Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Zwakke trip

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Zwakke trip

Berichtdoor Dynamix » wo sep 30, 2015 8:10 pm

Yo guys,

Ik ben drie weken terug begonnen met het kweken van McKennai-shrooms en eergister heb ik de eerste flush geplukt. Drie uur geleden heb ik 43gr verse paddo's gegeten, maar de trip is maar vrij mild geweest. M'n pupillen zijn nu alweer zoals normaal en ik voel me alleen nog maar lekker; alle visuele vervormingen zijn gestopt.

3 weken terug heb ik 10gr Hollandia-truffels genomen en die trip was 2x zo hard. Het lijkt me sterk dat ik de volgende keer 100gr paddo's moet nemen om dat effect te bereiken. :conf: Ik had met 43gr haast al verwacht dat ik in een andere dimensie zou komen e.d. maar helaas.

Ik heb 8 uur lang niks gegeten voor ik de paddo's at en dus ook al een week of 2-3 geen psychoactieve stoffen genomen dus van tolerantie is geen sprake. Iemand enig idee waarom m'n trip zo licht was?
He who conquers others is strong. He who conquers himself is mighty.
Avatar gebruiker
Dynamix
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma sep 14, 2015 8:48 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: Zwakke trip

Berichtdoor FranX » vr okt 02, 2015 7:41 am

Lastig te zeggen, het blijft een natuurproduct.
Maar laat ik wat proberen.

Er is een soort consensus die zegt dat de 2de flush qua potentie het beste is.

Heb je de paddo's op het juiste moment geplukt (Dus als de vliesjes onder de hoedjes losscheuren?)
Heb je die dag iets als vitamine preparaten ingenomen?
Hoe was de 'set en setting' (was je miss moe of drukke week gehad etc?)

je kan bij een volgende ronde de paddo's samen met wat pure chocolade eten.
De choco werkt dan als een milde MAOI zodat de opname van de psychoactieve stoffen een boost krijgen.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Zwakke trip

Berichtdoor Dynamix » vr okt 02, 2015 11:21 am

Ik ben waarschijnlijk wat laat geweest met plukken. Ik plukte ze toen ze stopten met groeien en van nog maar enkele paddestoelen zat er deels een vliesje omheen. Ik kon die vliesjes overigens amper of niet zien door het plastic van mn growkit. Zou het zo'n groot verschil maken als ik ze wat eerder had geplukt? Ik had dan waarschijnlijk 30% minder geplukt in gewicht omdat ze nog niet uitgegroeid waren.

Ik heb wel vitamines e.d. bij m'n ontbijt ingenomen, maar dat had ik ook gedaan op de dag waarop ik die truffel had gegeten, dus daar zou het volgens mij niet aan kunnen liggen. De set en setting was precies hetzelfde als toen ik die truffel ophad.

Ik ga maandag 5gr gedroogd innemen nadat het 20 min in citroen heeft gelegen. Eens zien wat dat oplevert.
He who conquers others is strong. He who conquers himself is mighty.
Avatar gebruiker
Dynamix
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma sep 14, 2015 8:48 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: Zwakke trip

Berichtdoor FranX » vr okt 02, 2015 11:54 am

och een groot verschil zal het niet zijn. Het is slechts het vermeende ideale moment om te plukken.
als je routine hetzelfde was dan zijn de externe factoren waarschijnlijk inderdaad niet van invloed.

Blijft over de potentie van de batch die je geplukt hebt.

Aha de zure paddo... dat zou moeten werken. Ik ben benieuwd hoe je dat gaat ervaren,
Heel veel succes alvast en laat je het ons nog weten?

fijne dag
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Zwakke trip

Berichtdoor Dynamix » vr okt 02, 2015 1:06 pm

Thx, ja ik zal het posten als het erop zit :)
He who conquers others is strong. He who conquers himself is mighty.
Avatar gebruiker
Dynamix
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma sep 14, 2015 8:48 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: Zwakke trip

Berichtdoor Claviceps » vr okt 02, 2015 2:11 pm

Zet er anders thee van in combinatie met een paar druppels geconcentreerd citroenzuur (zo'n geel citroen gevormd flesje). Je moet alleen rekening houden ermee dat je het niet aan de kook gaat brengen en het op een laag vuurtje houdt gedurende 20-30 minuten ongeveer. Doe op voorhand wel de paddo's zoveel mogelijk verpulveren of zo klein mogelijk in stukjes snijden.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Zwakke trip

Berichtdoor Dynamix » vr okt 02, 2015 3:32 pm

Dat is wat meer werk denk ik, maar wellicht probeer ik dat die keer erna. Ik ben nog niet zo ervaren, dus ik zou t zonde vinden als ik wat werkzame stoffen mis omdat ik de thee niet goed gezet heb. Bedankt voor de tip.
He who conquers others is strong. He who conquers himself is mighty.
Avatar gebruiker
Dynamix
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma sep 14, 2015 8:48 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: Zwakke trip

Berichtdoor Nighty O_o » di sep 06, 2016 11:05 am

Yow, aan alle kwekers xd
Ik heb een vraagje, dit is ongv men 6de keer dat ik growkitje zet, maar nog nooit heb ik dit gehad,
De eerste flush van men stoeltjes was cva, niet wauw, maar cava van kleur binnen. Goed blauw groen uitgeslagen duurde ook niet te lang,
Maar nu bij de 2de flush slaagt het tegen, men paddo's zijn wel groter als de eerste flush, maar de kleur is meer lichtgroen dan dat diepe blauw dat we graag zien,
Snap er nix van want heb niet telaat geoogst..
Heb wel nieuwe soort gepakt de mazarapec.
Iemand mij een verklaring vgeven of deze nog eetbaar zijn / potentie genoeg hebben?
Zijn er zelfs bij als je ze door midden snijdt, dat ze gewoon wit blijven.
Kan ik mezelf een omelet bakken hiermee of toch maar niet? Xd
Nighty O_o
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: di sep 06, 2016 10:51 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner