JongGeleerd schreef:Ik zou 't over je longen doen
FRESH schreef: (...)
Ik weet niet hoeveel tijd ertussen moet zitten om het normaals te proberen maar misschien kan iemand dat nog even toelichten hier?
How can we hang on to a dream
lemonhaze schreef:Ik heb een tijdje terug weer eens geprobeerd DMT te roken, heb zo'n glazen pijpje met een bol uiteinde. Maar toch doe ik iets fout met t verdampen, of ik inhaleer niet lang genoeg ofzo. Op de een of andere manier heb ik echt moeite met t inhaleren van zulke dingen. Salvia roken is me tot nu toe ook gewoon niet gelukt. Krijg van de week weer nieuwe DMT binnen, aangezien ik mn vorige deel kwijt ben geraakt Dus dan maar weer opnieuw proberen aan de hand van de tips in dit topic. De enige keer dat t wel goed ging was onder begeleiding van onze lieve Fret, op een DF meet. Alles werd toen voor me gedaan en ik hoefde alleen de rook zo lang mogelijk in te houden, toen lukte dat blijkbaar wel.
supergabbur schreef:lemonhaze schreef:Ik heb een tijdje terug weer eens geprobeerd DMT te roken, heb zo'n glazen pijpje met een bol uiteinde. Maar toch doe ik iets fout met t verdampen, of ik inhaleer niet lang genoeg ofzo. Op de een of andere manier heb ik echt moeite met t inhaleren van zulke dingen. Salvia roken is me tot nu toe ook gewoon niet gelukt. Krijg van de week weer nieuwe DMT binnen, aangezien ik mn vorige deel kwijt ben geraakt Dus dan maar weer opnieuw proberen aan de hand van de tips in dit topic. De enige keer dat t wel goed ging was onder begeleiding van onze lieve Fret, op een DF meet. Alles werd toen voor me gedaan en ik hoefde alleen de rook zo lang mogelijk in te houden, toen lukte dat blijkbaar wel.
Pfff je bent toch blower wat is dit dan voor nerdshit
FRESH schreef:Vraag me wel ineens af, is DMT rook herbruikbaar? Dus stel iemand ademt het weer uit en ik zou het vervolgens inademen (via een ballon bijvoorbeeld) kan ik er dan ook onder invloed van worden? Of zijn alle actieve stoffen grotendeels al verbruikt?
snuifduif schreef:DMT is geen rook, het verdampt. Dat betekend dus dat vrijwel alles neerslaat in je longen.
snuifduif schreef:DMT is geen rook, het verdampt. Dat betekend dus dat vrijwel alles neerslaat in je longen.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten