Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Truffeltrip - 15 gram Atlantis

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Truffeltrip - 15 gram Atlantis

Berichtdoor Dehulk » za aug 16, 2014 12:14 pm

Truppel trip

15 gram atlantis
Samen met M en B waarvan B ook truffels had genomen en M enkel een jointje.

We begonnen de avond rond 18:00 en snel daarna nam ik de truffels in, niet normaal smerig! Niet aan te raden...... (Thee smaaktbeter, zeggen ze). Hierna gingen we rustig tv kijken ik nog een spelletje op de ipad B nog een jointje en M uiteraard ook en zo ging het verder. Redelijk snel (30 min) voelde ik al wel dat ik anders werd, gezicht tintelen raar verdoofd gevoel in me mond en ga zo door. Hierna zag ik (dacht ik) lichte vervormingen in de muur en kwamen er overal gezichten op de muur voor. Hierna zei ik, ik heb het koud geef me een deken. Ik een deken om me heen doen en kreeg het heel snel warm echt heel warm. Op dat moment trek ik een aantal van me kleren uit behalve mijn broek. Het was zo heet dat ik enorm begon te zweten, en toen ging ik op de grond liggen dat was de enige optie dat ik het koeler zou krijgen dacht ik. Ik op de grond liggen en dat was heerlijk. Ik was zo tevreden maar ook een gevoel wat niet lekker was. Ik moest spuug uit me mond spugen. Het proevde als bloed, en ik heb me ogen dicht gedaan ik dacht dat ik in een plas lag en het bewoog ook om me heen. Toen is het licht even uit gegaan er ging teveel door me hoofd en ik zweette lekker door en heb ik 30 a 45 min me ogen gesloten op de grond. (Zelf dacht ik 5 min) Dat stuk weet ik niks meer van. Nu dacht ik nou dit is het en het is wel leuk geweest zo...! Ik was ook continu blij ik was heel vrolijk en lachte continu door de truffels. Ineens zag ik rook in een hoekje en begon er een soort waas over de vloer zich uit te spreiden het leek wel water of een soort rook. Zo ook op het plafond. Ik was volledig de weg kwijt alles in de kamer kleurde en alles was heel intens. Alles wat ik dacht werd een soort van realistisch. Ineens zeg ik tegen de jongens ik wil water spugen op de grond (uit me flesje). Dus ik water op de grond gespuugd en al die kleine druppels (vel paarse) bewogen over de vloer. En op de vloer werd de stroom van rook een soort van stroom met allemaal paarse water druppels. Het was te leip voor woorden! Op de muren kwamen allemaal patronen van alles wat je dacht en ook veel budah mannetjes. Toen keek ik naar voren naar een doek voor het raam, het doek werd vervrongen en in drie stukken verdeeld en hierna in drie pilaren... Ineens zag ik ook mijn kussen helemaal vervrongen worden en het golfde helemaal als de kreukels die erin zaten. Toen zetten we muziek aan en dat beinvloedt helemaal je trip, deprimerende muziek ging aan heerlijk ik zag vel rode betonblokken met een bruisende betonmetsel erin. En er ging een grote licht streep langs de rand van het plafond. Uit die betonblokken kwamen door die graf muziek boze gezichten uit de muur. En ineens kwam er een lekker nummer en verandert alles in geel en zie ik zonnestralen boven een lamp... Ik wilde ook graag naar een strand daar dacht ik aan, er spookte weer zoveel door me hoofd... Toen kwam het idee even naar buiten te gaan in het gras kwamen cirkels en het bewoog. en de bladeren aan de takken waren rood paarsig. We gingen weer naar binnen het was koud. Toen ging ik snel met een deken liggen op me bank en alles bewoog en er waren zoveel kleuren en alles draaide..... Niet uit te leggen. Ik een sigaret roken en ik keek naar M zijn gezicht vervormde en ze ogen puilden helemaal uit. Ook trok ze geicht helemaal naar achter het leek wel een chinees.. Ik moest continu lachen en zei excuse me when i light my splilf.... En ik was weer helemaal blij. Dit ging een tijd zo door en ik zag van alles bewegen op de muren. Mijn sigarret bleef ook even klein als ik er naar keek. Overal waar ik langer dan 10 seconden naar keek ging het bewegen en deed het iets.... Dit ging ook een tijd door en ik mis er delen van, ineens keek ik op me horloge en hij was zo scherp en de secondenwijzer zag ik ook zo scherp en ik keek naar de tijd maar snapte er werkelijk waar niks van. Er gingen hierna weer zoveel gedachten door me hoofd ik kan het me niet meer herrineren. Ook voelde ik continu een soort van zand op me tanden het leek wel een zandkorrel maar dat de hele tijd door..... Ik wilde eten, ik denk dat ik wel 50 keer als het niet vaker is geweest heb gezegd yo M hoe is het met het eten.... Hoe lang nog. Yo M cola erbij... En dat heel vaak ik wilde even wat minder trippen het was niet normaal wat er gebeurde.. En ik vond dat alles traag ging??? M is 5 minuten bezig geweest om het te regelen en ik dacht dat die een uur bezig was. Alles duurde veel te lang. Vanaf het moment van de trip wilde ik ook geen tv aan, het verstoorde zoveel en alles kwam eruit of het echt was. Toen de tv uit was lag ik heerlijk en we hebben overal over gepraat. van alles en nog wat het ging over niks.... Ik snapte totaal niet wat ik deed en dacht echt wel even dit is niet chill ik heb geen controle over me lichaam en dit stop je niet zomaar... Op dat moment ging ik aan leuke dingen denken zoals bob marley en van alles en nog wat haha. Lekker met me ogen dicht ik tripte hem de pan uit ik weet niet wat er is gebeurt ik mis delen van ongeveer een half uur per uur.... Ondertussen rond half 9 komt het eten. M deed open en haalde het eten. Ik vragen waarom de blikjes er niet zijn van het drinken maar mis het stukje dat M het neerzette.... Hoppa pizza doos open en een hap in me pizza punt. Gatverdamme niet te vreten het is een smaak die me niet aanstaat... Pizza weg en die smaak bleef ik heel lang me mond houden. Nou dan de red bull die ik had gekregen, die was lekker en daar genoot ik weer van. De hele avond door gaapte ik ook heel veel en vond dat heerlijk en dat zei ik ook zo'n 50 keer :) en erna kreeg ik een lach en opgelucht gevoel. Doordat ik dat deed traande me ogen, het voelde of het stroomde aan de zijkant van me gezicht. Ik met me vinger erlangs en pak een druppel ervan want het was enkel 1 druppel en beweeg hem naar voren. De druppel was groot die van me vinger viel. Net zoals toen M voor me kwam staan hij leek wel een reus... Na een tijd zo door te zijn gegaan ben ik op bank naar voren gaan kijken met me ogen dicht, zodra me
ogen open gingen werd de deur post werd een zwarte lijn en ging naar boven. Dat keer op keer. Ook de scheuren in de muren en de gaten bewogen allemaal of het leeft.

Dit was mijn eerste trip en ik vond het een leuke ervaring.
Dehulk
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: za aug 16, 2014 11:56 am

Re: Truffeltrip - 15 gram Atlantis

Berichtdoor fender19 » do aug 28, 2014 8:41 pm

Leuk beschreven, veel dingen erg herkenbaar. Probeer volgende keer gebruik te maken van alinea's, leest wat prettiger ;).

Have fun met verdere trips!
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
fender19
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 48
Geregistreerd: do aug 28, 2014 7:09 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron