Ik heb onderstaande tabletten:
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Davinci schreef:
Laat de opiaten gewoon links liggen, tenzij je houdt van mentale duisternis, verslaving en pijn.
Pilletje schreef:@Speed: Je hebt het nu ervaren, wat denk je nu? Ga je het nog eens doen denk je?
Speed schreef:Pilletje schreef:@Speed: Je hebt het nu ervaren, wat denk je nu? Ga je het nog eens doen denk je?
Het was wel een leuke ervaring maar ik heb niet de drang om het nog een keer te doen, heb ook geen codeïne in bezit en als ik dit tegenkom zal ik het toch links laten liggen omdat ik andere middelen leuker vind om te gebruiken.
Pilletje schreef:Speed schreef:Pilletje schreef:@Speed: Je hebt het nu ervaren, wat denk je nu? Ga je het nog eens doen denk je?
Het was wel een leuke ervaring maar ik heb niet de drang om het nog een keer te doen, heb ook geen codeïne in bezit en als ik dit tegenkom zal ik het toch links laten liggen omdat ik andere middelen leuker vind om te gebruiken.
Ik ben blij om dit te horen, je maakt zeker en vast de meest verstandige keuze door er verder niet mee te experimenteren en er gewoon van af te blijven.
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast