Ja, zelfs gedroogd (dan wordt het toch veeeeel kleiner?) denken jullie zoveel capsules?
Das niet echt een optie nee. Het gaat mij om de smaak: ik ga over mn nek van de smaak. Met thee valt dat mee.
We arriveren daar volgens mij al vóór 11 uur 's ochtends en ik wil pas 's avonds spacen. Overdag vind ik er weinig aan meestal en decibel is meestal 35 graden in de schaduw precies net die dag. In zulke hitte doe ik niet aan drugs of alcohol... Voor binnenkomst de boel atten is ook geen optie daardoor dus.
Lsd lijkt me juist briljant! Maar hier in onze conservatieve woonplaats kan je kwa illegale drugs eigenlijk alleen aan coke en pillen komen, mdma kristallen en pep en GHB kosten al wat meer moeite, 2cb wordt nog enigzins hip gevonden en is met heeeeeel veel moeite te vinden. Lsd is iets waar geen één dealer zich aan waagt hier. En ook vrienden vragen of ze nog iemand weten zeggen: lsd? Daar kan je van in een psychose raken gek! Ik weet niet hoe je daar aan moet komen! Wtf? Moet je niet doen gek! Oh ja, dit zijn mensen die wel 8 pillen op een feest eten. Dat is wel lekker gezond... Haha.
Dus daarom dacht ik aan gedroogde truffels in capsules...
Ja, of 2cb, daar heeft Miss E zin in op Decibel zei ze.
Maar op de één of andere manier leek het mij minder moeite om gewoon truffels te kopen, ze te drogen, ze te vermalen, ze in capsules te stoppen dan... En het leek me vooral ook een grappig project. Net zoiets als dat ik het leuk vind om een spacecake te bakken of truffelthee te maken.