Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Welke kratom/wat voor extract voor eerste keer

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Welke kratom/wat voor extract voor eerste keer

Berichtdoor TripAnt » zo maart 01, 2015 11:01 am

Okey, het is al even geleden dat ik actief ben geweest op df, nu zat ik te kijken op 1 van de sponsorlinks en zag kratom staan, dit kruid beviel me voor 3 redenen: 1 omdat het integenstelling tot het geen wat ik het liefste zou hebben, truffels, wel naar belgie verzonden kan worden.. 2: velen zijden dat het effect vergelijkbaar is met tramadol, ik vond tramadol persoonlijk heerlijk, vooral op een zonnige weekend dag en dan buiten in een ligzetel gaan zitten: HEERLIJK xd of gewoon rustig wat chillen met muziek, dat euforische en actieve erbij vond ik gewoon perfect en 3: het schijnt niet bepaald verslavend te zijn(ga ik voor mezelf nog wel uitmaken na gebruik.. :p ), zoals opiaten wel zijn, nu is mijn vraag, welke kratom/kratomextract zou ik kopen, er zijn zoveel soorten en zoveel soorten extracten van verschillende soorten, van verschillende sterkten, welke zou het beste zijn (en in welke dosis) voor een eerste keer gebruik, even te vermelden: het effect waar ik +- op doel (ja, ik weet dat het nooit 100 % hetzelfde kan zijn, het zijn inmiddels verschillende stoffen) is 150-200 mg tramadol, en zelfs al is het effect niet zo gelijkaardig aan tramadol volgens jullie, wat zou ik dan nemen ? en kom alsjeblieft niet af met, neem dan gewoon tramadol: 1 ik heb mezelf voorgehouden ermee te stoppen na 3 keer 2: het werkte heeel lang vond ik 3: ik geraak niet meer aan, heb de laatste 600 mg die ik overhad 2 maand geleden door de wc gespoeld (wat eigenlijk goed is) 4: iets nieuw lijkt me leuk, ik heb nog niet zo veel geprobeerd in mijn leven, en wil ook niet te ver gaan, en kratom lijkt me vrij veilig en leuk en niet te sterk/overweldigend en ook niet (te) verslavend
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Welke kratom/wat voor extract voor eerste keer

Berichtdoor Fool » ma maart 02, 2015 12:00 am

Heb zelf gewoon kratom-poeder gebruikt, van de lokale smartshop 10 gram in een thee gemikt. :puke: Hoor ook wel goede verhalen over kratom hars van azarius of van Black fenix.

Wil alleen wel eventjes kwijt dat je jezelf voor de gein houd als je denkt dat kratom niet verslavend is. ;)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Welke kratom/wat voor extract voor eerste keer

Berichtdoor KetaMan » ma maart 02, 2015 12:10 am

Zelf zo goed als geen ervaring met kratom, ben ook wel benieuwd eigenlijk.
´ik snap het, maar ook weer helemaal niet´ - Ketamine - 2016
Avatar gebruiker
KetaMan
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 442
Geregistreerd: za feb 07, 2015 5:41 pm
Woonplaats: noord korea

Re: Welke kratom/wat voor extract voor eerste keer

Berichtdoor Naturelover » ma maart 02, 2015 4:46 pm

Ik denk dat je kratom wel fijn zult vinden als je tramadol prettig vond. Ze hebben zeker wat raakvlakken, al vind ik ze toch erg verschillend. Kratom brengt je wat meer in een semi-droomtoestand, waar ik bij tramadol een lichamelijk en geestelijk ontspannen gevoel ervaar.
Over je andere vragen heb ik hier een citaat uit een PB van een (ex-)medegebruiker, toen ik een tijd geleden een zelfde soort vraag stelde.

Hee daar :kleuter:

Ik raad je aan om naar http://www.kraatje.nl te gaan.

Die gasten hebben goede kwaliteit, ze hebben lage prijzen en veel soortjes.

Rode soorten zijn relaxend en pijnstillend en euforisch (red sumatra en red borneo zijn zeker aanraders), witte soorten oppeppend en stimulerend, groene soorten zijn zowel relaxend als stimulerend en het extract vind ik nogal vreemd. Mijn favorieten liggen zeker bij de rode soortjes.

Wat ook fijn is aan die site is dat ze de kratom ook voorgestoken in 00-capsules verkopen. Veel mensen hebben moeite het poeder naar binnen te krijgen en gaan er dan gekke trucjes mee uithalen (verwerken in voedsel, theetjes van brouwen etc.) wat op zijn beurt het effect vermindert. Als ik jou was zou ik dus die gecapsuleerde kratom kopen.

Velen kopen om te beginnen dat "proefpakket" (van elke soort krijg je dan 20 gram poeder). Maar die zitten niet in capsules. Beter ga je eerst na welke soort je het beste lijkt en koop je die soort dan in capsuletjes, bespaart je een hoop gezeur als je het uiteindelijk ook wil innemen. Het is leuk om allemaal soortjes te hebben liggen maar als je ze niet door je strot krijgt is de lol er snel af :grin:

Afhankelijk van de gekozen soort zijn 7 tot 10 capsules meer dan genoeg. Bepaal je ideale dosering door aanvankelijk te weinig te nemen (+/- 5 caps) en daarna elke 40 - 45 minuten een cap bij te pakken. Eet er niet te veel in één keer anders wor je echt schijt- en schijtziek :grin:



naturelover schreef:
ik volg je advies op en heb 5 gram red sumatra ingenomen (lastig wegkrijgen haha). nu 45 min voel ik het lekker inwerken: loom, lekker gevoel overspoelt me een beetje.
Als ik straks bij zou willen nemen (capsule dan wel :grin: ), hoeveel en hoelaat zou je me aanraden?

- antwoord:

Hee vriend, great minds think alike eh - zit zelf ook net kratom te scheppen :grin:

Fijn dat je het begint te merken. Als er meer dan zestig minuten gepasseerd zijn kun je nog een capsule innemen van een halve gram. Ik zou gaan voor de red borneo, deze is erg sedating.

Na deze halve gram kun je elke 35 a 40 minuten 0.3 gram bijnemen totdat je plotseling intuïtief aanvoelt dat je op je max zit. Je kan bijvoorbeeld een film kijken en zo doorheen de film op de juiste tijden wat bijnemen en na de film gaan liggen en high zijn :grin:
Uiteindelijk zal je zelf merken wanneer je aan je grens zit. Ga hier niet overheen want dan word je erg ziek.

Het hoogtepunt kenmerkt zich door een weeïg gevoel op de maag - niet misselijk, als je misselijk bent heb je teveel op. Gewoon een gevoeligheid op de maag. Ook krijg je een warm hoofd en een lichte, aangename druk op je oren. Het weeïge gevoel verdwijnt zodra je gaat liggen.

Op dit punt is het raadzaam te gaan liggen in een kamer met gedempt licht en aangename muziek. Mensen zeggen vaak dat je er enkel wat loom van wordt, maar als je je juiste dosis weet te vinden kun je enorm high worden, een high die met recht vergeleken kan worden met opium alleen zonder de nare ontwenning. :)

Ik denk dat je kan blijven bijnemen tot de 7 - 9 gram. Misschien meer, afhankelijk van je persoon en tolerantie.

Enjoy :kleuter: :kleuter:

Laat me weten hoe het je gegaan is, wanneer je zin hebt ;)

PS: activiteiten uitvoeren (computeren, film kijken, etc) vermindert het effect. Liggen en muziek luisteren kan het effect enorm versterken.
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: Welke kratom/wat voor extract voor eerste keer

Berichtdoor TripAnt » ma maart 02, 2015 8:23 pm

dankje voor de info :) zal binnenkort misschien eens wat rode of groene gaan halen/bestellen (woon in belgie: geen smartshops etc :/ online bestellen wordt dat.. kratom is wel legaal dus dat zou zonder probleem geleverd kunnen worden :) ) lijkt me echt leuk en de beschrijvingen ervan komen inderdaad echt zeeer sterk overeen met mijn ervaringen met tramadol
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Welke kratom/wat voor extract voor eerste keer

Berichtdoor Simondeboer » do apr 16, 2015 3:38 pm

*protoknip*
Simondeboer
Newbie
Verbannen
 
Posts: 9
Geregistreerd: do apr 16, 2015 3:33 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron