Heb deze week 15gram Truffels Hollandia besteld, gisteren netjes binnen gekregen.
Wel eerder geexperimenteerd met paddo's en truffels maar eigenlijk nooit veel effect van ondervonden.
Maar omdat ik de laatste tijd weer veel interesse in psychedelics heb dacht ik laat ik het maar weer eens proberen.
Dus ik ben nu bezig ze weg te werken.. wou eigenlijk de volle 15g opeten maar ik heb morgen wat te doen dus besloten om toch maar 7.5g te nemen.
Verstandig aangezien ik nu al meer body load en gevoelens ervaar dan mijn voorgaande experimenten met paddos/truffels. Heb met pijn en moeite 4 gram naar binnen gekregen met hulp van cola, water en fruithagel Bleek niet de beste methode, heb het restant door de thee geflikkerd.
Sorry als het allemaal een beetje raar geschreven staat maar ik begin hem ondertussen aardig te spacen
Ik zal in de loop van de avond proberen wat updates van mijn toestand te plaatsen.
Wil dit ook graag voor mijzelf bijhouden dus als niemand het verder leest, prima !
Ben erg benieuwd wat er nog meer gaat komen, ik voel me heel erg zweterig en heel erg MDMA achtig op dit moment. Ik hoop op leuke visuals en mooie inzichten !