In de smartshop hebben ze genoeg informatiefolders wat betreft de sterkte van truffels, welke meer visueel is, welke eerder lichamelijk is, enz. Dat zijn de algemene richtlijnen wat betref de sterkte van truffels, dus die hoef jij niet opnieuw uit te vinden.
Maar truffels zijn natuurproducten, je weet nooit hoeveel psilocybine/psilocine er nu werkelijk in zit. Je kunt van een bakje dat je de meest spectaculaire trip beloofd, nauwelijks iets voelen. En omgekeerd.
Ik heb idd zo'n paar informatiefolders gelezen, maar eerlijk gezegd geloof ik niets van het "laughing, visuals, auditive, body high" die elk zouden verschillen bij verschillende soorten, er is alleen maar de werkzame stof psilocybine/psilocine. Hoeveel visuals, gelach, body high etc. je hebt hangt alleen maar af van de hoeveelheid van die stof, jezelf en je setting/set. Het is volgens mij niet meer dan een goedkope verkooptruc.
Ik weet dat de hoeveelheid van psylocibine/pylocine onvoorspelbaar is, maar echt extreem afwijken zou mij verbazen, het is meer naar een algemeen geschat idee over de sterkte tussen merken/soorten waarnaar ik opzoek ben, wel bedankt voor de reactie
@Arthur King: Dank voor de link naar Erowid, het is inderdaad zoiets waarnaar ik op zoek ben maar dan vooral naar de variatie tussen merken van scletoria, ik weet dat het een moeilijke vraag is die waarschijnlijk onbeantwoord zal blijven, maar misschien iemand die heel veel ervaring heeft met verschillende soorten/merken truffels een beetje een algemeen beeld kan schetsen?