pinnes schreef:Wat zit je nou te lullen over koffie? De vraag gaat over paddo's.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Gman007 schreef:Ik denk als ze het echt wil weten dat ze haar huisarts moet bellen. Al denk ik dat hij daar geen duidelijk antwoord op zal geven. Thee ervan zetten is een dikke aanrader. Ik heb zelf meer last van mijn maag dan mijn darmen op truffels, dus op zich zal het misschien wel mee vallen. De enige manier om er zeker van te zijn wat er gebeurd, is het gewoon te doen.
endorr schreef:Gman007 schreef:Ik denk als ze het echt wil weten dat ze haar huisarts moet bellen. Al denk ik dat hij daar geen duidelijk antwoord op zal geven. Thee ervan zetten is een dikke aanrader. Ik heb zelf meer last van mijn maag dan mijn darmen op truffels, dus op zich zal het misschien wel mee vallen. De enige manier om er zeker van te zijn wat er gebeurd, is het gewoon te doen.
Een onprettige trip is allesinds niet aangenaam.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Gman007 schreef:Ik denk als ze het echt wil weten dat ze haar huisarts moet bellen. Al denk ik dat hij daar geen duidelijk antwoord op zal geven. Thee ervan zetten is een dikke aanrader. Ik heb zelf meer last van mijn maag dan mijn darmen op truffels, dus op zich zal het misschien wel mee vallen. De enige manier om er zeker van te zijn wat er gebeurd, is het gewoon te doen.
endorr schreef:pinnes schreef:Wat zit je nou te lullen over koffie? De vraag gaat over paddo's.
de vraag gaat over TRUFFELS en PDS. Lees eerst voordat je antwoorden oordeelt mongool.
Ik gaf mijn raad dat koffie tegenovergesteld op de darmen werkt van mensen die PDS hebben.
Flikker toch op man
justmakepeace schreef:Het is natuurlijk wel een extra risico'tje denk ik, al is het alleen mentaal al.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:justmakepeace schreef:Het is natuurlijk wel een extra risico'tje denk ik, al is het alleen mentaal al.
Dit mag je zeker niet onderschatten bij truffels. Je eerste keer psychedelica ingaan met de angst op maagklachten is niet ideaal...
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten