Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Truffels Hollandia Trip

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Truffels Hollandia Trip

Berichtdoor PietPaaltjes » vr apr 24, 2015 8:02 pm

Heb deze week 15gram Truffels Hollandia besteld, gisteren netjes binnen gekregen.
Wel eerder geexperimenteerd met paddo's en truffels maar eigenlijk nooit veel effect van ondervonden.
Maar omdat ik de laatste tijd weer veel interesse in psychedelics heb dacht ik laat ik het maar weer eens proberen.

Dus ik ben nu bezig ze weg te werken.. wou eigenlijk de volle 15g opeten maar ik heb morgen wat te doen dus besloten om toch maar 7.5g te nemen.
Verstandig aangezien ik nu al meer body load en gevoelens ervaar dan mijn voorgaande experimenten met paddos/truffels. Heb met pijn en moeite 4 gram naar binnen gekregen met hulp van cola, water en fruithagel :p Bleek niet de beste methode, heb het restant door de thee geflikkerd.

Sorry als het allemaal een beetje raar geschreven staat maar ik begin hem ondertussen aardig te spacen :p
Ik zal in de loop van de avond proberen wat updates van mijn toestand te plaatsen.
Wil dit ook graag voor mijzelf bijhouden dus als niemand het verder leest, prima !

Ben erg benieuwd wat er nog meer gaat komen, ik voel me heel erg zweterig en heel erg MDMA achtig op dit moment. Ik hoop op leuke visuals en mooie inzichten !
PietPaaltjes
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: ma apr 20, 2015 9:49 pm

Re: Truffels Hollandia Trip

Berichtdoor PietPaaltjes » vr apr 24, 2015 8:04 pm

Als dit het effect van zo'n 3 a 4 gram is, ben ik al behoorlijk onder de indruk. (qua verhoudingen, potente truffels)
Moet me thee nog opdrinken :p
PietPaaltjes
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: ma apr 20, 2015 9:49 pm

Re: Truffels Hollandia Trip

Berichtdoor PietPaaltjes » vr apr 24, 2015 8:08 pm

Zo, klok klok.. die is weg. Nu het gewoon allemaal over me heen laten komen.
Ik heb zin in een jointje.. goed idee om een klein smaak smakertje te draaien? Ik denk van wel :)
PietPaaltjes
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: ma apr 20, 2015 9:49 pm

Re: Truffels Hollandia Trip

Berichtdoor PietPaaltjes » vr apr 24, 2015 8:50 pm

Ik heb weinig tot zeer milde visuals.
Closed-eye ook vrij weinig actie nog.
Wel echt een super duidelijke bodyload en ik voel me ontzettend goed.

Net ff lekker op bed gelegen met wat psytrance op (Coming Soon) en dat is wel fijn.. lekker een beetje zweven met me ogen dicht. Ik heb geen closed eye visuals maar als ik me ogen sluit wel heel duidelijk het gevoel dat ik naar een andere wereld ga dan de wereld die ik met me ogen open waarneem :p heel apart

edit: ik heb ook nog geen joint gerookt haha.. speel wel de hele tijd met de gedachte maar kom er niet aan toe
PietPaaltjes
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: ma apr 20, 2015 9:49 pm

Re: Truffels Hollandia Trip

Berichtdoor PietPaaltjes » vr apr 24, 2015 9:15 pm

Bijzonder apart.. ik heb een heel groot raam en ben aan het observeren hoe we van licht naar donker gaan.. lijkt wel als of ik elke minuut in een andere omgeving zit ofzo
PietPaaltjes
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: ma apr 20, 2015 9:49 pm

Re: Truffels Hollandia Trip

Berichtdoor PietPaaltjes » vr apr 24, 2015 9:38 pm

Thanks

Dit is wel een trip van tegenstrijdigheden.. de muziek moet harder.. de muziek moet zachter.. ik wil met mensen praten maar als ik op het punt sta een poging te wagen dan draai ik in eens helemaal om en wil ik weer lekker alleen zijn, etc etc
Raaar :p

(ben inmiddels een joint aan het roken)

Ik kan nu wel beter begrijpen waarom het voor sommige mensen niet verstandig is om met psychedelische middeltjes aan de gang te gaan ^^
Als je solo aan het trippen bent is het heel makkelijk om jezelf mee te laten slepen door (verkeerde) gedachtes, en als het dan mentaal boven niet lekker zit.

Super filosofisch nu, met me gedachten spelen pff ik wil zo veel vertellen maar ik kom er niet uit :p
Ik hoop dat ik later in staat ben om nog een mooi overzicht/samenhangend verhaal van deze trip te schrijven :)

Ik ga ff verder spacen
PietPaaltjes
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: ma apr 20, 2015 9:49 pm

Re: Truffels Hollandia Trip

Berichtdoor Maus » vr apr 24, 2015 9:55 pm

:hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Truffels Hollandia Trip

Berichtdoor Miss E » vr apr 24, 2015 9:58 pm

Klinkt goed allemaal, veel plezier nog! :grin:
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Truffels Hollandia Trip

Berichtdoor Perry » vr apr 24, 2015 10:18 pm

Whoop whoop! Geniet ervan! :) klinkt alsof t wel prima gaat :)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Truffels Hollandia Trip

Berichtdoor PietPaaltjes » vr apr 24, 2015 10:51 pm

Net ff de hond uitgelaten, was ook wel een aparte belevenis.
Ik had alleen meer belangstelling voor de bosjes dan mijn hond haha.
Op het einde nog ff heftig toen ik bijna thuis was, er was nog iemand die met de hond liep en die begon in eens tegen me te kleppen.
Was ook nog iemand waar ik normaal zelden mee praat haha :s en toen waren er in eens nog allemaal jongeren met scooters en knipperende lichten en wooow! haha
Maar ik ben weer binnen :p
PietPaaltjes
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: ma apr 20, 2015 9:49 pm

Re: Truffels Hollandia Trip

Berichtdoor PietPaaltjes » vr apr 24, 2015 11:00 pm

Ik heb jaren geleden vaak pillen geslikt, wat er in zat.. geen idee maar we gingen er van uit dat het MDMA was.
En nu gebruik ik al jaren ook niks meer eigenlijk, ik drink alleen alcohol af en toe en rook dagelijks wiet.
Nu heb ik een tijdje terug MDMA kristallen kunnen krijgen en gebruikt op een feest, was super cool maar ik had wel het idee dat er iets ontbrak.. dat het niet meer was zoals vroeger.
Nu weet ik dat (ex)gebruikers het daar vaker over hebben, dat 'het' er een beetje af is.
Maar ik krijg van deze truffels veel meer precies dat gevoel wat ik vroeger van de pillen had.

En nu ben ik me aan het afvragen of dat nou ligt aan dat de nieuwigheid er af is of omdat ik gewoon voornamelijk andere stoffen heb geslikt in plaats van MDMA :)
Mijn gevoel neigt namelijk heel erg naar dat er gewoon meer 2C-B of iets dergelijks in zat dan MDMA.
Ik kan me ook herrineren dat ik van sommige pillen echt super hard getripped heb met open en closed eye visuals.
Ik krijg iig van pure MDMA kristallen (84% getest) een heel andere gevoel en een veel minder heftige bodyload, terwijl wat ik vanavond heb ervaart veel dichter ligt bij wat ik me denk te herrineren van vroeger.

Ik heb in Mei een feestje en zit te denken mss wat truffels te verwerken in mijn capsules met MDMA, of iets dergelijks.
PietPaaltjes
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: ma apr 20, 2015 9:49 pm

Re: Truffels Hollandia Trip

Berichtdoor Perry » vr apr 24, 2015 11:14 pm

Zeker mogelijk, mag je jezelf eigenlijk gelukkig prijzen. 2C-B is heel wat minder destructive
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron