Blindfaith schreef:En als ik nou eens smiddags ga trippen voor het feest, is alcohol daarna dan geen probleem of is dat dan heel vies en meer vervelende effecten?
Dat zou ik niet zo geweldig vinden, hoewel ik de uren/dag(en) na een trip meestal een zweverige en licht euforische gemoedstoestand heb. Toch ben je na een trip redelijk uitgeput, niet alleen mentaal maar ook fysiek. Ook al zit ik uren aan een stuk te trippen in de zetel, dan nog heb ik vaak tot altijd last van een (niet onaangename) stijfheid van spieren en ben ik tamelijk uitgeput.
Ik weet niet of iedereen dit heeft, maar het lijkt me geen leuk idee om daarna nog naar een feest te gaan. Sociaal gedragen na een trip is ook niet zó geweldig evident, meestal ben ik een beetje afwezig. Maar het is natuurlijk niet zo erg dat ik er asociaal van word. Je hebt gewoon wat tijd nodig om de trip een beetje te verwerken. Dus meestal ga ik dan ook gewoon slapen.
Ook blijf ik redelijk lang grote pupillen hebben, zelfs als de trip al gedaan is voor mijn gevoel. Maar dat is waarschijnlijk erg persoonsgebonden.
Het zou best mogelijk zijn om daarna nog naar een feestje te gaan. Maar mocht ik kiezen, dan zou het toch eerder de dag ná het feestje trippen worden. En je niet ladderzat drinken dat je een beetje fris aan de trip kunt beginnen.
Tenzij je natuurlijk na je trip nog aan de uppers wilt gaan, dan veronderstel ik dat zoiets best mogelijk is.
The future's uncertain and the end is always near.