Helaas, voor een uitkering is m'n toestand niet ernstig genoeg .herejezus schreef:Nee, trek uitkering en volg therapie.
Cyd schreef:Helaas, voor een uitkering is m'n toestand niet ernstig genoeg .herejezus schreef:Nee, trek uitkering en volg therapie.
Oke, lijkt me wel duidelijk. Toch wil ik even benadrukken dat het met mij erg met periodes werkt -> soms ben ik een dwangmatige controlefreak, op andere momenten net compleet het tegengestelde.Petrovic schreef:De combinatie controle freak en dwang gedachten zijn niet bepaald handig in een trip. Ik zou zeggen nee. Als je het echt niet kan laten, begin dan enorm laag in de dosis en zorg altijd ervoor dat er minimaal 1 iemand nuchter bij is.
Maar echt, doe het beter niet.
herejezus schreef:Cyd schreef:Helaas, voor een uitkering is m'n toestand niet ernstig genoeg .herejezus schreef:Nee, trek uitkering en volg therapie.
Vreet dan maar een zegel op
Cyd schreef:Oke, lijkt me wel duidelijk. Toch wil ik even benadrukken dat het met mij erg met periodes werkt -> soms ben ik een dwangmatige controlefreak, op andere momenten net compleet het tegengestelde.Petrovic schreef:De combinatie controle freak en dwang gedachten zijn niet bepaald handig in een trip. Ik zou zeggen nee. Als je het echt niet kan laten, begin dan enorm laag in de dosis en zorg altijd ervoor dat er minimaal 1 iemand nuchter bij is.
Maar echt, doe het beter niet.
Leek me dat het in de goede periodes wel goed zou kunnen uitpakken.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tripper schreef:Als je eigenwijs bent en het bovenstaande in de wind gooit, neem dan LSD zoals EI zegt. Begin met 25µg, als je niks voelt na 1 uur of 1 uur en een kwartier, neem je nog eens 25µg. Ga niet boven de 50µg. Was de ervaring zo goed als niks, neem dan een volgende keer 75µg. Is het weer niks neem je de volgende keer 100µgg. Dit is omdat een extra stukje zegel in de zin van 50µg een aardige impact kan geven bovenop 50µg LSD in een tijdsbestek van 1 uur a 1 uur 15 min. Waar je dus rekening mee moet houden is dat LSD langer duurt in plaats van een sterker effect, als je buiten tijdsbestek van 1 uur tot 1 uur 15 min extra LSD neemt. Het is dus allemaal moeilijk in te schatten hoeveel en wanneer je iets moet bijnemen. Hier kun je verschrikkelijk mee in de fout gaan.
Tomzeur schreef:Het lijken mij probleempjes die -als het fout gaat- je helemaal kunnen laten flippen, en je de angstigste avond uit je leven kunnen laten bezorgen. Ook daarna kun je er lang last van hebben. Als je het kan laten, dan is mijn advies dat je het echt moet laten.
Exceptional Insight schreef:Nee seriously, die gozer stak onverwachts op willekeurige momenten ineens de straat over. Of begon ineens rondjes de draaien. Als ik iets vroeg, staarde hij me alleen recht aan.
PoisonDrink schreef:Rondjes draaien de hele tijd, omdat hij dacht dat hij zo terug in de tijd kon gaan, geen gesprek mee kunnen voeren omdat ie met zijn ogen dwars door je hoofd keek, niet voor rede vatbaar. Ook zat hij de hele tijd wild in het rond te kijken, vooral naar boven.
PoisonDrink schreef:Ik vond het maar een benarde situatie, je bent zelf ook serieus aan het trippen, en je vriend is bad aan het gaan. Ik heb dan ook een lange tijd op hem proberen inpraten, ook al lukte dit niet echt. Hij werd wel een tijdje wat rustiger, omdat ik over koetjes en kalfjes aan het praten was.
PoisonDrink schreef:Toen had ik maar beslist om samen naar zijn kamer te gaan, aangezien ik vermoedde dat hij zich daar meer op zijn gemak zou voelen. De wandeling naar daar was geen pretje. Hij wandelde véél te snel, draaide continu rondjes op straat en soms deed hij enkele stappen in tegengestelde richting ('in het verleden' volgens hem) om dan terug door te wandelen na een paar rondjes te draaien.
PoisonDrink schreef:Wat doe je daar aan als je zelf ook niet geweldig rationeel kan nadenken?
PoisonDrink schreef:Op zijn eigen kamer was hij trouwens nog altijd onrustig maar het ging toch iéts beter al. Jammer dat je dan zo hulpeloos staat tegenover die vriend..
Exceptional Insight schreef:Oh! Je kon gewoon naar z'n huis! Die luxe hadden wij niet. We waren met z'n drieën, ik woonde ver, zij woonden met ouders. Dus dat was geen optie.
Exceptional Insight schreef:Met mij ging het prima, achteraf gezien ben ik blij dat ik me geen moment heb gerealiseerd dat het ook gewoon een full blown psychose had kunnen zijn. Ik heb constant een 'ah, dat komt straks wel weer goed' gevoel gehad. Die andere jongen die erbij was kon het niet zo goed handlen, die voelde zich wel zwaar kut en kon zich alleen op die doorgedraaide focussen.
Exceptional Insight schreef:Ja, in bed leggen, dekentje eroverheen, feel good movie aanzetten, of wat vrolijke muziek. En dan uitzitten. Die mogelijkheid hadden wij helaas niet (of gelukkig, want ik heb me prima vermaakt).
PoisonDrink schreef:Dan had hij tenminste kans op het krijgen van een spirituele ervaring! Laat die andere christenen nog maar eens >2000 jaar wachten.
Exceptional Insight schreef: Spirituele ervaring? Hij dacht dat hij in een computerspel zat en hij sloeg mij om te checken of ik er wel echt was. Ik vind dat weinig spiritueels.
PoisonDrink schreef:Sommige mensen vinden een bloedend mariabeeld al een spirituele ervaring. Het is maar hoe je het bekijkt zeker.
Exceptional Insight schreef:
"A chick bleeding out her vagina is no miracle. Chicks bleed out their vaginas all the time"
Exceptional Insight schreef:Lage dosissen LSD zijn ook wel lief voor je hoor. Ergens in het gras, onder de zon.
Het is zo ontzettend cliché maar op die manier voelt het precies als Lucy in the sky with diamonds.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten