Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Chevy schreef:Hoe ik het meestal doe:
-Maak de truffels klein (meestal in een wiet-grinder, wel ff er uit peuteren met een mes want het blijft plakken)
-Zet water op het vuur, dan wacht ik totdat het kookt, en dan het vlammetje iets lager totdat het niet meer kookt.
-Gooi de kleingemaakte truffels er in
-Laat het zo 20 minuten op het vuur staan, af en toe roeren
-Zeef de truffels uit het water
Claviceps schreef:Ik weet even de bron niet meer dus misschien dat iemand met kennis even kan checken of het correct is wat ik schrijf. Ik heb dit ooit jaren geleden namelijk gelezen
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Chevy schreef:Hoe ik het meestal doe:
-Maak de truffels klein (meestal in een wiet-grinder, wel ff er uit peuteren met een mes want het blijft plakken)
-Zet water op het vuur, dan wacht ik totdat het kookt, en dan het vlammetje iets lager totdat het niet meer kookt.
-Gooi de kleingemaakte truffels er in
-Laat het zo 20 minuten op het vuur staan, af en toe roeren
-Zeef de truffels uit het water
-Schenk het water in een glas/soepkom/etc, en gooi er een blokje bouillon in (of bijv. cup-a-soup ofzo)
Dan proef ik helemaal niks van de truffel, proef alleen de bouillon! En het werkt absoluut niet minder, je hoeft de truffel helemaal niet meer op te eten erna, de werkzame stof zit in het water.
Werkt perfect!
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten