Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor Sagana » do nov 24, 2011 7:31 pm

Hoi,
Ik heb dinsdag voor het eerst getript (15 gram Dragons Dynamite). Gisteren heb ik 's avonds een kleine hoeveelheid Tramadol genomen, minder dan 50 mg. Ik heb dan nog een tijdje in bed liggen lezen totdat mijn ogen echt bijna toevielen, ik zou zo in slaap gevallen zijn. Dus heb ik het licht uitgedaan om te gaan slapen.

Na een paar minuten leek het wel alsof de trip opeens terugkwam. Niet zo heftig als dinsdag, maar toch. Normaal voor ik ga slapen lig ik relaxed nog wat na te denken over de dingen. Nu kon ik mijn gedachten echter niet sturen. Ze sprongen van de hak op de tak, echt heel chaotisch. Ik hoorde soms mensen iets zeggen (ik wist wel dat ik het alleen maar in mijn gedachten hoorden, maar het klonk heel echt). Ook had ik een klein aantal closed eye visuals. Ik zag soms figuren of gezichten, en één keer (ik lag toen te denken aan tennis) leek er precies een tennisbal keihard op mij af te komen.

Ik vond het niet onaangenaam maar wel vreemd. Kan dit echt dat een trip achteraf een beetje lijkt terug te komen?

Het heeft niet bijster lang geduurd denk ik want een tijdje later ben ik gewoon in slaap gevallen.
Sagana
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: wo okt 12, 2011 12:55 am
Woonplaats: België

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor Antifa » vr nov 25, 2011 2:35 am

Ben ook wel nieuwsgierig naar wat hier nou de oorzaak van is.
Heb het zelf ook wel eens gemerkt, en dan vooral bij gebruik van cannabis in de dagen na de trip.
Antifa
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 132
Geregistreerd: do mei 05, 2011 11:17 pm

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor Davidirl » zo jan 29, 2012 5:36 pm

Ik heb dit zelf elke nacht alleen die stemmen dan niet, maar is dat niet gewoon normaal dat je dat soort dingen ziet vlak voor het in slaap vallen.
Ben er nu gewoon aan gewend eigenlijk.
The Plants are Talking to us, We need to Listen.
Avatar gebruiker
Davidirl
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 63
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 4:29 pm

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor Einstein » zo jan 29, 2012 5:41 pm

Oude topics :woeh:

Wat ik wel heb is dat ik heel soms merk ik dat ik, als ik nét niet in slaap ben, de gekste gedachtenkronkels heb en volstrekt onlogische verbanden maak. Meestal schrik ik dan weer helemaal wakker. Vaak wel geinig, maar zo heftig als dit heb ik het bij lange na niet gehad.
Misschien dat de tramadol er in dit geval iets mee te maken had, anders zou ik het ook niet weten :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor Aaltje » zo jan 29, 2012 6:48 pm

Ik vind het zo gek als mensen vertellen dat ze iets hebben ervaart en vervolgens vragen of dat kan.
NEE JE BENT EEN TOTAL NUTCASE!
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor herejezus » zo jan 29, 2012 6:48 pm

alleen als je een kikker beft.
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor Aaltje » zo jan 29, 2012 6:50 pm

Herejezus waarom kom je nooit meer op msn of op de chat?
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor verneukeratief » zo jan 29, 2012 6:56 pm

Omdat hij ook een godsgloeiende hekel aan jou heeft pijpstra
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor herejezus » zo jan 29, 2012 7:06 pm

Omdat ik sociaal weird ben, ik vaak ben verhuisd en regelmatig wordt genegeerd door mijn sociale omgeving. Ik kom heel af en toe op msn, en de chat vind ik persoonlijk niet meer zo leuk.
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor Aaltje » zo jan 29, 2012 7:16 pm

Jamaar je weet toch dat ik je lief vind?
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor herejezus » zo jan 29, 2012 7:31 pm

ja, maar ik vind jou tog ook lievv?
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor Aaltje » zo jan 29, 2012 7:38 pm

herejezus schreef:ja, maar ik vind jou tog ook lievv?

Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor herejezus » zo jan 29, 2012 7:39 pm

:)
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor Trippie » zo jan 29, 2012 7:47 pm

:love:
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor Sagana » zo jan 29, 2012 8:53 pm

Einstein schreef:Wat ik wel heb is dat ik heel soms merk ik dat ik, als ik nét niet in slaap ben, de gekste gedachtenkronkels heb en volstrekt onlogische verbanden maak. Meestal schrik ik dan weer helemaal wakker. Vaak wel geinig, maar zo heftig als dit heb ik het bij lange na niet gehad.
Misschien dat de tramadol er in dit geval iets mee te maken had, anders zou ik het ook niet weten :#:

Dat heb ik ook dikwijls vlak voor ik in slaap val, en zeker met Tramadol, dan lig ik dikwijls half wakker/half slapend in bed.

Maar wat ik in het beginbericht schreef, was toch nog anders. Het was veel heftiger dan normaal.
Sagana
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: wo okt 12, 2011 12:55 am
Woonplaats: België

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor Einstein » zo jan 29, 2012 9:01 pm

Hmm, oké, raar ja. Zou verder ook niet weten hoe het precies zit, lijkt me een soort flashback, denk wel dat de tramadol ermee te maken had.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor Dione » zo jan 29, 2012 9:44 pm

Komt zeer waarschijnlijk door de tramadol en/of door vermoeidheid. Ik heb hetzelfde ervaren nadat ik geblowed had. Flashbacks worden meestal getriggered door nieuw substantiegebruik of vermoeidheid. Meestal na een indrukwekkende trip. De één is hier wat gevoeliger voor dan de ander. :)
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Avatar gebruiker
Dione
Original DF Queen
Donateur
Offline
 
Posts: 1734
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:11 am

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor Davinci » zo jan 29, 2012 10:53 pm

Het komt sowieso door de tramadol, het heeft een kleine beetje SERT en NET activiteit.
Het werkt dus een klein beetje op serotonine en norepinefrine, vandaar de stimulerende kant van deze semi-opiaat. De tramadol zal je waarschijnlijk wakker gehouden hebben, terwijl je lichamelijk in slaap viel.
Wat je beschrijft is typisch voor het begin van een droom.
Google eens hypnagogia/sleep paralysis.

Je hoeft je geen zorgen te maken. Ik vermoed dat het geen flashback was van de trip, maar het begin van een droom. Je zou je moeten verdiepen in lucide dromen.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor Sagana » ma jan 30, 2012 1:25 am

Ah, een slaapverlamming, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik heb daar vroeger wel eens last van gehad, maar dat was nog voordat ik iets van drugs gebruikte. Dat was dan ook altijd nadat ik al in slaap was gevallen: het voelde dan aan alsof ik wakker werd, terwijl ik mij niet kon bewegen.

Dat had ik nu wel niet, ik kon wel bewegen. De slaapverlammingen die ik voordien had, waren veel en veel enger.
Het voelde voor mij dus helemaal niet als een slaapverlamming, dan komt lucide dromen dichter in de buurt denk ik.

Ondanks dat ik een slaapverlamming echt wel eng vind, vind ik het wel heel fascinerend. Lucide dromen vind ik ook erg interessant. Ik ken het begrip wel, ik heb er vroeger veel over opgezocht. Maar ik had er dus helemaal niet bij stilgestaan dat mijn ervaring uit de beginpost, misschien wel een soort van lucide droom kon zijn. :)
Sagana
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: wo okt 12, 2011 12:55 am
Woonplaats: België

Re: Trip komt achteraf terug op: kan dat?

Berichtdoor Maddog » ma jan 30, 2012 12:58 pm

Ik het het bijna altijd als ik in slaap val, terwijl ik niet echt uitgerust ben, dan hoor ik van die "random" geluidjes of een stem in de verte, maar als je net wil luisteren naar wat het is dan is het al weg. soms een seconde of fractie ervan.

Heel vaak val ik dan ook echt in slaap erna met die "buzz" een soort van licht brom geluidje waarna je wegzakt en dan wakker word of gaat dromen
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner