Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Euforie en benzo's

Hier kun je al je vragen stellen over stoffen zoals heroïne en morfine.

Euforie en benzo's

Berichtdoor dutch7 » zo apr 15, 2018 8:07 pm

Jaren terug had ik temazepam, een aantal x via de huisarts gekregen. Het voelde lekker, 3 caps voor het slapen gaan. Maar voor de "leuk" wil ik ook andere benzo's proberen. Van welke benzo krijg je nou echt Euforie? :eek:
dutch7
Newbie

Re: Euforie en benzo's

Berichtdoor Perry » zo apr 15, 2018 9:00 pm

6-APBromazepam
4-FAlprazolam
3-MMClonazepam
midazolaMDMA

>> In all seriousness, ik denk dat je een te hoog verwachtingspatroon hebt betreffende die euforie, door de manier waarom je vraag verwoord is. Ik kan er naast zitten hoor, maar it can't hurt to give you a heads up about that...
Mocht ik ernaast zitten of je er weinig om geven: Flunitrazolam, Clonazepam & Bromazepam zouden mijn vote krijgen. - Welke had je nu?
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor dutch7 » zo apr 15, 2018 9:10 pm

Ik heb nu niks, ik had temazepam gehad wat mij een goed (bijna euforisch) gevoel gaf.
dutch7
Newbie

Berichtdoor 618157 » zo apr 15, 2018 9:12 pm

dutch7 schreef:Jaren terug had ik temazepam, een aantal x via de huisarts gekregen. Het voelde lekker, 3 caps voor het slapen gaan. Maar voor de "leuk" wil ik ook andere benzo's proberen. Van welke benzo krijg je nou echt Euforie? :eek:

Pas AUB een beetje op!
Benzo's zijn sneaky en zeer verslavend, een benzodiazepinen afhankelijkheid wens je weinig mensen toe.
618157
DF Maniac

Berichtdoor Druks » zo apr 15, 2018 11:28 pm

Perry schreef:6-APBromazepam
4-FAlprazolam
3-MMClonazepam
midazolaMDMA

>> In all seriousness, ik denk dat je een te hoog verwachtingspatroon hebt betreffende die euforie, door de manier waarom je vraag verwoord is. Ik kan er naast zitten hoor, maar it can't hurt to give you a heads up about that...
Mocht ik ernaast zitten of je er weinig om geven: Flunitrazolam, Clonazepam & Bromazepam zouden mijn vote krijgen. - Welke had je nu?

+ Etizolam. Duurt ook niet zo lang dus je bent niet de halve week een zombie.
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor dutch7 » ma apr 16, 2018 12:24 am

618157 schreef:
dutch7 schreef:Jaren terug had ik temazepam, een aantal x via de huisarts gekregen. Het voelde lekker, 3 caps voor het slapen gaan. Maar voor de "leuk" wil ik ook andere benzo's proberen. Van welke benzo krijg je nou echt Euforie? :eek:

Pas AUB een beetje op!
Benzo's zijn sneaky en zeer verslavend, een benzodiazepinen afhankelijkheid wens je weinig mensen toe.

Bedankt, daar ben ik ook van bewust. Mijn slaappatroon is gelukkig natuurlijk goed. Maar het is echter voor ff een keertje relaxen.
dutch7
Newbie

Berichtdoor 618157 » ma apr 16, 2018 1:02 am

dutch7 schreef:
618157 schreef:

Pas AUB een beetje op!

Bedankt, daar ben ik ook van bewust. Mijn slaappatroon is gelukkig natuurlijk goed. Maar het is echter voor ff een keertje relaxen.

Zo zijn velen ooit begonnen, maar have fun :)
618157
DF Maniac

Berichtdoor Moonlight Fanatic » di apr 24, 2018 2:30 pm

Is Temazepam niet één van de zwaarste benzo's?
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Druks » di apr 24, 2018 3:09 pm

Moonlight Fanatic schreef:Is Temazepam niet één van de zwaarste benzo's?

Hangt beetje af wat je als zwaar ziet? Hij is niet heel heftig, echt een inslaper. Qua euforie doet ie het wel goed, volgens mij.
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor Moonlight Fanatic » di apr 24, 2018 10:00 pm

Ok Druks.
Zwaar, zoals heftig, waar je twee van neemt en het gevoel hebt een xtc-light genomen te hebben.
Temesta of Lorazepam zijn ook wel goeie benzo’s waar je super actief van wordt, mits je geen benzo-tolerantie hebt opgebouwd.
En Alprazolam natuurlijk.
Maar je went snel aan benzo’s en de euforie verdwijnt evenzeer snel.
Als je ze twee weken dagelijks gebruikt blijken ze plots niet meer te werken.
Je wordt wel suf, maar niet meer euforisch.
Zelfs na een pauze van twee jaar werd ik niet meer euforisch van Diazepam, en ik pakte er een stuk of drie.
Ik ben ‘immuun’ aan de euforie van benzo’s geworden.
Ergens normaal, twee weken overdadig benzo-misbruik, en de jaren daarna die erop volgden waarbij ik soms zestig pillen op een nacht nam waarvan nog eens een stuk of twintig erbij 'gegrind' en opgesnoven. Zonder euforie.
Het deed me inzien dat mijn gebruik nutteloos was, ik had er niets aan, buiten een snotterneus.
(het was alsof ik een berg waspoeder moest opsnuiven, even chemisch, en dan die witte korreltjes dat twintig minuten later nog steeds uit je neus naar beneden vallen...)
Ik heb het jammer genoeg voorgehad. Nooit zal ik nog kunnen genieten van benzo’s zoals de eerste twee euforische weken. Maar ik probeer er het goede uit te halen en ik zie er ook een waarschuwing in: namelijk dat je op een gegeven moment niets meer van je dope voelt, maakt niet uit welke dope, zo werkt het lichaam nu eenmaal.
Behalve wiet, dat is een softdrug waarbij je nooit meer nodig zal hebben om stoned te worden. (eigenschap van THC)
Maak toch maar niet dezelfde fout als ik en wees er zuinig mee, zodat je zo lang mogelijk van je euforie van benzo’s kan genieten.

PS: omdat ik er niet meer euforisch van wordt, hoef ik ook voor verslaving geen angst te hebben. Ik heb ze voor ‘noodgevallen,’ om te ‘crashen.’
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor zannypopper » di mei 01, 2018 2:15 am

Alprazolam, Lorazepam & zolpidem
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
zannypopper
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor MrMDMA » do mei 03, 2018 8:29 pm

Echte euforie met benzo's bereik ik altijd als ik er goede amfetamine bij gebruik. Het voelt dan echt als 1+1=5. Net zoals alcohol met coke.
“I don't feel pain, fear, desire
It's like all things that makes us human are fading away
It's like the less human I feel all this knowledge about everything
They're all exploding inside my brain
I don't feel pain

MrMDMA
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » vr mei 04, 2018 4:03 pm

Willen we deze persoon niet meer kwijt ofzo? Lul 'm anders ff de lastigste verslaving aan om vanaf te komen :lol:
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Jcutter » vr mei 04, 2018 9:56 pm

Voor euforie ga je aan de paddo's of MDMA. Als je perse een downer wilt, gebruik dan een flinke dosis heroïne of een ander zware opiaat. MEt heroïne beland je een halve droom/slaap toestand, waarbij je vlinders in je buik voelt, je voelt een warmte over je heen en er gaan hele prettige beelden door je hoofd.
There’s No Chemical Solution to a Spiritual Problem
Jcutter
Mentally Ill
Donateur

Berichtdoor Jmths » za mei 05, 2018 9:25 am

Welke euforie je ook uit deze benzos (mogelijk) gaat kunnen halen de afkick weegt er minstens 3x zwaarder tegenop. Als je euforie voor mietjes wilt moet je gewoon voor de opiaten gaan.

Lorazepam wordt voornamelijk omgeschreven als sederend en naar mijn weten meestal als slaapmiddel voorgeschreven of gebruikt voor acute situaties. Naast het bedwelmende vind ik Lorazepam niet erg recreatief.

Na alcohol en nicotine kennen benzodiazepines de meeste verslaafden. In Nederland staat het aantal unieke benzodiazepine recepten al aardig wat jaren stabiel net boven de 1 miljoen. Daarnaast is de consumptie van RC benzodiazepines explosief gestegen waar we helemaal geen concrete cijfers of zicht op hebben.

Als je de VICE documentaire moet geloven is RC benzodiazepine gebruik in Engeland al toch een flinke epidemie uitgegroeid. Poos geleden ook op de trustpilot review site reviews van RC sites bekeken, echt iets van 3 comments waarin mensen volledig uit hun plaat gaan omdat hun benzo bestelling niet op tijd was aangekomen. Bij de apotheek heb ik meer dan eens mensen zien smeken om een benzodiazepine pilletje omdat ze de afkick niet meer trokken. Twee vrienden hebben zich in de afgelopen 3 jaar van kant gemaakt waarvan ik toch wel geloof dat benzodiazepines de grootste boosdoener in het spel waren.

Lang verhaal kort, onderschat benzodiazepines niet, zoals je er nu over praat krijg ik het gevoel dat je er een beetje luchtig gevoel bij hebt. Het risicoprofiel van benzodiazepines ligt veel dichter bij die van opiaten dan je denkt.

Er zijn genoeg andere opties: 'Voor de leuk'. Als je jezelf alsnog naar de kanker wilt helpen kan ik je Flunitrazolam aanraden, euforischer dan dat ga je niet vinden onder de benzos.

Benzos zijn eigenlijk vrijwel niet euforisch van aard maar je lijkt aardig te genieten van de mentale rust die ze bieden. Misschien moet je voor jezelf nagaan waar de bron van deze stress ligt, het cliché komt altijd weer op hetzelfde neer: korte termijn <> lange termijn.
Laatst bijgewerkt door Jmths op vr mei 25, 2018 4:09 am, in totaal 1 keer bewerkt.
If you can't laugh at life, it just isn't funny anymore.
Jmths
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Moonlight Fanatic » za mei 19, 2018 3:08 am

Eventjes verbeteren: Diazepam is Valium en Lorazepam is Temesta.
En Flunitrazolam bestaat niet. Het is Flunitrazepam. (Rohypnol)
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Jmths » wo mei 23, 2018 1:51 pm

Moonlight Fanatic schreef:Flunitrazolam bestaat niet. Het is Flunitrazepam. (Rohypnol)

Flunitrazolam is Flunitrazepam met een triazole ring aan de molecuulstructuur vast geplakt.

Flunitrazolam heeft hetzelfde receptorbindingsprofiel als Flunitrazepam / Rhopynol / Roofies maar wordt door de triazole ring toevoeging sneller opgenomen door het lichaam resulterend in een hardere piek van effecten en een kortere duratie.

Je had trouwens gelijk wat betreft Temesta, is Lorazepam. Had een merknaam door elkaar gehaald. De meeste ken ik ondertussen wel maar omdat elke benzo onder meerdere merknamen te verkrijgen wil het blijkbaar nog wel eens mis lopen. :p
Laatst bijgewerkt door Jmths op vr mei 25, 2018 4:12 am, in totaal 1 keer bewerkt.
If you can't laugh at life, it just isn't funny anymore.
Jmths
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » do mei 24, 2018 5:48 am

Lol @Moonlight Fanatic heeft nog nooit van research chemicals gehoord? Waarom verbaast dat me niet?
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Moonlight Fanatic » do mei 24, 2018 12:30 pm

Flunitrazepam is Rohypnol dus, de halfwaardetijd e.d ken ik niet, maar ik ken wel de namen.
Net zoals dat Diazepam Valium is en Lorazepam Temesta.
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » do mei 24, 2018 4:29 pm

Als je weet hoe iets heet, weet je nog niet wat het is.
Perry
Intensive Care Bear
DF God

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Opiaten en Opioïden