Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor kitty » ma dec 22, 2014 5:56 pm

Hallo mede levensgenieters,

ik ben nieuw op dit forum en zal me even kort voorstellen. Mijn naam is Perry en ik ben 18 jaar oud, op mijn 14e ben ik erg nieuwsgierig geworden naar wiet en na veel research (wat ik bij alles wat ik doe altijd super goed doe) heb ik het een keer geprobeerd en ik vond het super.

Na een tijdje begon ik ook steeds meer geïnteresseerd te raken in andere drugs en dan met name psychedelica omdat een (internet)vriend die ik ook wel eens in het echt zie wel eens truffels en lsd had gedaan en soms vertelde hoe super dat was. En van het een komt het ander dus toen een keer truffels geprobeerd en dit was fantastisch! In die trip zag ik de wereld voor de allereerste keer echt uit een ander perspectief en vielen mij dingen op die me normaal nooit opvielen, dit heeft mij veel meer waardering voor alles in het leven gegeven en sinds die trip denk ik veel positiever na.

Nu zo'n 4 jaar later heb ik een hele boel verschillende soorten drugs uitgeprobeerd. Dit zijn namelijk: Wiet, hasj, hasjolie, spacecake, alcohol, caffeine, xtc, mdma, mda, speed, lsd, lsa, ritalin, 3-mmc, 6-apb, 2c-b, 2c-i, 25i-NBOMe, paddos, truffels, lorezepam, codeine, tramadol, cocaine, 4-fmp, 5f-akb48, am-2201, thj-018, thj-2201, ketamine, methoxetamine, salvia, lachgas, tma-2. (Zou kunnen dat er nog iets mist, maar dit kan ik nu alleen even bedenken)

Dit is een hele waslijst en klinkt als erg veel voor 4 jaar en dat is het misschien ook wel, maar alsjeblieft bespaar me jullie (goedbedoelde) reacties over hoe slecht het wel niet is, en vooral op deze leeftijd. Ik ben me hiervan goed op de hoogte en de enige middelen die ik eigenlijk vaker gebruik zijn wiet (dagelijks) en ik denk zo'n 1x (hooguit 2 als er een vakantie o.i.d. is) per maand psychedelica zoals lsd, 2-cb of iets dergelijks. Verder denk ik echt wel goed om mijn gezondheid en probeer ik goed te eten omdat ik wel wat aan de lichte kant ben (lange slungel), ik rook bijvoorbeeld mijn wiet alleen maar puur en heb nog nooit normaal gerookt op tabak in een joint na.

Verder ben ik bijvoorbeeld ook nog nooit bad gegaan, van geen 1 drug. Vroeger met wiet af en toe wel eens randje randje. Ik ken de 'mezelf' in m'n hoofd (mede dankzij psychedelica) erg goed en heb mezelf altijd onder controle in mijn hoofd. Ik zal nu stoppen met deze 'korte' voorstelling van mezelf, ik typ/praat altijd veel te veel.

Begin hier met lezen als het voorstellen je niet boeit:

Morgen kom ik in het bezit van een halve gram dmt (geel poeder), ik ben super nieuwsgierig maar tegelijkertijd ook zenuwachtig. Wederom erg veel research naar gedaan. Ik vind het altijd prettig om nieuwe psychedelica alleen uit te proberen, ik trip namelijk veel relaxter als ik alleen ben. Maar nu is het geval dat ik op veel fora/websites dat mensen aanbevelen om een 'pipe holder/lighter' (iemand die je pijpje met dmt vasthoudt/aansteekt) erbij te hebben omdat je binnen enkele seconden in hyper space kan zijn en dan je pijpje kan laten vallen.

Is dit erg noodzakelijk en zou het denken jullie verstandig zijn om de 1e x dmt alleen te doen? Ik heb 1x (goed) salvia gedaan, dat was gewoon uit een bong, ook alleen. Hier is het alleen het geval dat je het wel 20 seconden moet inhouden, dus genoeg tijd om de bong veilig neer te zetten. Zouden jullie me misschien advies kunnen geven? En verder nog tips? Ik hoorde dat glimlachend de trip ingaan een positieve werking had. Ik weet nog niet wanneer ik het ga doen.

Alvast heel erg bedankt voor de reacties en have a nice day! :)
Avatar gebruiker
kitty
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: ma dec 22, 2014 5:04 pm

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor snuifduif » ma dec 22, 2014 6:23 pm

kitty schreef:
Dit is een hele waslijst en klinkt als erg veel voor 4 jaar en dat is het misschien ook wel, maar alsjeblieft bespaar me jullie (goedbedoelde) reacties over hoe slecht het wel niet is, en vooral op deze leeftijd.

Where the fuck do you think you are boy
Die lijst is niks


Maar even serieus :kleuter:
DMT kan je best alleen dien, ik raad zelf na veel gepruts aan om een "machine" pijp te maken met wat van die bong gaasjes samengeperst in plaats van staalspons
https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... ts&t=25974
Ik zou gewoon een bong pakken en daar een stuk of 5 samengeknepen gaasjes in doen en dan spacen maar. Op zich kan je best DMT in je eentje verkennen. Je hebt als je een hit neemt zeker een seconde of 20 om de pijp neer te leggen.
En gewoon met een lichte dosis beginnen en dan opwerken :grin: Als je zelf extraheerd tenminste dan heb je genoeg voor 30 man
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor Naturelover » di dec 23, 2014 12:17 am

Hoi!

Sluit me aan bij snuifduif, in je eentje je eerste keer DMT doen is prima (als je een psychonaut met meer tripervaring bent).
En een Machine maken is aan te raden!
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor Maus » di dec 23, 2014 1:06 am

Welkom, leuk dat je al zoveel ervaring hebt met zoveel verschillende soorten drugs 8-)

Ik mis alleen de coke :snort: Hoezo dat?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor Naturelover » di dec 23, 2014 12:34 pm

kitty schreef:Hallo mede levensgenieters, (...)

orezepam, codeine, tramadol, cocaine, 4-fmp, (...)


:snort:
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor kitty » do dec 25, 2014 1:21 am

Bedankt voor alle snelle reacties, ik denk dat ik het dan eerst maar alleen ga uitproberen. De bestelling is helaas wat vertraagd dus het komt dit weekend pas, ik weet niet of ik het meteen ga doen, maar wanneer ik het heb gedaan laat ik jullie weten hoe het was! Merry Christmas everyone! 8-)
Avatar gebruiker
kitty
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: ma dec 22, 2014 5:04 pm

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor Maus » do dec 25, 2014 10:02 am

Veel plezier :rock:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor kitty » vr jan 02, 2015 3:56 pm

Thanks! Het is inmiddels al eventjes binnen maar ik heb nog niet 'de need' gehad om het te gebruiken, komt ook omdat ik deze vakantie wel wat pep heb gebruikt en met oud en nieuw lekker heb gespaced op 4-fmp (met een paar nakjes pep). Ik wil het ook goed uitgerust en met een 'clean' lichaam gebruiken, dus even een tijdje van te voren geen harddrugs (ga ik na de vakantie sowieso even een tikje rustiger aan mee doen).

Ik had trouwens het idee om het zo te gaan roken (vaporizen), maar ik weet niet of dit een erg effectieve manier is dus daarom dat ik het eerst even bij jullie voorleg:
Ik neem mijn simpelste glazen bong (en dan zonder water neem ik aan?), dit is deze bong (zit een andere bowl en downstem in maar ik heb de originele ook wel):

De bowl die ik dan op de bong zet is een best grote conisch lopende bowl, hier zou ik dan een (stukje) staalspons inkunnen proppen en dan in het midden een soort kuiltje maken voor de dmt.
Dan gewoon aansteker erboven en :eek: .

Zou deze manier goed werken of is een andere manier beter? Ik wil best zo'n 'Machine' maken maar ik heb hier een stuk of 5 bongs en 2 pijpjes liggen dus als het daar mee zou kunnen zou weer wat schelen. (Of die 'Machine' moet erg goed werken). En raden jullie trouwens een normale of een jet aansteker aan?

Ook lees ik leuke dingen over dmt gebruiken tijdens een trip (lsd/paddos/2c-x en dergelijke stoffen). Is dit, natuurlijk na het nuchter verkennen van dmt en als het bevalt, aan te raden?
Avatar gebruiker
kitty
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: ma dec 22, 2014 5:04 pm

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor Einstein » vr jan 02, 2015 6:18 pm

Dat moet werken :P Zo heb ik het ook vaak gerookt.
Of je het alleen moet doen of niet hangt er een beetje van af of je heel veel gaat roken of niet. Als je zoveel rookt dat je binnen 3 seconden buiten bewustzijn bent en in een andere kosmos moet je zorgen dat je niks per ongeluk in brand laat vliegen. Het kan dan wel handig zijn er nog iemand bij te hebben die de pijp overneemt. Meestal zal je er toch niet zoveel meer van merken dat er nog iemand bij je is, of in ieder geval merk je dat niet meer op de normale manier :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor snuifduif » za jan 03, 2015 3:51 am

Ik pak een stuk of 5 bong gaasjes (screen mesh) en vouw die met een tang tot een mooi 'schaaltje'
Is ook veel fijner dan staalwol dus blijft er beter in zitten.

Verdampen kan het best met een storm/jet aansteker. Vlam ongeveer 5 cm van de dmt houden en dan voorzichtig beginnen te inhaleren door de bong. Als het goed is zuig je dan warme lucht langs het gaasje. Als er geen witte rook vormt moet je de vlam iets dichter bij houden en wanneer een teug witte rook verschijnt weer even een halve seconde de vlam verder weg doen.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor kitty » za jan 03, 2015 6:26 am

Toevallig lig ik nu wakker op bed en heb ik erg veel zin om het te gaan doen, ik ga morgen waarschijnlijk mdma gebruiken en ik zat te denken... Zou het slim zijn om mijn eerste x dmt op mdma te doen? Ik zag op de drug-combination chart dat het goed samen kan en een synergy geeft. Als ik nou 30mg op de manier van snuifduif doe, aan te raden? Ik kan wel wat hebben. Ga ik gewoon met iemand even apart naar boven op een kamer samen en dan kan hij mooi de bong wegpakken enzo.
Avatar gebruiker
kitty
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: ma dec 22, 2014 5:04 pm

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor snuifduif » za jan 03, 2015 1:41 pm

Ik zou beginnen met 15 of 20 om t onder de knie te krijgen, vooral t verdampen. Je kan na een half uur altijd hogere dosis doen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor Moonlight Fanatic » za jan 03, 2015 1:45 pm

kitty schreef:Bedankt voor alle snelle reacties, ik denk dat ik het dan eerst maar alleen ga uitproberen. De bestelling is helaas wat vertraagd dus het komt dit weekend pas, ik weet niet of ik het meteen ga doen, maar wanneer ik het heb gedaan laat ik jullie weten hoe het was! Merry Christmas everyone! 8-)


Hoi,

psychedelica zoals paddo's en lsd werden door mij na wat geëxperimenteer ontweken. (lsd niet, begin er gewoon niet aan)
Ik ben best weleens scheef geweest door de wiet, maar lag soms aan de inhoud van mij maag, of een sociale gelegenheid welke eerst heerlijk is, waar ik plots gek van werd. ;) Onervaren.
Bijvoorbeeld, in een speelhal met grijpers stoned mijn gefascineerde vriend vergezellen.
Rare gewoonten had die als het om geld ging.
Durfde precies niet zelf te spelen, zat voortdurend te kijken of anderen konden winnen en kon dan nog niet beslissen.
Voor hem was dat leuk, voor mij een recept om scheef te gaan.
Ik werd zot van de elektronische geluidjes, die lichtjes, dat volk, mijn vriend die de tijd van z'n leven had...
Doen wat je haat als je stoned en onervaren bent durfde het al eens oproepen.

Hierdoor ben ik zeer voorzichtig met lsd en paddo's ed.
Ook ik heb mijn oog op dmt laten vallen.
De experimenteerfase is voorbij, maar deze wil ik wel eens ervaren. De korte werking lijkt me weinig bedreigend.
Ik heb iets gelezen over één of andere 'poort' waar je al dan niet kan doorgaan.
Ook gelezen over een soort van elfen die door elke gebruiker weleens gezien worden...
Ben benieuwd.

@Jongeleerd, wat ik ben zijn jou zaken niet.
Het gene beschreven komt voortdurend voor en wil niet zeggen dat je 'instabiel bent, punt.
Laatst bijgewerkt door Moonlight Fanatic op za jan 03, 2015 3:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor Perry » za jan 03, 2015 1:52 pm

Jij bent mentaal instabiel, jouw ervaringen met psychedelica zijn niet bruikbaar als ervaringen voor anderen.
YAY! Stoken
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor Rudolph » za jan 03, 2015 2:25 pm

Omdat jij niet lekker ging aan de LSD zou niemand er aan moeten beginnen :#:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor Fool » za jan 03, 2015 2:40 pm

Rudolph schreef:Omdat jij niet lekker ging aan de LSD zou niemand er aan moeten beginnen :#:

Je leest wel heel erg kortzichtig sinds je het niet eens bent met een bericht van hem. Hij zou net zo goed kunnen bedoelen "ik begin er gewoon niet aan".
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor Rudolph » za jan 03, 2015 2:44 pm

Fool schreef:
Rudolph schreef:Omdat jij niet lekker ging aan de LSD zou niemand er aan moeten beginnen :#:

Je leest wel heel erg kortzichtig sinds je het niet eens bent met een bericht van hem. Hij zou net zo goed kunnen bedoelen "ik begin er gewoon niet aan".

Kan ook, maar dat is minder leuk om over te haten :roll:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor kitty » za jan 03, 2015 7:28 pm

@Full Moon
Ik weet niet echt wat ik hiermee moet in betrekking tot waar dit topic over gaat, maar als je mijn introductie een beetje had doorgelezen had je gemerkt dat mijn ervaringen met psychedelica positiever uitvallen als die van jou. Van wiet heb ik echt nog nooit problemen gehad, in het begin toen ik een jaar nog 14/15 was nog wel eens zo stoned dat ik gewoon even moest blijven zitten, maar nooit echt bad. Vaak kwam dit ook niet door de wiet maar omdat ik dan teveel tabak/(zware)shag had gerookt in een joint omdat ik normaal niet rook. (Nu alleen nog maar puur) Nu is het enige wat me tegenhoud om niet stoneder te gaan worden dat mijn keel niet meer bonghits of dabs kan hebben (zijn er dan ook heel wat achter elkaar). Wat ik alleen niet begrijp is dat je niet gewoon eens iets anders ging doen met je vriend als je het daar niet leuk vond, en als je het gene wat je probeerde niet leuk vond. Waarom ging je er dan toch mee door?

Ook vind ik zoals Rudolph zegt de opmerking dat je nooit aan lsd moet beginnen omdat jij er geen goeie ervaring mee hebt ook niet terecht. IEDEREEN reageert anders op drugs, ook al zou iemand dezelfde ervaring hebben dan zou jij het alsnog bijvoorbeeld echt een kut trip vinden terwijl ik in de 7e hemel was. En sowieso moet je inderdaad gewoon altijd voorzichtig doen. Als vrienden van mij die niet veel ervaring hebben met psychedelica gaan trippen (zonder iemand met veel ervaring erbij), merk ik vaak dat het al fout gaat in de planning. De setting is dan bijvoorbeeld al helemaal verkeerd voor de gekozen drug en dan ook redelijk hoge dosis. Een zegel lsd kan op de ene plek bijvoorbeeld harder aankomen als 2 zegels thuis (Mijn ervaring).

En weer even ontopic:
De avond mdma gaat niet door, het begint toch wel wat te kriebelen om vanavond dan lekker rustig alleen dmt te gaan proberen maar dat kan dan natuurlijk weer anders zijn. Ik zal ook met een wat rustigere dosis als 30 mg beginnen dan. Bedankt voor de reacties! :)

Edit:
Nog 2 kleine vraagjes voor als ik het vanavond zou gaan doen. Maakt het uit of er water in de bong zit? Hierdoor zou de hit wel een stuk smoother en groter zijn.

En als ik de jet aansteker (die heel toevallig vandaag binnen kwam (vorige was kapot gegaan, chinese troep)) er 5 cm boven houdt, dan gewoon gericht naar de dmt lijkt me?
Avatar gebruiker
kitty
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: ma dec 22, 2014 5:04 pm

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor kitty » zo jan 04, 2015 4:14 pm

Ik heb het vannacht geprobeerd, ik weet niet of ik het helemaal goed heb gedaan maar deze x heeft mijn zenuwen in ieder geval wel voor een groot deel weggenomen omdat ik voelde dat het 'goed was'. Ik had ongeveer 15 mg dmt afgewogen, na wat gepruts met gaasjes had ik besloten om het te proberen op een laagje as op een screen met op dat laagje as de dmt en daarover weer een laagje as. Ik had het klaargemaakt en werd toch wel een beetje zenuwachtig, maar ik dacht ik ga er gewoon voor.

Dus hup jet aansteker er boven totdat de bovenste laag as heel lichtjes gloeide (zoals ik op een ander forum las), de bong vulde zich met rook en ik probeerde de bong zo vol mogelijk te melken. De rook werd steeds dikker (maar lang niet zo dik/vol/wit als een vette bonghit), ik haalde m'n vinger van het klapgat en zoog de bong leeg. Ik proefde wel een beetje een smaakje wat me deed denken aan syntetische wiet, maar toch wel wat anders. De rook vond ik niet zo zwaar op mn keel. Snel zette ik m'n bong naast mijn bed neer, ging ik comfortabel liggen en hield de rook zo lang mogelijk in.

Na ik denk zo'n 10 seconden begon ik een soort lachgas achtig geluid te horen, maar wel anders, een soort piep. Het klonk echt als een heel oud 'oer geluid'. Daarna voelde ik me wel een kleeiin beetje meer in m'n bed gedrukt worden en kreeg ik een warm en beetje euforisch toch wel liefdevol gevoel in m'n lichaam. Ik kreeg een smile op m'n gezicht, en de laatste zenuwen die nog aanwezig waren verdwenen helemaal. De kleuren werden wat intenser maar ik had wel het gevoel alsof ik of te weinig had gepakt, of het niet helemaal goed/efficiënt had gedaan. Ik deed m'n ogen dicht en zag wel mooie closed eye visuals, maar niet heel erg veel of heel overweldigend. Toen ik m'n handen tegen m'n dichte ogen deed werden ze wel mooier en intenser omdat ik m'n ogen niet goed dicht kon houden (ze gingen steeds in spleetjes open staan). Hierna werd het gevoel (wat jammer genoeg al niet heel erg intens was) steeds minder en heb ik nog even lekker met mijn allerliefste kat geknuffeld.

Leuke ervaring, alleen wel echt het gevoel alsof ik te weinig heb genomen of ik het verkeerd heb gedaan. Maar ik ben wel echt blij dat ik nu weet dat het 'goed' is. Ik ga de komende tijd denk ik rustig aan experimenteren met dit mooie stofje, ik denk dat ik een goede dmt ervaring wel echt leuk zou vinden. Maar ik ga rustig opbouwen.

Bedankt voor het beantwoorden van alle vragen, ik hou jullie op de hoogte van mijn geëxperimenteer. Misschien hier en misschien in de vorm van een tripreport, maar dat zien we nog wel.
Avatar gebruiker
kitty
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: ma dec 22, 2014 5:04 pm

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor kitty » zo jan 04, 2015 9:11 pm

Ik had nog 1 vraag, omdat ik met mezelf heb afgesproken even een tijdje geen harddrugs te gebruiken na de vakantie (vanaf morgen), heb ik vandaag nog even gezondigd en tussen half 3 en kwart over 5 heb ik 4 mini lijntjes mijn neus ingestopt. Zou dit effect hebben op mijn dmt ervaring als ik rond 12 uur (vannacht) of iets later dmt zou doen? Ik heb gelezen dat speed en dmt geen goede combinatie zijn, maar ik wou weten of dat nog wat uitmaakt na zo'n lange tijd, omdat ik dan meestal niet zoveel tot niks meer voel maar alleen nog een beetje wakker ben.

Als ik geen antwoord krijg ga ik het gewoon niet doen, maar leek me wel leuk om nu ieeetsje meer te doen.
Avatar gebruiker
kitty
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: ma dec 22, 2014 5:04 pm

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor Perry » zo jan 04, 2015 9:20 pm

Ja, dat zou heel goed invloed kunnen hebben. Misschien niet veel, maar de kans is wel aanwezig. Een dagje wachten met die DMT is toch niet zo'n ramp? De kans op een net niet ervaring lijkt me icm speed veel groter, omdat het de DMT zou kunnen overstemmen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor Fool » zo jan 04, 2015 9:23 pm

"Ik wil stoppen, maar pas vanaf morgen", succes :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor kitty » zo jan 04, 2015 10:08 pm

Fool, ik wil helemaal niet stoppen. Omdat het vakantie is ben ik dan, laten we zeggen een stuk toleranter wat betreft drugsgebruik. Maandag begint studie weer en moet ik leren e.d., daarom ga ik dan (net als voor de vakantie) weer normaal doen met drugs.

En ik kan zeker een dagje wachten en omdat er een kans is dat het de ervaring beïnvloed ga ik dat ook doen. Thanks!
Avatar gebruiker
kitty
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: ma dec 22, 2014 5:04 pm

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor kitty » wo maart 18, 2015 1:15 am

Ennn zaterdag op de piek van m'n lsd trip kreeg ik het idee om dmt te gaan roken in plaats van een bonghit nemen wat resulteerde in m'n eerste breaktrough! Het was geweldig, ik leg het later uitgebreid uit.
Avatar gebruiker
kitty
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: ma dec 22, 2014 5:04 pm

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor Perry » wo maart 18, 2015 1:26 am

Sorry, maar ik moet deze hier nog ff neerplempen:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor Gabber » wo maart 18, 2015 1:47 am

Ik ben benieuwd naar je ervaring!
Expect the Unexpected
Avatar gebruiker
Gabber
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 39
Geregistreerd: di feb 03, 2015 6:23 pm

Re: Voorstellen en een vraagje over de eerste keer dmt.

Berichtdoor SmoothFunk » do maart 19, 2015 2:05 am

Ben benieuwd :smokin:
Avatar gebruiker
SmoothFunk
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: di jun 26, 2012 6:26 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron