Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Truffels: sitter

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Truffels: sitter

Berichtdoor Aap » zo dec 28, 2014 9:06 pm

Hoi ik ga samen met mijn vriendin truffels eten ( Truffel High Hawaiians 22g ). Dit word mijn 2e keerdat ik truffels ga gebruiken. Mijn vriendin heeft het vaker gebruikt. Ik denk zelf een 3/4 portie te nemen vanwege mijn onervarenheid.
Mijn vriendin heeft absoluut geen zin in een sitter. Omdat zij dan niet zich vrij/fijn voelt. Ik zou dat wel willen. Omdat ik bij de eerste truffeltrip het spaans benauwd kreeg toen mijn vriendin uit het raam stond te teuren en de balkondeuren wilde openzetten. Ik woon namelijk 3 hoog. Ik was zelf ook een beetje bang dat ik zelf naar beneden zou storten. Het bekende vliegfenoneem ;)

Die truffeldag (half portie) is verder goed verlopen. Als ik negatieve gedachtes had, kon ik die laten omschakelen naar vrolijke gedachtes.

Mijn vraag is; hoe kunnen we het best truffelen zonder sitter?
Aap
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: zo dec 28, 2014 8:41 pm

Re: Truffels: sitter

Berichtdoor Fool » zo dec 28, 2014 9:10 pm

Aap schreef:Mijn vraag is; hoe kunnen we het best truffelen zonder sitter?

Vetorecht invoeren, als iemand iets niet wil doe je het gewoon niet, simple as that. ;)

(Maar dat vliegfenomeen is wel een beetje bullshit hoor, je rent echt niet onbewust over het balkon heen :P)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Truffels: sitter

Berichtdoor snuifduif » ma dec 29, 2014 4:07 pm

Het zal waarschijnlijk goed gaan, maar het kan ook flink fout gaan.
Er kan brand uitbreken, of je snijd jezelf met een mes. Je kan natuurlijk ook in blinde paniek over de railing klimmen als je ontzettend slecht gaat.
Maar goed zolang je alleen truffels en een 'normale' dosis gebruikt zal t wel meevallen :grin:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Truffels: sitter

Berichtdoor Aap » di dec 30, 2014 3:03 am

bedankt voor jullie reacties.
Wat is verder nog wijs. Dit word mijn 2e keer dat ik truffel gebruikt. Hoeveel gram?
De eerste keer had ik ongeveer de helft van het portie genomen.
Het gaat om deze truffle soort Truffel High Hawaiians 22 gram. Ik heb trouwens geen weegschaal. Weet iemand of je bij de Albert Heijn electronische weegschaal het daar kan wegen? Of is dat beetje link omdat de weegschaal niet echt geeikt is.
Aap
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: zo dec 28, 2014 8:41 pm

Re: Truffels: sitter

Berichtdoor snuifduif » di dec 30, 2014 3:08 am

Aap schreef: Weet iemand of je bij de Albert Heijn electronische weegschaal het daar kan wegen? Of is dat beetje link omdat de weegschaal niet echt geeikt is.




Je krijgt het in een portie van 22 gram? Dan kan je het toch op het oog verdelen :grin:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Truffels: sitter

Berichtdoor gachiBASS » di dec 30, 2014 3:12 am

snuifduif schreef:Het zal waarschijnlijk goed gaan, maar het kan ook flink fout gaan.
Er kan brand uitbreken, of je snijd jezelf met een mes. Je kan natuurlijk ook in blinde paniek over de railing klimmen als je ontzettend slecht gaat.
Maar goed zolang je alleen truffels en een 'normale' dosis gebruikt zal t wel meevallen :grin:

Of je flikkert van de achtste verdieping naar beneden in Utrecht.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Truffels: sitter

Berichtdoor snuifduif » di dec 30, 2014 1:30 pm

Of iemand geeft je zomaar meer drugs
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner