Salvia wordt over het algemeen gerookt, maar ik ben echt vreselijk slecht in roken dus ik neem bij voorkeur alle drugs oraal.
Nu heb ik gelezen dat salvia doorslikken echt geen zin heeft, maar dat het wel effect heeft om het onder je tong te leggen.
Tenminste, ik las dat dat werkte bij de bladeren, maar ik neem aan dat dat net zo goed werkt bij het extract, toch?
En daarnaast lijkt me (oftewel, hoop ik) dat het extract misschien minder bitter smaakt als het gehele blad...?
Ik zou dus graag het extract uitproberen om onder mijn tong door mijn slijmvliezen te laten opnemen. En om het aan de veilige kant te houden wil ik uiteraard beginnen met het 5x extract. Ook wil ik niet dezelfde fout maken die ik met DMT deed door een dosis te nemen die heftiger was dan ik voor voorbereid was.
Ik kan echter niet zo gauw vinden hoeveel gram dan een beginnersdosis is. Er is genoeg te vinden over roken, maar een stuk minder over onder je tong leggen.
Kan iemand mij hier over voorlichten?
Ik vind het niet erg om echt te hallucineren, maar ik wil als beginner niet meteen voelen dat ik controle verlies over de werkelijkheid.
En over setting, ik begrijp natuurlijk dat een tripsitter zeer belangrijk is, dat ga ik sowieso wel regelen. Maar is er nog een tip voor omgeving? (Ik kan me voorstellen dat mijn studentenkamer 8 m2 een slecht idee is? dan kun je misschien wel last krijgen van claustro-fobie?)