Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Truffels met Anti-Biotica?

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Truffels met Anti-Biotica?

Berichtdoor Llianew » di nov 07, 2017 2:34 pm

Een klein vraagje voor het aardige drugsforum.

Een tijdje geleden is mijn vriendin gestoken door een insect (Denken we). We zijn er na een aantal
weken mee naar de dokter geweest die ook niet precies weet wat het was. Ze heeft nu een "3x per dag" anti-biotica kuur gekregen. We willen aankomende Zaterdag truffels doen en we vroegen ons af of dit te combineren valt ? Ze heeft geen mentale klachten, alleen last van de wond zelf (als ze haar schoen aantrekt etc), ook geen constante pijn en voelt zich
gewoon goed. Ze is er pas net mee begonnen maar alles wat ik over deze combinatie kon vinden ging meestal over dingen zoals darmproblemen etc.

Ik hoop spoedig van jullie te horen :)
Mellow Yellow
Llianew
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di nov 07, 2017 2:27 pm

Re: Truffels met Anti-Biotica?

Berichtdoor PiraatPanda » di nov 07, 2017 3:35 pm

Welke antibiotica krijgt ze? Als ik de bijsluiter van amoxicilline zo doorlees dan zie ik geen aanwijzingen voor wisselwerking. Het zou misschien kunnen dat ze door de truffels misselijk wordt en ongemerkt een pil uitbraakt ofzo. Dat zou niet goed zijn. Hebben jullie al vaker truffels gedaan?

En je schrijft dat jullie niet precies weten wat ze mankeert, is het dan niet relaxer om een weekje langer te wachten tot ze weer helemaal is opgeknapt? Lijkt me fijner dan bezorgd beginnen aan een trip. Al denk ik niet dat je je om een voetblessure heel erg zorgen hoeft te maken als ze zich verder gewoon prima voelt

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Truffels met Anti-Biotica?

Berichtdoor Llianew » di nov 07, 2017 3:44 pm

Hey Panda, Thanks voor je reactie.
Het merk is Mylan. Naja, we weten gewoon niet wat haar gebeten heeft. Ze voelt zich verder lichamelijk gewoon top. Alleen dat haar voet, logisch, pijn doet. Ik heb zelf hiervoor al eens truffels gedaan. De dokter heeft gezegd dat het wel allemaal goed komt dus veel zorgen hebben we niet, ik vroeg me alleen af of er een verschil of wisselwerking zou voordoen. Maar als ik het goed begrijp hoeven we ons niet zoveel zorgen te maken ?
Mellow Yellow
Llianew
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di nov 07, 2017 2:27 pm

Re: Truffels met Anti-Biotica?

Berichtdoor PiraatPanda » di nov 07, 2017 4:00 pm

Ik kan (behalve eventuele maag of darmklachten waardoor de antibiotica niet goed wordt opgenomen) geen wisselwerking bedenken. Maar ik ben ook geen arts. Dus t blijft op eigen risico :beer:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Truffels met Anti-Biotica?

Berichtdoor bonghit » di nov 07, 2017 7:12 pm

Bij een kuur mag je geen alcohol
Ik blow bijv niet tijdens zo"n kuur
Want daar is weinig over bekend
Ik heb het dan ovet het aanslaan van de kuur en drug gebruik
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Truffels met Anti-Biotica?

Berichtdoor PiraatPanda » di nov 07, 2017 8:02 pm

bonghit schreef:Bij een kuur mag je geen alcohol
Ik blow bijv niet tijdens zo"n kuur
Want daar is weinig over bekend
Ik heb het dan ovet het aanslaan van de kuur en drug gebruik


Verschilt per kuur. In de bijsluiter kan je wel lezen of alcohol wordt afgeraden of niet. Belangrijkste is dat je de kuur wel afmaakt en t niet vergeet of uitkotst/schijt want niemand zit te wachten op meer resistente bacteriën

Maar geen drugs tijdens een kuur is natuurlijk wel zo veilig!

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner