Hedphonesex schreef:Thx pipo!
Maar waarom perse verwarmen? Smaakt het dan lekkerder/minder smerig of wordt de werking dan sterker?
Ik mag dus aannemen dat suiker de werking niet afzwakt? Aangezien citroen vol met suiker zit...
Als ik vroeger sneller nuchter wilde worden na het roken van wiet, at ik een mars ofzo. Dat hielp wel..
Ik denk, maar heb nog nooit getest, dat de werkzame stoffen minder of niet in het water trekken zonder verwarmen. Maar teveel verwarmen maakt de werkzame stoffen juist stuk.
Van suiker word je niet ineens nuchter.
Wiet laat je bloedsuikerspiegel enorm dalen en een lage bloedsuikerspiegel maakt je misschien ook wat wazig en dan helpt suiker daartegen. Vandaar een vreetkick van wiet...
En als het niet van je lage bloedsuikerspiegel kwam dat je je nuchterder voelde na een mars, dan was het placebo...
Als je tript op truffels kan niks je nuchterder maken. Gesprekken met anderen kunnen je wel iets meer op de wereld houden, in je eentje kei en kei hard gaan laat je denken dat je lichaam is gestorven en dat je naar een volgende dimensie over bent gegaan ofzo. Vandaar dat een tripsitter of een geoefende mede tripper erg goed kan zijn. Dus suiker of andere fabeltjes als red bull of vitamine c gaan je echt niet uit je trip halen.