd en de grootste indruk achter heeft gelaten. Het heeft mijn blik op de wereld wel veranderd, maar of ik er nou beter of slechter van ben geworden laat ik in het midden.

Je suggereert ook microdosing? Hier heb ik helemaal geen ervaring mee betreffende DMT, vraag me af of het ook mogelijk is aangezien de enzymen het binnen de kortste keren afbreken. In theorie zou je n,n-DMT kunnen microdosen als je de hele dag op MAOi remmers zit.... Goed ik draaf door, slecht plan waarschijnlijk, beter niet doen. Doseren zou dan ook wel behoorlijk nauw komen te liggen.

Wat nog weleens interessant zou kunnen zijn is Ayahuasca. Dit is, even simpel, DMT met een MAOi remmer. Hiervan zijn er zeker wonderverhalen over depressies die werden afgesloten en andere dergelijke kunsetn. Zelf heb ik geen ervaring met Ayahuasca, maar het staat wel op mijn verlanglijstje.
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: 'Speciale' vraag over DMT

Berichtdoor Perry » zo jun 05, 2016 11:50 pm

nielss schreef:Zelf heb ik al gezien dat Ketamine een snel antidepressief effect heeft. Ik heb die zelf ook gebruikt maar na 4/5 dagen moest ik om de 30 minuten naar de toilet.

Ten eerste zal dit waarschijnlijk psychosomatisch geweest zijn of door een versnijding, dunkt mij. Heb niet alleen veel persoonlijke ervaring ermee, maar ook veel gelezen over ketamine. De echte blaasproblemen treden pas na langdurig frequent gebruik op. En nog wat argumenten, maar ik ben net begonnen met nodden en can't be arsed...

Daarnaast zou je waarschijnlijk aan 1 keer per week zo'n 10~20mg dosis denk ik genoeg moeten hebben, bij deze toepassing.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 'Speciale' vraag over DMT

Berichtdoor Amvitamientje » zo jun 05, 2016 11:56 pm

Niet leuk om te lezen dit :(

Welk antidepressivum slikte je toen en hoelang al? En wat slik je nu?

Ik wil je trouwens ten strengste afraden om op zulke situaties benzo's te gaan gebruiken. Benzodiazepines kan er voor zorgen dat je verkeerde keuzes maakt, je remmingen verdwijnen. Ik heb het helaas zelf ook mogen meemaken, gelukkig met een goede afloop. Psychiaters schrijven het ook niet voor niets niet voor bij ernstige suïcidale patiënten.

En wat Maurits ook zegt, elektroconvulsietherapie schijnt heel goed te werken.

Ik kom er later op terug, ben een beetje wazig.

Sterkte! :)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 'Speciale' vraag over DMT

Berichtdoor Bunnie » di jun 07, 2016 3:30 pm





als je depri ben ga je muziek draaien en dansen en leuke dingen doen zodat je niet meer depri ben ,
Welcome in the MindMatrix
Good Luck SupremeSoul.

oja doe geen heroine,, dat is bullshit net als deprressief doen, is ook bullshit.
doe normaal man! met je halve gram heroine in je neus en suicidale gedachtes.
ga dan maar DMT smoken of LSD trippen of Paddestoelen doen, of buddhistische mantra's zingen en mediteren,,, het is gewoon een keuze: angst of liefde.
Transhumanism,CIA’s MK-Ultra program and their totalitarian dream of creating Huxley’s Brave New World, a dystopia where we will be deluded into loving our servitude through psychedelic drugs and mindless sex.
Avatar gebruiker
Bunnie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: za mei 05, 2012 5:26 pm

Re: 'Speciale' vraag over DMT

Berichtdoor Amvitamientje » di jun 07, 2016 5:37 pm

Bunnie schreef:
als je depri ben ga je muziek draaien en dansen en leuke dingen doen zodat je niet meer depri ben ,

Jij bent zeker niet de slimste thuis?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 'Speciale' vraag over DMT

Berichtdoor Exceptional » di jun 07, 2016 6:13 pm

Amvitamientje schreef:Jij bent zeker niet de slimste thuis?

Jij waarschijnlijk ook niet, als je nog steeds niet doorhebt tegen wie je het hebt.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: 'Speciale' vraag over DMT

Berichtdoor Amvitamientje » di jun 07, 2016 7:01 pm

Ik heb geen huisgenoten :)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 'Speciale' vraag over DMT

Berichtdoor Schepje » di jun 07, 2016 11:56 pm

nielss schreef:Nu ben ik er bijna klaar mee maar ik wil nog DMT proberen omdat dit (volgens vele) de sterkste hallucinant (idk of dat zo genoemt word) is.


Kun je het beste ayahuasca brouwen lijkt me. Zo sterk mogelijk zelf proberen te brouwen?
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: 'Speciale' vraag over DMT

Berichtdoor Bunnie » do jun 09, 2016 10:44 am

nielss schreef:Beste leden,

Dit is misschien een verdrietige vraag maar ik wil hem graag hier stellen.

Ik ben al meer dan een jaar depresief. Ik heb meerdere zelddodings pogingen ondergaan waardoor ik veel psychologische hulp heb gekregen. Helaas zijn mijn klachten gebleven. De depressie komt uit het niks op,

[Het mij uit het hoofd proberen te praten van mijn suicidale gedachtes heeft geen zin, dit is al vaak genoeg door professionele hulp geprobeerd]


tjee man! best heftig om dat te horen van je , pas je wel op met psychedelica , .
ze openen je mind je bewustzijn naar de spiritworld met engelen en demonen en entiteiten en vaage shit, als je zulke heftige zelfdodings pogingen, suicidale gedsachtes depresief problemen heb pas dan wel op alsjeblieft met trippen.
trip anders onder begeleiding van goede te vertrouwen en ervaren vrienden of zoek een Ayahuasca-Sjamaan of ceremonie waar ze je suicidale depri probleem begrijpen en ze je goed kunnen begeleiden tijdens en na de trip.
zou kunnen toch dat je een bad-trip krijgt,een mindloop dat je denkt dat je nooit meer uit je trip komt, soms kunnen mensen in een trip in paniek raken en bang worden dat ze niet meer uit de trip kunnen komen, en als je dan ook nog depri en suicidaal ben, dat lijkt me eigenlijk best link.

zou ook kunnen dat je leerd van je goeie of (bad)trip en daarvan leerd en beter en sterker uit je trip komt.
zelf doe ik nou een of twee LSD zegels,, DMT smoken vind ik te heftig

depri zijn is in een hoekje zitten en/of je problemen negeren ofzo ?
nielss schreef:Dit is misschien een verdrietige vraag maar ik wil hem graag hier stellen.

ga toch fietsen man :wave:

Vedrietig ? hoezo ,, Wat heb je om te huilen?
misschien dat de LachKicks van het trippen helpen tegen je verdriet en depressie.
ik ga niet meer op drugsforum want teveel depresieve mensen hierzo waarvan ik van slag raak.
ik zat vroeger in het gekkehuis en daarzo waren van die suicidale,, nou dat is dus echt niet chill om te horen hoe andere mensen een eind aan hun leven willen maken.
Transhumanism,CIA’s MK-Ultra program and their totalitarian dream of creating Huxley’s Brave New World, a dystopia where we will be deluded into loving our servitude through psychedelic drugs and mindless sex.
Avatar gebruiker
Bunnie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: za mei 05, 2012 5:26 pm

Re: 'Speciale' vraag over DMT

Berichtdoor Bunnie » wo jun 22, 2016 8:58 pm

Viktor springt voor de trein en overleeft:

"Er lag een wit laken over me heen"

AMSTERDAM Wanneer Viktor Staudt op 12 november 1999 geen oplossing meer ziet voor zijn problemen, besluit hij een einde te maken aan zijn leven. Op station Amsterdam RAI springt hij voor de intercity. Hij overleeft het ongeluk en probeert met zijn ervaring andere mensen te helpen.
http://www.rtvnh.nl/nieuws/187230/vikto ... er-me-heen
Viktor heeft al een wit laken over zich heen, wanneer agent Henri Hendriks arriveert.
"Ik zag hem liggen onder het laken, maar ben toch even gaan kijken",
vertelt Hendriks.
"Toen hoorde ik hem kreunen en zag ik dat hij nog bewoog. Zijn ene been lag bij zijn hoofd, de ander twee meter verderop."

Enige oplossing
Viktor overleeft, maar verliest beide benen. Nu, 17 jaar later, gaat het beter met hem en wil hij andere mensen helpen en inspireren.
"Ik dacht dat zelfmoord de enige manier was om van mijn problemen af te komen, maar nu zie ik in dat die gedachte kwam door mijn depressie",
vertelt Staudt.
"Met de juiste behandeling en medicatie kan ik nu een leven leiden net als ieder ander."

:roll2:
ooh awe, trein niet hard genoeg, Wat een MAZZEL.
:roll:
Transhumanism,CIA’s MK-Ultra program and their totalitarian dream of creating Huxley’s Brave New World, a dystopia where we will be deluded into loving our servitude through psychedelic drugs and mindless sex.
Avatar gebruiker
Bunnie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: za mei 05, 2012 5:26 pm


Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner