Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
zannypopper schreef:Kleine tabletjes gisteren om 20:00 begonnen met ongeveer 4 pillen en ik voel ze 13u later nog even hard, echt chill, zelfs mijn mentale pijnen zijn met 80% geminderd... Die retard is echt de shit, voor mij allesinds maar ik ben opiaat naïf.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
zannypopper schreef:Ja inderdaad het bevalt me zeer! Ze zijn nu nog kalmerend aan het werk maar zeer subtiel maar ik blijf ook subtiel euforisch daarmee bedoel ik dat er weinig negatieve gedachten doordringen... Het nadeel is dan weer dat het tijdelijk is & geen oplossing.. Dokters gaan ook nooit Tramadol als antidepressivum voorschrijven denk ik @Maurits
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
xastur schreef:tramadol is 1 van de lichtere opiaten dus de afkick en verslaving valt best mee denk ik.
Perry schreef:De afkick valt niet mee, want het is tevens een SSRI
azadiyawelat schreef:Heb Tramadol 100mg capsules gebruikt als ik niet aan benzo's kon komen. Krijg als ik 2/3 dagen op een rij slik rare rillingen de dag erna. Mijn vriend krijgt er jeuk en schilfers over zn hele lijf van. Gevoel is wel lekker, maar vind het persoonlijk dus echt rotzooi.
azadiyawelat schreef:Nee, niet van het krabben. Schilfers zaten echt overal gewoon. Op z'n onderbenen, wangen, borst etc. En hij kon wassen zoveel ie wilde, na een halfuur zat hij weer vol.
azadiyawelat schreef:Hij sneeuwde tijdens het lopen. Was best grappig eigenlijk hehe.
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten