Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat nou als Trump 5 gram paddos zou nemen

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Wat nou als Trump 5 gram paddos zou nemen

Berichtdoor spikeycloud » ma apr 16, 2018 8:50 pm

Verwachten jullie dat hij dan beter voor de wereld zal zijn of niet?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Wat nou als Trump 5 gram paddos zou nemen

Berichtdoor dutch7 » wo apr 18, 2018 3:48 pm

5 gram is wel overdreven veel, ik denk dat zijn ogen anders opent voor de wereld. En de muur wel doorzet, maar zich meer gaat inzetten voor de hoge huurprijzen, meer loon minder belasting waar hij eigenlijk al een beetje mee bezig is. Alleen vaak zien we alleen het negatieve.
dutch7
Offline
 

Re: Wat nou als Trump 5 gram paddos zou nemen

Berichtdoor Vinnie » wo apr 18, 2018 4:24 pm

Ik denk dat die bad gaat en op de rode knop drukt :grin:

Nee maar er zal geen reet veranderen denk. Hij zal niet plots een goed persoon worden van een porsie truffels.
Wat misschien wel werkt is alle politici ik een grote ruimte flikkeren met een megascherm waarop beelden van politieke spelletjes worden afgewisseld met beelden van menselijk leed dat hierdoor ontstaat (onder invloed van paddo's dan)
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Wat nou als Trump 5 gram paddos zou nemen

Berichtdoor Kikkerr » wo apr 18, 2018 8:17 pm

Vinnie schreef:Ik denk dat die bad gaat en op de rode knop drukt :grin:

Nee maar er zal geen reet veranderen denk. Hij zal niet plots een goed persoon worden van een porsie truffels.
Wat misschien wel werkt is alle politici ik een grote ruimte flikkeren met een megascherm waarop beelden van politieke spelletjes worden afgewisseld met beelden van menselijk leed dat hierdoor ontstaat (onder invloed van paddo's dan)

De politici zijn de srto mannen van de grote bedrijven die uiteindelijk in de klem zitten bij de grote 4 a 5 families die wereld regeren, ik denk dat veel politici oprecht in het begin goed zijn, maar er in groeien en mee moeten konkelen met de rest van het addergebroed.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Wat nou als Trump 5 gram paddos zou nemen

Berichtdoor Moonlight Fanatic » di apr 24, 2018 6:54 pm

spikeycloud schreef:Verwachten jullie dat hij dan beter voor de wereld zal zijn of niet?

Ik verwacht dat hij naar de rode knop rent, en zichzelf opblaast om de waanzin te stoppen.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner