Ik ben aan het experimenteren met truffels, in de hoop dat het me van mijn nicotine verslaving kan afhelpen. Psychedelics kunnen hier blijkbaar wel voor helpen, er zijn studies hierover te googelen.
Het zou wel enkel (mogelijk) werken als je een stevige ego death trip ervaart. ( ook slechte trip zou behulpzaam kunnen zijn ). Door vroeger gebruik van medicatie heb ik anxiety, en nu heb ik zaterdag de wateren eens voorzichtig getest met 5gr MushRock, verse truffel van de smartshop.
Toch best wel een effect, zeer lichte benen handen, hééél actief, maar helaas geen visuals en mijn anxiety toch best wel al aanwezig... Vroeger genoeg speed en MDMA gedaan, dit leek me toch wel best veel stress voor een relatief kleine hoeveelheid truffel.
Nu vroeg ik me af, hoeveel gram truffels staat er (ongeveer) tegenover een stevige visual trip ?
In de studie over psychobilne en stoppen nicotine verslaving gebruiken ze 10 gram paddos.. Weet iemand hoeveel gram dat ongeveer zou zijn in truffels ? Als je de soort niet veranderd zeg maar ?
Greets!!