Dit is GEEN truffel voor beginners!!! Maar voor diegene die weten wat ze kunnen verwachten zal dit de ultieme ervaring leveren. Kies je tijd en plaats en ga op reis!
Kaliesie schreef:Hoi, ik heb gisteravond voor het eerst truffels gebruikt. Ik verheugde me er erg op en had me prima voorbereid, ik had 11 gram (de helft van een doosje) High Hawaiians genomen. De eerste 2 uur ging ik superlekker en had ik een fijne trip, maar toen sloeg het om en kreeg ik een heeele nare trip. Heb vreemde dingen gedaan. Hoe dan ook, ik wil weer truffelen omdat ik toch wel graag wil trippen. Heeft iemand tips waardoor ik een bad trip de volgende keer (over een week waarschijnlijk) beter kan voorkomen?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Verf schreef:Inderdaad... Wat een logica ook: "Oh je reageert sterk op truffels? Gooi er dan maar wat extra drugs bij om het effect te verminderen."
De dosis wat naar beneden schroeven of een minder sterk soortje uitproberen lijken je geen beter advies?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Druks schreef:Maurits schreef:Kaliesie schreef:Hoi, ik heb gisteravond voor het eerst truffels gebruikt. Ik verheugde me er erg op en had me prima voorbereid, ik had 11 gram (de helft van een doosje) High Hawaiians genomen. De eerste 2 uur ging ik superlekker en had ik een fijne trip, maar toen sloeg het om en kreeg ik een heeele nare trip. Heb vreemde dingen gedaan. Hoe dan ook, ik wil weer truffelen omdat ik toch wel graag wil trippen. Heeft iemand tips waardoor ik een bad trip de volgende keer (over een week waarschijnlijk) beter kan voorkomen?
Misschien ben je psychosegevoelig. Zou wel oppassen met truffels...
Bad trips zijn gedeeltelijk te stoppen met anti-psychotica. Schiet je nog een keer de verkeerde kant op, dan kunnen middelen als Seroquel, Zyprexa, Risperidon of Haldol behulpzaam zijn.
Denk aan de volgende doseringen:
Seroquel 50 Mg - 300 Mg
Zyprexa 5 Mg - 15 Mg
Risperidon 3 Mg - 5 Mg
Haldol 2 Mg - 5 Mg
Succes!
Niet iedereen is direct psychose gevoelig . En hoe de fuck moet ze aan exotische anti psychotica komen?
Albert Einstein schreef:
Verf schreef:Inderdaad... Wat een logica ook: "Oh je reageert sterk op truffels? Gooi er dan maar wat extra drugs bij om het effect te verminderen."
De dosis wat naar beneden schroeven of een minder sterk soortje uitproberen lijken je geen beter advies?
Albert Einstein schreef:
Druks schreef:Maurits schreef:Kaliesie schreef:Hoi, ik heb gisteravond voor het eerst truffels gebruikt. Ik verheugde me er erg op en had me prima voorbereid, ik had 11 gram (de helft van een doosje) High Hawaiians genomen. De eerste 2 uur ging ik superlekker en had ik een fijne trip, maar toen sloeg het om en kreeg ik een heeele nare trip. Heb vreemde dingen gedaan. Hoe dan ook, ik wil weer truffelen omdat ik toch wel graag wil trippen. Heeft iemand tips waardoor ik een bad trip de volgende keer (over een week waarschijnlijk) beter kan voorkomen?
Misschien ben je psychosegevoelig. Zou wel oppassen met truffels...
Bad trips zijn gedeeltelijk te stoppen met anti-psychotica. Schiet je nog een keer de verkeerde kant op, dan kunnen middelen als Seroquel, Zyprexa, Risperidon of Haldol behulpzaam zijn.
Denk aan de volgende doseringen:
Seroquel 50 Mg - 300 Mg
Zyprexa 5 Mg - 15 Mg
Risperidon 3 Mg - 5 Mg
Haldol 2 Mg - 5 Mg
Succes!
Niet iedereen is direct psychose gevoelig . En hoe de fuck moet ze aan exotische anti psychotica komen?
Albert Einstein schreef:
JongGeleerd schreef:Ik ben sterk belast de laatste tijd en slaap veel te weinig.
Ik ben nog niet psychotisch
JongGeleerd schreef:Ik ben sterk belast de laatste tijd en slaap veel te weinig.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Albert Einstein schreef:
Maurits schreef:Je zou met redelijke zekerheid kunnen stellen dat de TS wel eens gevoelig zou kunnen zijn voor bad trips op psychedelica. Sommige badtrips kunnen gezien worden als kortdurende psychoses.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Maurits schreef:Je zou met redelijke zekerheid kunnen stellen dat de TS wel eens gevoelig zou kunnen zijn voor bad trips op psychedelica. Sommige badtrips kunnen gezien worden als kortdurende psychoses.
Dat zou ik echt niet met zekerheid durven stellen na 1 bad trip...
Albert Einstein schreef:
Maurits schreef:Ivo schreef:Maurits schreef:Je zou met redelijke zekerheid kunnen stellen dat de TS wel eens gevoelig zou kunnen zijn voor bad trips op psychedelica. Sommige badtrips kunnen gezien worden als kortdurende psychoses.
Ik ook niet.
Wel kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat de TS wel eens gevoelig zou kunnen zijn voor bad trips op psychedelica.
Maurits schreef:Ivo schreef:Maurits schreef:Je zou met redelijke zekerheid kunnen stellen dat de TS wel eens gevoelig zou kunnen zijn voor bad trips op psychedelica. Sommige badtrips kunnen gezien worden als kortdurende psychoses.
Ik ook niet.
Wel kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat de TS wel eens gevoelig zou kunnen zijn voor bad trips op psychedelica.
Albert Einstein schreef:
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten