You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
PoisonDrink schreef:Of je hebt de truffels misschien niet goed gekauwd of in kleine stukjes gesneden?
PoisonDrink schreef:Of koop een growbox voor paddo's.
herejezus schreef:PoisonDrink schreef:Of koop een growbox voor paddo's.
Dan eindig je met 354gr paddenstoelen...Wat moet je met 314 gram paddo's ??
Dopamientje schreef:herejezus schreef:PoisonDrink schreef:Of koop een growbox voor paddo's.
Verkopen?
herejezus schreef:PoisonDrink schreef:Of koop een growbox voor paddo's.
fanatikzor schreef:PoisonDrink schreef:Of je hebt de truffels misschien niet goed gekauwd of in kleine stukjes gesneden?
Zeker 5min erop zitten kauwen dus dat zou goed moeten zitten toch?
Volgende keer zoals Sjarel zegt iets meer pakken denk ik.
Sublimo schreef:Het kan wel eens gebeuren dat er in de truffels zo weinig psilocybine/psilocine zit, dat je er nauwelijks, of zelfs niet van gaat trippen. Het is een natuurproduct, er zitten niet evenveel actieve stoffen in elk bakje truffels.
PoisonDrink schreef:Ik denk eerder dat de percentages van psilocybine wel eens kunnen schommelen, maar volgens mij niet in zo'n geweldig groot interval. Dus je zal sowieso wel trippen met een verhoging van de dosis.
Trouwens, komen die truffels niet ongeveer allemaal van eenzelfde kwekerij, of zijn er zoveel verschillende truffelkwekers in Nederland? Best interessant om meer over te weten eigenlijk. Wie bedenkt bijvoorbeeld die "geweldige" namen toch altijd?
Sublimo schreef:Ik vermoed dat de schommeling toch groter is dan je zou denken hoor.
PoisonDrink schreef:Sublimo schreef:Ik vermoed dat de schommeling toch groter is dan je zou denken hoor.
Schommelingen tussen de verschillende bedrijven? Anders zou ik denken dat - moesten er paddo's zijn zonder actieve stoffen en andere met veel actieve stoffen (sterk overdreven voorbeeld) - elke portie nog altijd ongeveer even sterk is.. Groeiomstandigheden zouden in principe toch altijd ongeveer gelijk moeten blijven in zo'n bedrijf. Maar dat is ook maar mijn interpretatie natuurlijk.
PoisonDrink schreef:herejezus schreef:PoisonDrink schreef:Of koop een growbox voor paddo's.
herejezus schreef:40gr om op te trippen, infantiele domme achterlijk kutjong
herejezus schreef:40gr om op te trippen, infantiele domme achterlijk kutjong
abby schreef:Het is eerder infantiel om voor de eerste keer op 40 gram te trippen! Ook graag een beetje meer respect voor een ander.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten