Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Kikkerr schreef:heeft geen nut ze testen de hoeveelheid water inje pis ik weet zo de naam niet meer,
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Kikkerr schreef:heeft geen nut ze testen de hoeveelheid water inje pis ik weet zo de naam niet meer,
Kreatinine
Petrovic schreef:Dat je een plastest ondergaat heeft toch een reden? Wat probeer je te ontwijken?
Wolf of Lightning schreef:Petrovic schreef:Dat je een plastest ondergaat heeft toch een reden? Wat probeer je te ontwijken?
Ik probeer het vertrouwen van mensen die een hulp waren in het verleden en voor de zoveelste keer in mij geloofden niet te schaden. Vandaar Mn vraag , thx voor de tips hier.
Mvg
Wolf of Lightning schreef:Petrovic schreef:Dat je een plastest ondergaat heeft toch een reden? Wat probeer je te ontwijken?
Ik probeer het vertrouwen van mensen die een hulp waren in het verleden en voor de zoveelste keer in mij geloofden niet te schaden. Vandaar Mn vraag , thx voor de tips hier.
Mvg
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten