Spoke schreef:Bazaar is trouwens sinds kort gesloten..
420belgiumganja schreef:Spoke schreef:Bazaar is trouwens sinds kort gesloten..
Kent iemand dan nog andere goede smartshops aan de grens van België-Nederland?
Spoke schreef:Bazaar is trouwens sinds kort gesloten..
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Spoke schreef:420belgiumganja schreef:Spoke schreef:Bazaar is trouwens sinds kort gesloten..
Kent iemand dan nog andere goede smartshops aan de grens van België-Nederland?
Ik geloof dat de dichtstbijzijnde smartshops die truffels verkopen nu in Breda zijn..
voldie schreef:in amsterdam verkopen er heel veel aan minderjarigen
Partypipo schreef:Spoke schreef:Bazaar is trouwens sinds kort gesloten..
Is dat zo?
Dat is mooi kut dan!
Waarom?
Spoke schreef:Partypipo schreef:Spoke schreef:Bazaar is trouwens sinds kort gesloten..
Is dat zo?
Dat is mooi kut dan!
Waarom?
Ja, de zaken gingen niet meer zo goed zeiden ze
420belgiumganja schreef:voldie schreef:in amsterdam verkopen er heel veel aan minderjarigen
Azarius ook? Kzie er echt geen 18 uit...
kaasje schreef:Huh ik ben hier een maand geleden nog geweest, en toen was er niets aan de hand.
Is dit definitief?
Druks schreef:Er is een reden dat smartshops niet verkopen aan minderjarigen. Wacht gewoon eventjes tot dat je 18 word.
voldie schreef:whahaha truffels zijn minder schadelijk voor je als alcohol
Spoke schreef:kaasje schreef:Huh ik ben hier een maand geleden nog geweest, en toen was er niets aan de hand.
Is dit definitief?
Ik was er vorige maand ook geweest en toen zeiden ze me dat ze op 1 maart gingen stoppen omdat de zaken niet meer zo goed gingen, ze hebben me toen ook korting gegeven op enkele dingen omdat ze bezig waren met de uitverkoop. Ik weet niet of dit definitief is.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Dopamientje schreef:Hou het voorlopig maar bij deze truffels.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten