Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Vraagje truffels+Blauwe winde zaden

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Vraagje truffels+Blauwe winde zaden

Berichtdoor Taxi. » di sep 20, 2011 3:56 pm

Ik heb een vraag, nja eigenlijk 2 vragen, over de combinatie van truffels en blauwe winde(Ipomoea violacea) zaden.
Op http://www.magic-mushrooms-shop.com/nl/trip-modifiers.html lees ik namelijk dat deze zaden de visuele effecten van paddo'sversterken. Is dit ook het geval bij truffels ?
En wordt hierdoor de trip echt een stuk extremer, of alleen de visuals ?
Want op http://azarius.nl/smartshop/psychedelics/lsa_seeds/morning_glory/ staat dat deze los te gebruiken zijn. Dus weet ik niet of het veel extremer is.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Vraagje truffels+Blauwe winde zaden

Berichtdoor PoisonDrink » di sep 20, 2011 5:10 pm

Daar had ik nog nooit van gehoord, LSA gebruiken om de visuals van paddo's sterker te maken. Ik dacht eerst dat je een plantje met MAO-remmende werking bedoelde.. Maar goed, als het zogezegd de visuals van paddo's kan versterken, dan moet dat ook gelden voor truffels denk ik.

Toch lijkt het me geen prettige combinatie, aangezien vele mensen last hebben van buikpijn na LSA zaden te nuttigen. En ik denk dat er weinig mensen echte visuals hebben op LSA.. Dus hoe dat een paddo- of truffeltrip gaat versterken snap ik niet helemaal.. :)
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Vraagje truffels+Blauwe winde zaden

Berichtdoor Einstein » wo sep 21, 2011 1:45 am

Ik sluit me bij PoisonDrink aan, verder: met LSA moet je niet zomaar gaan klussen. Zaden met LSA zorgen op zichzelf al voor vreemde, atypische psychedelische trips, als je dan ook met paddo's aan de slag gaat kunnen er schimmige dingen gaan gebeuren, lijkt me.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner