dutch7 schreef:Jaren terug had ik temazepam, een aantal x via de huisarts gekregen. Het voelde lekker, 3 caps voor het slapen gaan. Maar voor de "leuk" wil ik ook andere benzo's proberen. Van welke benzo krijg je nou echt Euforie?
618157 schreef:dutch7 schreef:Jaren terug had ik temazepam, een aantal x via de huisarts gekregen. Het voelde lekker, 3 caps voor het slapen gaan. Maar voor de "leuk" wil ik ook andere benzo's proberen. Van welke benzo krijg je nou echt Euforie?
Pas AUB een beetje op!
Benzo's zijn sneaky en zeer verslavend, een benzodiazepinen afhankelijkheid wens je weinig mensen toe.
dutch7 schreef:618157 schreef:dutch7 schreef:Jaren terug had ik temazepam, een aantal x via de huisarts gekregen. Het voelde lekker, 3 caps voor het slapen gaan. Maar voor de "leuk" wil ik ook andere benzo's proberen. Van welke benzo krijg je nou echt Euforie?
Pas AUB een beetje op!
Benzo's zijn sneaky en zeer verslavend, een benzodiazepinen afhankelijkheid wens je weinig mensen toe.
Bedankt, daar ben ik ook van bewust. Mijn slaappatroon is gelukkig natuurlijk goed. Maar het is echter voor ff een keertje relaxen.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
dutch7 schreef:Jaren terug had ik temazepam, een aantal x via de huisarts gekregen. Het voelde lekker, 3 caps voor het slapen gaan. Maar voor de "leuk" wil ik ook andere benzo's proberen. Van welke benzo krijg je nou echt Euforie?
Moonlight Fanatic schreef:Flunitrazolam bestaat niet. Het is Flunitrazepam. (Rohypnol)
Perry schreef:Vooral je laatste zin is wijsheid
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Paradise schreef:Het klein beetje plezier aan benzo's zijn NO WAY een verslaving waard ... als dat ooit zo is.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
MrMDMA schreef:Wat maakt benzo's eigenlijk zo verslavend? Ik gebruik ze soms alleen om de scherpe randjes van mijn amfetamine gebruik af te halen. Als ik ze nuchter gebruik merk ik er eigenlijk helemaal niets van. Alleen bij hogere doseringen het groggy/slaperig worden.
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten