Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Truffels en trippen is té leuk

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Truffels en trippen is té leuk

Berichtdoor WappieJ » zo apr 28, 2013 8:45 pm

Hallo allemaal,

Ik heb vrijdag weer mogen genieten van een mooie truffel trip met 3 vrienden die het voor het eerst deden, waarvan 1 wel ervaring met 2CB had. Het was weer erg leuk en mooi.. Maar ik vond het best wel jammer toen het trippen minder werd, het einde in zicht kwam en de visuals verdwenen. We wilden nog van alles doen en ik had ook het gevoel alsof ik nog niet alles eruit gehaald had op één of andere manier.. Hoe lang het soms op het moment zelf ook lijkt te duren de trip, toch mocht het van mij nog wel wat langer duren en wat heftiger lijkt me ook wel heel leuk en bijzonder.

Het is niet verslavend maar heb nu wel écht zin om wat vaker van die mooie spacereisjes te maken.. Ik heb weleens gelezen dat het wel aanbevolen is om niet vaker dan 1x in de maand psychedelica te gebruiken. Klopt dat? Want ik heb binnen een week ook 2CB (hopelijk 25mg per capsule ipv 20mg) in mijn bezit en dan gaat het misschien wel jeuken om het te doen.

En wat is de volgende stap qua psycheldica, als ik wat meer (langer) en heftiger wil? Paddo's is lastig te verkrijgen voor mij.. Zijn die Hollandia truffels dan zoveel heftiger en dus aan te raden?

Bij voorbaat dank,

WappieJ
Done: Alcohol - THC - Nicotine - Cafeïne - Cocaïne - Amfetamine - Ketamine - MDMA - GHB - 2C-B - LSA - Truffels - Ether - Lachgas
To Do: Salvia - Paddo's - 2C-?
Ever: LSD - DMT - Mescaline - ???
Avatar gebruiker
WappieJ
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:42 am

Re: Truffels en trippen is té leuk

Berichtdoor Urbanshrooms » zo apr 28, 2013 10:18 pm

Hey Wappie!!
Hollandia truffels zijn inderdaad een stuk sterker dan alle andere...die kan je dus gerust eens proberen...
Ook kan je een keer proberen met een MAO remmer bijvoorbeeld harmaline uit syrische wijnruitzaden of een groot stuk pure chocolade de monoamineoxidase (mao) remmer zorgt ervoor dat de psilocybine in je brein niet wordt afgebroken terwijl dat normaal wel gebeurt....hierdoor duurt de trip een stuk langer en is hij veel intenser.
Kijk wel uit met welk voedsel je tot je neemt die dag want sommige voedingsmiddelen bevaten stoffen die niet samengaan met bijvoorbeeld harmaline en kunnen hoofdpijn veroorzaken maar ook gevaarlijke situaties creëren.
Het best kun je 12 uur van tevoren niet eten, daarmee vermijdt je sowieso alle gevaar, voordat je paddo's neemt is dat altijd aan te raden omdat dan de stoffen sneller en beter door je lijf worden opgenomen.
http://www.erowid.org/chemicals/maois/maois_info2.shtml
Hier vindt je informatie en een lijst met zaken die je moet vermijden als je met maoi's aan de haal gaat.
www.urbanshrooms.com Webshop for growing shrooms and more....
If you can't grow it.....don't use it!!!
Avatar gebruiker
Urbanshrooms
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: zo apr 28, 2013 8:43 pm

Re: Truffels en trippen is té leuk

Berichtdoor WappieJ » zo apr 28, 2013 11:36 pm

Oké dankje, super goede tip! Ga ik zeker een keer proberen. Een aantal uren van te voren niet eten doe ik sowieso altijd. Maar 12 uur lijkt me wel heel erg veel. Dan zit je toch ook heel de tijd met een leeg gevoel in je maag en dat is toch ook niet fijn? Een maat van mij had deze keer 5 a 6 uur van te voren niets gegeten en werd na het eten van de truffels misselijk. 20 minuten na het eten moest hij een paar keer een beetje kotsen en hij heeft hij helaas denk ik wel de helft uitgekotst. Dus is de kans op misselijkheid na het eten van die vieze dingen, na 12 uur geen eten, niet veel groter? Want dat zou natuurlijk helemaal balen zijn..
Done: Alcohol - THC - Nicotine - Cafeïne - Cocaïne - Amfetamine - Ketamine - MDMA - GHB - 2C-B - LSA - Truffels - Ether - Lachgas
To Do: Salvia - Paddo's - 2C-?
Ever: LSD - DMT - Mescaline - ???
Avatar gebruiker
WappieJ
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:42 am

Re: Truffels en trippen is té leuk

Berichtdoor DutchCookie » ma apr 29, 2013 12:46 pm

Ik weet niet wie deze 'Urbanshrooms' is, maar hij/zij heeft blijkbaar niet echt verstand van zaken. 12 uur niet eten is nooit goed zelfs niet wanneer je amfetamine hebt gehad, vooral niet doen dus. 3 uur van tevoren wat witbrood een salade of een bordje spaghetti eten is het beste. Makkelijk verteerbaar voedsel dus.
Met MAO-remmers zal ik even niet gaan kloten dat kan je soms duur komen te staan. Koop gewoon eens die hollandia truffels en neem een hele portie (of een beetje meer, ik trip zelf het beste op 20 gram)

Je zou eens een ballonnetje lachgas erbij kunnen proberen om het wat extra dimensie te geven. Als je echt alleen maar langer wil trippen moet je gewoon een tweede portie eten wanneer je over je piek bent. Heb dit zelf 1 keer gedaan en ik werd er een beetje chagrijnig van. Waarschijnlijk omdat ik moe was en de trip nogal meeslepend was en maar niet echt goed wou eindigen. Maar het zou een optie voor je kunnen zijn
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Truffels en trippen is té leuk

Berichtdoor WappieJ » ma apr 29, 2013 1:09 pm

Oké, maar een groot stuk pure chocolade eten is dan ook niet aan te raden? Als zo'n stuk chocolade eten echt werkt, waarom niet? Wanneer zou ik het dan moeten eten en hoeveel langer zou het m'n trip kunnen verlengen?

Dus een paar uurtjes van tevoren niet eten is gelukkig prima. Ik ga zeker die Hollandia's eens proberen en misschien wel 20 gram dan, lijkt me leuk! Een 2de portie weet ik ook nog net zo niet of dat goed uitpakt... misschien dan maar een keer paddo's regelen.. en ooit LSD! Ook een goed idee om m'n trip toch maar eens een beetje plannen zodat ik niet achteraf denk... shit ik had dit en dat nog willen doen.

Ik wou dat ik zo'n slagroombus had voor de lachgaspatronen dan zou ik het zeker wel (vaker) doen, maar helaas heb ik die niet. Wel geweldig spul lachgas!

Ten slotte: Wat is de aanbevolen tijd tussen het nemen van psychedelica?
Done: Alcohol - THC - Nicotine - Cafeïne - Cocaïne - Amfetamine - Ketamine - MDMA - GHB - 2C-B - LSA - Truffels - Ether - Lachgas
To Do: Salvia - Paddo's - 2C-?
Ever: LSD - DMT - Mescaline - ???
Avatar gebruiker
WappieJ
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:42 am

Re: Truffels en trippen is té leuk

Berichtdoor Einstein » ma apr 29, 2013 1:14 pm

Ik geloof nog steeds niet dat pure chocolade echt zoveel MAO-remmers bevat. Dan zou je met harmala en zo moeten gaan kloten, maar het is dan wel aan te raden om je daar even goed over in te lezen, want zulk spul is niet vrij van risico's.
Anders is LSD zeker een aanrader, als je dat kan vinden :)
Tussen psychedelica hoef je in theorie maar een weekje te houden, maar om je geest wat rust te geven is het zeker aan te bevelen om een wat langere pauze te nemen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Truffels en trippen is té leuk

Berichtdoor DutchCookie » di apr 30, 2013 12:51 am

Paddo's vinden zal je ook niet heel veel helpen. Goede truffels zijn basicly the same shit als paddo's.
Tijd tussen psychedelica zou ik op 3 week gooien wanneer je verder niks te doen hebt. Heb je het druk dan heb je er waarschijnlijk toch te weinig tijd voor, en de theoretische tijd van 1 week gaat toch al snel veel eisen van je mind. Hoewel het wel mogelijk is wil je een doorgebrande hippie worden :D
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Truffels en trippen is té leuk

Berichtdoor davy jones » di apr 30, 2013 1:15 am

WappieJ schreef:Oké, maar een groot stuk pure chocolade eten is dan ook niet aan te raden? Als zo'n stuk chocolade eten echt werkt, waarom niet? Wanneer zou ik het dan moeten eten en hoeveel langer zou het m'n trip kunnen verlengen?


Lees deze link eens. Daar discussieren ze over die kwestie.

https://mycotopia.net/forums/general-di ... bitor.html

Einstein schreef:Ik geloof nog steeds niet dat pure chocolade echt zoveel MAO-remmers bevat.


Ik ook niet meer. Trad pas iets noemenswaardigs op in mind~transforming opzicht na het nuttigen van een half ons cacaopoeder van 95% :#:
Hier bij groep 3 wordt gewaarschuwd over het gevaar als je het COMBINEERT met MAO~remmers:

http://www.depressie.org/depressie/medic.htm
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Truffels en trippen is té leuk

Berichtdoor DutchCookie » di apr 30, 2013 1:54 am

Blijkbaar niet dus. Ik zou persoonlijk sowieso niet gaan kloten met MAO-remmers of whatever. Eet gewoon wat meer of probeer iets anders. 5-MEO-DMT als ik het goed heb (einstein?) geeft hetzelfde effect en kan je met capsules waarschijnlijk zo doseren dat je op je gewenste trip uit komt
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Truffels en trippen is té leuk

Berichtdoor Stefaan » di apr 30, 2013 1:55 am

DutchCookie schreef:Blijkbaar niet dus. Ik zou persoonlijk sowieso niet gaan kloten met MAO-remmers of whatever. Eet gewoon wat meer of probeer iets anders. 5-MEO-DMT als ik het goed heb (einstein?) geeft hetzelfde effect en kan je met capsules waarschijnlijk zo doseren dat je op je gewenste trip uit komt


4-AcO-DMT in ieder geval ook.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Truffels en trippen is té leuk

Berichtdoor Einstein » di apr 30, 2013 4:39 pm

Dat zou 4-AcO-DMT zijn, 5-MeO-DMT zit meer in de richting van N,N-DMT.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Truffels en trippen is té leuk

Berichtdoor WappieJ » wo mei 01, 2013 5:38 am

Haha oké, bedankt voor de antwoorden. Het 2cb avondje zal ook over een paar weekjes dan wel inplannen en wie weet van de zomer LSD.. zal me daar nog meer in moeten verdiepen sowieso. Maar ik heb zo'n idee dat het wel mee valt met het verwachtingspatroon dat ik er van heb (of had dan?). Meer horrorverhalen door misbruikers en mensen die daar gevoelig voor zijn denk ik, dan dat zo is.. dus wie weet.
Done: Alcohol - THC - Nicotine - Cafeïne - Cocaïne - Amfetamine - Ketamine - MDMA - GHB - 2C-B - LSA - Truffels - Ether - Lachgas
To Do: Salvia - Paddo's - 2C-?
Ever: LSD - DMT - Mescaline - ???
Avatar gebruiker
WappieJ
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:42 am

Re: Truffels en trippen is té leuk

Berichtdoor GaiaNyx » ma mei 13, 2013 1:19 pm

WappieJ schreef:Ik wou dat ik zo'n slagroombus had voor de lachgaspatronen dan zou ik het zeker wel (vaker) doen, maar helaas heb ik die niet. Wel geweldig spul lachgas!


Voor 15 euro heb je al een 'cracker' daarmee kun je ook lachgaspatronen in een ballon laten leeglopen 8-)
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: Truffels en trippen is té leuk

Berichtdoor WappieJ » di mei 28, 2013 2:24 pm

Oké klinkt super chill, waar vind ik zoiets dan Lieke?
Done: Alcohol - THC - Nicotine - Cafeïne - Cocaïne - Amfetamine - Ketamine - MDMA - GHB - 2C-B - LSA - Truffels - Ether - Lachgas
To Do: Salvia - Paddo's - 2C-?
Ever: LSD - DMT - Mescaline - ???
Avatar gebruiker
WappieJ
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:42 am

Re: Truffels en trippen is té leuk

Berichtdoor YYY » di mei 28, 2013 10:16 pm

Smartshop, ebay etc.
Avatar gebruiker
YYY
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: za nov 24, 2012 7:47 pm

Re: Truffels en trippen is té leuk

Berichtdoor ParadijsVogel » di mei 28, 2013 10:25 pm

WappieJ schreef:Oké klinkt super chill, waar vind ik zoiets dan Lieke?


Voor 20 euro heb je een kidde bij de blokker. Als je hem alleen thuis wilt gebruiken, zou ik dat doen.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron