Ik had 5 J geleden een vrij ernstig arbeidsongeval , voor de pijn gebruik ik nu fentanyl 75 pleisters elke 2 dagen een nieuwe en de vorige blijft hangen tot er terug verse opgaat dus op zich hangt er steeds 150ug op .daarnaast gebruik ik zaldiar dit bestaat uit paracetamol 325 Mg en anderzijds tramadol 37,5 Mg daarvan mag ik er tot 10 per dag nemen en indien nodig kan ik dit nog wat aanvullen met ms contin . Ik vroeg onlangs aan de dokter om de klevers wat op te trekken maar volgens hem is dat al een vrij zware dosis en zou hij het graag wat uitstellen om naar de klevers van 100ug over te gaan . Ik vroeg hem of de medische cannabis nu reeds te verkrijgen is maar tevergeefs , daar ik bijna niet meer kan stappen kan ik ook niet vlug ff naar Nederland naar een koffieshop achter wat cannabis wat volgens veel mensen echt wel zou kunnen helpen . Heeft er iemand ervaring met gebruik van fentanyl in combinatie met tramadol en cannabis ? Ik gebruikte nog nooit cannabis . Ik zag onlangs een site waar ze zaadjes verkopen om je eigen cannabis te kweken ( is dat moeilijk om te kweken en verwerken tot bruikbaar gerief ?) . Ik had onlangs iemand over de vloer en hij zag mijn fentanyl klevers staan en begon te zagen om enkele klevers te kopen , eerst dacht ik dat dit om te lachen was maar opeens haalde hij 100€ uit zijn zak om enkele klevers te kunnen kopen (maar heb toch geweigerd ) blijkbaar is daar echt vraag naar in het milieu ?
Is dat effectief al zoveel pijnstiling dat ik krijg ?