Hallo!
Ik hoop dat dit niet als spam wordt gezien.
Ik ben oprecht in mijn oproep. Ik denk dat je dat ook zeker kunt terugzien in mijn artikel.
Zojuist heb ik, als klinisch Psycho Neuro Immunoloog zijnde, een artikel geschreven over psilocyine.
In mijn dagelijks werk ben ik bezig met het helpen van mensen die chronisch ziek zijn.
Dit doe ik op een natuurlijke manier, dus met natuurlijke substanties en leefstijl.
Sinds kort is mijn interesse in paddestoelen en truffels weer gerezen en dusdanig dat ik op de bres spring voor deze interessante stof.
Ik zie het niet als een partydrug of 'ff vet trippen'. (hoewel dat ook leuk kan zijn)
Ik respecteer de truffel/paddo in diens kracht en ook de mogelijkheid die het geeft tot het kunnen krijgen van een hoger bewustzijn.
Nu is mijn publiek divers en ben ik erg benieuwd naar de reacties.
Graag wil ik de forumgebruikers hier uitnodigen om een kijke te nemen naar mijn artikel
en als je wilt een reactie achter te laten.
Wanneer jij goede ervaringen hebt gehad dankzij psilocybine, wanneer jij er beter van bent geworden hoor ik dat graag. Het kan meehelpen om een nieuwe beeldvorming te creëeren bij mijn huidige groep lezers.
En jullie steun zou geweldig zijn!
Alvast bedankt!
Dit is het artikel:
http://www.praktijkvanunen.nl/blog/truffels-paddestoelen-een-trip-naar-gezondheid