Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

400 mg Tramadol

Hier kun je al je vragen stellen over stoffen zoals heroïne en morfine.

400 mg Tramadol

Berichtdoor HieronymusIV » di jun 10, 2014 6:06 pm

De huisarts schreef mij vanochtend tramadol voor wegens rugklachten die ik bij een scooter ongeluk heb opgelopen.

Nu heb ik mijn kans gegrepen en 400 mg tramadol naar binnen gewerkt vanmiddag. En wat mij opviel, als ik op bed ging liggen dan vond ik het effect heel erg op dat van mdma lijken. Dat beweeglijke, het bed is heel zacht.

Anderen die dat ook zo ervaren hebben. Ik vind het heerlijk! :woeh:
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: 400 mg Tramadol

Berichtdoor henkie84 » di jun 10, 2014 7:40 pm

Heb het ook voor rugpijn voorgeschreven gekregen. Vond het erg lekker. Iets te lekker uiteindelijk. Hierom mijn pilletjes maar aan mijn vriendin afgegeven. Nu is de drempel iets hoger en de kans dus een stuk kleiner dat ik dagelijks eraan zit.

Heerlijke verliefd gevoel, warme tintelingen in de buik, etc. Maar ook: niet kunnen slapen, en om het minste of geringste hard overgeven.
Avatar gebruiker
henkie84
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:34 am

Re: 400 mg Tramadol

Berichtdoor HieronymusIV » di jun 10, 2014 8:47 pm

henkie84 schreef:Heb het ook voor rugpijn voorgeschreven gekregen. Vond het erg lekker. Iets te lekker uiteindelijk. Hierom mijn pilletjes maar aan mijn vriendin afgegeven. Nu is de drempel iets hoger en de kans dus een stuk kleiner dat ik dagelijks eraan zit.

Heerlijke verliefd gevoel, warme tintelingen in de buik, etc. Maar ook: niet kunnen slapen, en om het minste of geringste hard overgeven.


Slim van je dat je het afgegeven hebt. het is inderdaad een heerlijk gevoel. Maar overgeven heb ik niet gehad, wel van andere opiaten/opioden zoals metadon en heroine.
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Opiaten en Opioïden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron