Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Heroïne nr. 3 vs heroïne nr. 4

Hier kun je al je vragen stellen over stoffen zoals heroïne en morfine.

Heroïne nr. 3 vs heroïne nr. 4

Berichtdoor MyJazz » vr nov 29, 2019 1:21 pm

In Europa is vooral de bruine Hero nr. 3 populair en niet de vaak witte nr. 4 en ik begrijp niet waarom. Zelfs als je bruine shot geeft het niet eens de euforie die witte geeft bij gewoon snuiven. Verder is de witte het eindproduct en het is, net zoals coke, hydrochloride.

Die nr. 4 is niet altijd wit, die kan ook geel, roos of zelfs bruin zien. Maar des te bruiner de Hero des te meer versneden. De beste die ik zelf ooit had was wit poeder met een heel subtiel roos schijntje en op de tweede plaats heel licht beige harde rocks.

De nr. 4 geeft namelijk een heel intens lichamelijk orgasme. Het beste orgasme en de beste euforie die ik ken is de combo Crystal Meth roken en er witte Hero op snuiven!

Ik vraag me af, wie van jullie heeft ook ervaring met deze twee soorten Hero en wat zijn jullie gedachten hierover?

Grtz!
Some people never go crazy, what truly horrible lives they must live.
MyJazz
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: do nov 28, 2019 10:27 pm

Re: Heroïne nr. 3 vs heroïne nr. 4

Berichtdoor Jmths » vr nov 29, 2019 2:50 pm

MyJazz schreef:In Europa is vooral de bruine Hero nr. 3 populair en niet de vaak witte nr. 4 en ik begrijp niet waarom.

Het verwerken opium naar een zuiver Diacetylmorfine in HCL vorm is een stuk ingewikkelder en kan ten koste gaan van bijkomende actieve metabolieten.
MyJazz schreef:net zoals coke, hydrochloride.

Is dacht ik niet altijd perse het geval, als je het met fossiele brandstof uit de plant extraheert is het in ieder geval nog geen HCL.
MyJazz schreef:Maar des te bruiner de Hero des te meer versneden. De beste die ik zelf ooit had was wit poeder met een heel subtiel roos schijntje en op de tweede plaats heel licht beige harde rocks.

Bruine H3 heroïne kan wel dergelijk zuiver wezen hoor. Hetgeen was jij beschrijft zou heel goed versneden kunnen wezen met fentanyl (analoog). Van heroïne versneden met fentanyl wordt ook wel vaker gezegd dat dit aanzienlijk meer euforisch is dan heroïne op zichzelf.
Vanuit praktisch oogpunt is met H3 op zichzelf niets mis. Mij persoonlijk spreekt het injecteren van opioiden niet aan, de voornaamste reden voor de meeste mensen om een aanzienlijk hoger bedrag voor de H4 neer te leggen.
Laatst bijgewerkt door Jmths op vr nov 29, 2019 3:37 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Heroïne nr. 3 vs heroïne nr. 4

Berichtdoor MyJazz » vr nov 29, 2019 3:23 pm

Om even te elaboreren, ik bedoelde hoe bruiner de witte ziet hoe meer cuts. Maar hoe beter de bruine hoe meer deze een meer oranje tint zou moeten hebben. H4 is indien goed wel veel meer potent dan H3. Over de rest kan ik niks zeggen want dat weet ik niet...

Thx voor je boeiende reply!

Ahja ook nog dit, Fentanyl vond ik enorm nodden maar zonder euforie...
Some people never go crazy, what truly horrible lives they must live.
MyJazz
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: do nov 28, 2019 10:27 pm

Re: Heroïne nr. 3 vs heroïne nr. 4

Berichtdoor Jmths » vr nov 29, 2019 3:47 pm

MyJazz schreef:Om even te elaboreren, ik bedoelde hoe bruiner de witte ziet hoe meer cuts.

Dat klinkt wel logisch ja.

MyJazz schreef:Maar hoe beter de bruine hoe meer deze een meer oranje tint zou moeten hebben.

Ik heb wel eens wat zuiver bruin in bezit gehad, licht bruin van kleur, rook een beetje naar kaneel en zoethout, verrassend groot volume ten opzichte van het aantal milligrammen, beetje clunky / brokkelig poeder.
MyJazz schreef:H4 is indien goed wel veel meer potent dan H3.

Klopt, alleen al door de HCL (hydrochloride) toevoeging komt het een stuk sneller op. Als ik het niet mis heb kan bruin ook Diacetylmorfine gelijkende moleculen bevatten eveneens uit de opium verrijkt.

MyJazz schreef:Ahja ook nog dit, Fentanyl vond ik enorm nodden maar zonder euforie...

Fentanyl vond ik op zich wel prettig maar die enorm harde piek is toch wel erg lastig soms. Dat warme dekentje van opiaten is toch ook wel bijzonder prettig en wat ik bij fentanyl (analogen) toch wel mis.

Onder de Fentanyl analogen vond ik Butyr-Fentanyl een zeer prettige. Ik heb destijds ook 4-MeO-Butyr-Fentanyl uitgeprobeerd en mien god wat knalt dat spul er hard in, daarvoor moet je eigenlijk al een aanzienlijke tolerantie hebben voordat je er een beetje fatsoenlijk van kunt genieten ondanks de tragere opkomst en langere duratie.
MyJazz schreef:Thx voor je boeiende reply!

Jij ook.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Opiaten en Opioïden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner