Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Gelukkig van die meuk af, nooit meer.
Perry schreef:Prototype schreef:Gelukkig van die meuk af, nooit meer.
Dat betrof een opioïde, my young padawan.
Stukje wijsheid dat mij is bijgebracht door @Amvitamientje
Prototype schreef:Gelukkig van die meuk af, nooit meer.
Perry schreef:Opiaten zijn natuurlijk, opioïden betreft zowel natuurlijke als gesynthetiseerde drugs met hoofdzakelijk opioïde affiniteit
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Poseidon schreef:Wat Amvitamientje zegt al denk ik dat ze bij BNN dat onderscheid niet gaan maken tijdens hun toekomstige reportages.
Heroïne, morfine, opium. Been there, done that.
Wil best met jullie daarover van gedachte wisselen als zich geen betere kandidaat aandient.
Heb al met jullie gesproken i.v.m GHB.
Stuur nog wel mailtje.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Poseidon schreef:Gaan we lekkah samen gemaskerd naar BNN Per.
Ja toch?
Exceptional schreef:Prototype schreef:Gelukkig van die meuk af, nooit meer.
Keep telling yourself that.
Maus schreef:Poseidon schreef:Wat Amvitamientje zegt al denk ik dat ze bij BNN dat onderscheid niet gaan maken tijdens hun toekomstige reportages.
Heroïne, morfine, opium. Been there, done that.
Wil best met jullie daarover van gedachte wisselen als zich geen betere kandidaat aandient.
Heb al met jullie gesproken i.v.m GHB.
Stuur nog wel mailtje.
Leuk, Pos op tv
MilouBNN schreef:en naar mensen die verslaafd zijn aan kalmerende middelen / slaappillen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
MilouBNN schreef:@Amvitamientje @Poseidon @Perry
Het onderscheid tussen opiaten en opioïden wil ik wel graag maken. Ik ben op zoek naar iemand die voelt dat hij/zij hiervan afhankelijk is. Dus ik zie graag mailtjes tegemoet
Perry schreef:Wat betreft afhankelijkheid voor opiaten/opioïden kan ik helaas (en gelukkig) niet helpen
MilouBNN schreef:mensen die verslaafd zijn aan kalmerende middelen / slaappillen.
Prototype schreef:Exceptional schreef:Prototype schreef:Gelukkig van die meuk af, nooit meer.
Keep telling yourself that.
Wat ben je toch altijd heerlijk positief.
Aebi schreef:Leuke meid wel, jammer dat ik die dingen niet gebruik
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten