Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

een leven zonder heroine/coke scares the shit out of me HELP

Hier kun je al je vragen stellen over stoffen zoals heroïne en morfine.

Re: een leven zonder heroine/coke scares the shit out of me

Berichtdoor slower » zo sep 07, 2014 11:32 pm

Gonzo schreef:Yoo Druggie..

Heftig verhaal,dat om te beginnen..
Ik ben zelf ook Heroine verslaafd geweest en inmiddels al zo'n 15 jaar clean, ik ben daarna nog wel aan GHB en Benzo's verslaafd geweest maar dat is een heel ander verhaal, of eigenlijk niet..

Ik ben ook op vrij jonge leeftijd begonnen met heroine(heb alleen gerookt,één keer gespoten maar ben daar gelukkig niet mee doorgegaan), het was in de buurt waar ik toen woonde overal om mij heen en was ook binnen no time hooked..

Ik heb dat zo'n 2 jaar volgehouden en ben toen zonder professionele hulp afgekickt,ja met een Methadon afbouw schema maar niet in een kliniek gezeten ofzo..
Ik ben daarna nog een paar keer terug gevallen maar dat heeft mij alleen maar sterker gemaakt,ik gebruikte dan één of twéé dagen en walgde dan zo van mijzelf dat ik er weer een paar weken vanaf bleef..Dat is zo een jaartje doorgegaan totdat ik gewoon he-le-maal klaar mee was en mezelf en mijn toenmalige vriendin beloofd heb er vanaf te blijven en tot nu toe(15 jaar verder) lukt mij dat prima..
Ik haatte de scene,ik haatte de dealers,ik haatte het scooren en ik haatte vooral mijzelf omdat ik zo zwak was om met die kankerzooi door te blijven gaan en die haat heeft mij de kracht gegeven om van de bruin af te blijven..

In de 13 jaar die volgden heb ik wel een hoop andere drugs gebruikt maar ben daar om het maar zo te noemen 'bewust mee omgegaan' en had alles gewoon voor elkaar; huisje boompje beestje U know..
Tot mijn vriendin overleed na een mislukte operatie..
Ik ben toen terug gevallen in een verslaving(ditmaal GHB en Benzo's met als einddoel mezelf van kant maken, ik had gewoon geen zin meer om te leven en zat erg met mezelf in de knoop en was elke ochtend teleurgesteld dat ik nog wakker werd..
Ik ben toen gelukkig erg goed opgevangen door vrienden en familie en die hebben er voor gezorgd dat ik de stap heb genomen en mezelf heb aangemeld bij de detox om in ieder geval van de GHB af te komen..
Dat is gelukt en ik gebruik nu nog wel benzo's en antidepressivia's maar op een manier waar ik mee kan leven(geen halve strippen Diazepam meer per keer, maar gewoon één voor het slapen)

Ik zal voor de rest van mijn leven verslaafd blijven, jij ook..Dat is op zich niet erg als je maar weet wat jou valkuilen zijn om het maar zo te noemen..
Voor mijzelf weet ik dat 'downers' mijn valkuil zijn,ik weet dat ik geen opiaten,GHB(behalve na pep dan :grin: maar dat is 3 keer per jaar ofzo) of veel 'zware benzo's' moet en kan gebruiken omdat de kans dat ik daarin doorsla veels te groot is..
Verder is het belangrijk om open en eerlijk naar jezelf en anderen te zijn over jouw gebruik,ik heb nu al een paar jaar een psycholoog waar ik wekelijks effe een uurtje mee praat en dat doet mij goed,ik vertel haar wat mij op dat moment dwars zit en heb met haar een risico analyse/signalering plan gemaakt en tot nu toe werkt dat voor mij..

Ik gebruik nog steeds drugs(wiet,keta,2c-b,benzo's,alcohol en rc's) maar op een heel andere manier dan een paar jaar geleden,nu gebruik ik drugs omdat ik het leuk vind, en niet meer om dingen mee te verdringen wat ik eerst wel deed..

In ieder geval hoop ik voor jou dat je eruit komt en dat je clean wordt..
Mocht je nog vragen hebben en die niet via het openbare forum wilt doen mag je me PMen..

Sterkte iig


Heavy..Herkennen ook maar anders mijn ex-vriend ging ondanksveel waarschuwen, het is naar mijn weten van de verslavingsarts onmogelijk om de bruin te vervangen voor andere drugs als jij zegt ghb en benzo. Niemand (lees herojunk!!) kan zonder gaat iedereen naar de andere middelen grijpen toch. De meeste gaan naar alcoholtoe en koopt meth bij (zelfde roes he) en ongeveer 10% stopt voor goed.
Bleek na een onderzoek in Vancouver (Sugahcity no1),met een goed programma inklusief verplicht werken(zelfstandigheid telde niet) plus gratis 2 gezonde maaltijden. Blijfen zoeken niet opgeven het is het waard link ->
slower
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 32
Geregistreerd: vr feb 01, 2013 12:24 am
Woonplaats: uit positie

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Opiaten en Opioïden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron