Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tolerantie truffels 1,5 week na LSD

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Tolerantie truffels 1,5 week na LSD

Berichtdoor magiccxx » ma jun 08, 2020 7:04 pm

Vanwege vakantie toch wat meer tijd voor psychedelica. Nu komt het zo uit dat ik vorige week woensdag LSD heb genomen, komende vrijdag wil ik graag truffels nemen ter afsluiting van de vakantie :hulde: . Hier zit 9 dagen tussen. Hoe is jullie ervaring? Ga ik nog last hebben van kruistolerantie? (of is dit op te lossen met een hogere dosering truffels nemen?). Lees verschillende verhalen over eerst truffels en dan LSD. Maar dit is andersom.

:wave: :wave:
magiccxx
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma jun 08, 2020 6:56 pm

Re: Tolerantie truffels 1,5 week na LSD

Berichtdoor magiccxx » ma jun 08, 2020 8:57 pm

Druks schreef:Moet kunnen. Verwacht niet dat je er veel last van gaat hebben. Enjoy! :woeh:


Thankss. Komt zeker goed. :woeh: :kleuter:
magiccxx
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma jun 08, 2020 6:56 pm

Re: Tolerantie truffels 1,5 week na LSD

Berichtdoor Jmths » do jun 11, 2020 12:08 pm

magiccxx schreef: Nu komt het zo uit dat ik vorige week woensdag LSD heb genomen, komende vrijdag wil ik graag truffels nemen ter afsluiting van de vakantie :hulde: . Hier zit 9 dagen tussen. Hoe is jullie ervaring hiermee? Ga ik nog last hebben van kruistolerantie? (of is dit op te lossen met een hogere dosering truffels nemen?).

9 dagen nadien merk ik wel enige tolerantie normaal gesproken, beetje de vraag ook hoe hoog je de LSD gedoseerd hebt ik denk. Maar je gaat wel kunnen trippen als dit niet te vaak voor komt.

Een hogere dosering kan tot bepaalde hoogte werken, maar op een gegeven moment merk je simpelweg niets meer van de psychedelische effecten ongeacht hoe hoog je doseert. Als je met hogere frequentie wilt trippen kun je overwegen om the combineren met een dissociatief om de tolerantie een beetje te sparen. Maar sommige mensen zullen zeggen dat je op dat moment eigenlijk al teveel tript.
magiccxx schreef:Lees verschillende verhalen over eerst truffels en dan LSD. Maar dit is andersom.

Ik kan mij voorstellen dat omdat de duratie van LSD grofweg 3x langer is de tolerantie ook iets langer kan naslepen. Maar in principe vertaalt de mate waarin wenselijke receptoren zijn aangegrepen zich naar tolerantie en zou het niet zoveel moeten uitmaken.

Have fun. :wave:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron