JongGeleerd schreef:Hangt een beetje af van het gewicht, maar truffels is sowieso erg heftig en ik zou liever te weinig pakken dan teveel.
Gewoon aftasten, rustig aan beginnen, dan maar een andere keer meer.
lemonhaze schreef:JongGeleerd schreef:Hangt een beetje af van het gewicht, maar truffels is sowieso erg heftig en ik zou liever te weinig pakken dan teveel.
Gewoon aftasten, rustig aan beginnen, dan maar een andere keer meer.
Erg heftig is ook weer wat overdreven hoor!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
JongGeleerd schreef:Aanstellers, die smaak is gewoon de smaak van walnoten, maar dan muf.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
JongGeleerd schreef:Oh, dat verklaart wel heel veel.
Kan ook komen omdat ik destijds veel rookte en mijn neus ook niet geheel goede kwaliteit meer is.
Dat ik de geur er minder bij heb dan jullie?
Anyway, dat van die smaak is dus persoonsgebonden.
JongGeleerd schreef:Aanstellers, die smaak is gewoon de smaak van walnoten, maar dan muf.
.
AlbusPerkamentus schreef:Hahaha, maar ik ben 17 dus mijn moeder zou wss boos worden of out gaan.
Is buiten ook een optie? in de nacht van donderdag(20:00) tot vrijdag middag? (15:00)
Of is het er te warm voor buiten? Ben namelijk van plan ze in de schuur te verstoppen.
Naphtha schreef:AlbusPerkamentus schreef:Hahaha, maar ik ben 17 dus mijn moeder zou wss boos worden of out gaan.
Is buiten ook een optie? in de nacht van donderdag(20:00) tot vrijdag middag? (15:00)
Of is het er te warm voor buiten? Ben namelijk van plan ze in de schuur te verstoppen.
Jazeker, maar zorg dat je niet kunt verdwalen. (de omgeving een beetje kent enzo ).
Anders verdwaal je
True story.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten