Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

thermo mat nodig?

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

thermo mat nodig?

Berichtdoor psychotrance » ma nov 11, 2013 5:49 pm

Hallo allemaal!

Wil graag een eigen paddokweekset oprichten, liefst zo snel mogelijk :)
Echter, het is nu bijna winter en onze CV staat altijd op 19 graden overdag, 's nachts op 15 graden.
Voor een paddokweekset moet er een temperatuur zijn tussen de 18 en de 30 graden, 23 graden wordt gezien als de ideale temperatuur. Deze wordt dus zowel overdag als snachts niet bereikt bij ons thuis. Vooral voor snachts maak ik me een beetje zorgen.

Is de aanschaf van een thermo matje (zie bijlage) een must of eerder een overbodige luxe?
thermo mat.png


Verder een klein vraagje: kan een paddokweekset een paar dagen per week onbewaakt achter gelaten worden? 4 van de 7 dagen ben ik namelijk niet thuis. vrijdag tot zondag ben ik wel thuis en kan ik de paddokweekset onderhouden. Is dit te doen zo?
Laatst bijgewerkt door psychotrance op ma nov 11, 2013 6:03 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: thermo mat nodig?

Berichtdoor Ahote » ma nov 11, 2013 5:58 pm

Ik zou wel een matje kopen in jouw situatie (ik heb het zonder gedaan maar het was wel altijd 22-23 waar de paddo's groeiden)
En voor dat onderhouden, is zeker te doen maar dan zou het wel best zijn dat ge altijd thuis zijt wanneer er geoogst moet worden. Erg is het eigenlijk niet als de paddo's iets te laat geoogst worden maar sporen gaan wel overal liggen en als je pech hebt gaan ze daarna rotten en dan is het wel te laat (zou niet weten hoeveel tijd ze nodig hebben om te beginnen rotten)
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: thermo mat nodig?

Berichtdoor psychotrance » ma nov 11, 2013 6:08 pm

Hmm oke bedankt voor je antwoord Ahote! had natuurlijk op een ander antwoord gehoopt, maar ben blij dat ik nu wel weet hoe het zit!

misschien moet ik gewoon wat geduld hebben en wachten tot de zomer, dan ben ik sowieso ook vaker thuis.

Ik denk er nog eventjes over na :)
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: thermo mat nodig?

Berichtdoor universal-flow » di dec 03, 2013 7:22 pm

Thermomatje is inderdaad een must! ben einde van de zomer beginnen met kweken, toen het kouder begon te worden stopte me paddo's ook met groeien, heb nu dag en nacht een verwarming aan, met mijn paddo's er direct boven geplaatst voor een temperatuur van onveer 23 graden. Zat er ook aan te denken zo'n thermomatje te kopen, kan me voorstellen met verwarming dag en nacht aan dat ik straks hoge stook kosten heb..
universal-flow
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: zo sep 29, 2013 2:49 pm


Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner