Wees hiermee wel voorzichtig, als je weinig tolerantie hebt pak je al snel teveel, ook omdat het zulke kleine doses zijn.
Qua effect kan je vooral slaperigheid en ontspanning verwachten, reken maar niet op euforie, het is gewoon een saai, riskant goedje.
Heb wel wat patiënten gehad die de pleisters hadden. Ze waren behoorlijk loom. Ik zou oppassen met dit soort spul gezien het normaal langzaam afgegeven wordt. Weet wat je doet. Zoek beter wat anders.
Maar jij hebt zwaardere pleisters, 4 keer zo zwaar dus moet je een 4 keer zo klein stukje nemen. In totaal moet je die pleister dus in 4x2x4=16 stukjes knippen. Misschien is 32 zelfs beter, dan loop je nog minder risico, sterkte hiermee.
Einstein schreef:Ik heb er onlangs ook één gekregen Ben van plan om hem niet in stukken te knippen, noch te verwarmen, noch onder mijn tong te leggen, noch er origami van te vouwen - mij teveel risico.
Einstein schreef:Ik denk het wel 72 uur is wel lang, maar ik kan hem altijd weer af doen als ik het beu ben.
Drefbon schreef:Einstein schreef:Ik denk het wel 72 uur is wel lang, maar ik kan hem altijd weer af doen als ik het beu ben.
Ik heb het even uitgerekend:
Ik neem maar even aan dat je de sterkste hebt weten te bemachtigen, deze geven 100µg/uur af. Volgens wikipedia is fentanyl 80 keer sterker dan morfine (op gewichtsbasis). Per uur geeft deze pleister dus 8000µg morfine af, oftewel 8mg.
Dat is niet veel maar ik ben er nog niet. De halfwaardetijd van fentanyl volgens wiki ligt gemiddeld rond de 7 uur. Ik heb even snel zitten rekenen, na ongeveer 28 uur heb je dan ongeveer de maximaal haalbare concentratie fentanyl in je lichaam, naar morfine omgerekend zou dit 15-16 mg zijn.
Een lichte dosis morfine zou volgens DHPedia liggen rond 10-40 mg. Ik denk dus dat je 72 uur lang net tegen treshold aan gaat zitten. Ik zou hier ongetwijfeld helemaal niets van voelen. Als je al wat gaat voelen moet je daar dus eerst ongeveer 28 uur op wachten, als je hem weer afdoet moet je bij opnieuw aanbrengen weer zo lang wachten (als er eer een daagje tussen afnemen en opbrengen zit).
Dit heb ik omgerekend uitgaande van de sterkste pleisters, welke dosering heb jij?
Als ik jou was zou ik een andere manier bedenken, dit zou pure verspilling zijn naar mijn mening. De pleister oplossen en hier een deel van opdrinken werkt ook niet, dit heb ik persoonlijk ervaren. Dat zal ook wel de reden zijn voor het ontbreken van fentanyl tabletten of capsules.
Soma schreef:Maar heb het topic beetje doorgeleze en het lijkt me niet het meest recreatieve opiaat, ben wel wat nieuwsgierig naar oxycontin, maar kan k niet zomaar aan recept van komen:#:
Davinci schreef:Soma schreef:Maar heb het topic beetje doorgeleze en het lijkt me niet het meest recreatieve opiaat, ben wel wat nieuwsgierig naar oxycontin, maar kan k niet zomaar aan recept van komen:#:
Er is een fucking reden waarom je er niet aan mag komen
Zijn opiaten eigenlijk wel recreatief, vraag jezelf dat maar eens goed af.
Soma schreef:heb het me afgevraagd ja.....
Begrijp dat artsen het niet snel voorschrijven, heb die docu over oxycontin express bekeken op YouTube en is ook wel schrijnend.
Ik vind dat opiaten een hoog misbruikpotentieel hebben en verslavend zijn, anders werden ze niet zo misbruikt. Maar denk dat ik tussen de zinnen door je boodschap begrijp...het is wat je recreatief noemt, recreatief = fun en opiaten lijken me eerder escapisme, proberen je problemen te vergeten en das niet goed...en daar zijn natuurlijk veel leukere en minder verslavende stofjes voor om fun/recreativiteit mee te hebben.
Bedoelde je het zo dan?
Einstein schreef:In zestien gelijke stukjes knippen, eerst met één beginnen, onder je tong leggen. Mocht het effect na ~1 uur (liefst wat langer) nog niks waard zijn dan kan je er een extra nemen, maar pas ermee op, fentanyl is best link spul.
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten