pax schreef:Zit nu ongeveer een 2 a 3 tal jaar af en toe H te gebruiken altijd 1 gr dan een lichte afkick en binnen 2 weken ongeveer weer een grammetje, ik vind toch appart dat het redelijk goed gaat zonder echt fysiek verslaafd te geraken .ik voel mij zelfs nog een beetje in de recreatieve fase, maar is dit wel goed te praten...?? Wat denken jullie?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
pax schreef: wat frissa zegt: heb ik liever dat je zo'n dingen prive houdt en btw wiet is tegenwoordig meer waard dan mdma, ik kom hier voor hulp niet om oude fouten boven te halen.
Jcutter schreef:Poseidon schreef:Op een dag veegt de hit al je troubles van tafel, voelt het aan of je.in een warm bad zit en dan opeens in de wolfsklem zit.
Maak wat van je leven makker voor het jou sloopt.
Gelukkig was ik altijd vrij van drugs met hem...Ja, 1x flink gesnoven en geslikt. Verder altijd nuchter. Dat symboliseerde onze band zei Pos altijd
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Jcutter schreef:Zolang je het maar niet dagelijks gebruikt, is er niks aan de hand. Je lichaam raakt helaas wel ontzettend snel verslaafd aan heroïne. Maar das pas na weken lang dagelijks gebruik.
pax schreef:Heb overigens wel een job en een goede band met familie en vrienden.
Jcutter schreef: Gelukkig was ik altijd vrij van drugs met hem...Ja, 1x flink gesnoven en geslikt. Verder altijd nuchter. Dat symboliseerde onze band zei Pos altijd
xastur schreef:Meth is verslavender dan heroïne.
Toch zou ik het graag 1x willen testen. Gewoon zware speed.
Poseidon schreef:Op een dag veegt de hit al je troubles van tafel, voelt het aan of je.in een warm bad zit en dan opeens in de wolfsklem zit.
Maak wat van je leven makker voor het jou sloopt.
Jmths schreef:Het zijn allebei zeer verslavende middelen om verschillende redenen, over het algemeen lijken downers op dit vlak echter wel iets zwaarder op te wegen dan stimulanten.
Jmths schreef:Methamfetamine heeft een veel sterker rustgevend component dan Amfetamine wat grotendeels door de serotonine affiniteit van Methamfetamine verklaard kan worden.
PiraatPanda schreef:Bij meth ben ik dan trouwens nog wel nieuwsgierig: is het gevaarlijk om er cold turkey mee te stoppen? Zoals bij veel downers t geval is, of is t wat dat betreft toch een upper?
PiraatPanda schreef:En je zegt dat het rustgevende effect vooral komt door de serotonine (als ik je goed begrijp?) Maar serotoninevoorraad is toch vrij snel uitgeput? Hoe voelt het dan als je een paar weken stug doorgaat met gebruik?
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten