Beste medeforummers
Laat ik mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Jarno, ik ben 18 jaar oud en kom uit België.
Behalve alcohol en koffie, de legale 'drugs' dus, gebruik ik verder niks. Ik ben wel geïnteresseerd in de drugs en hun werking. Daarom heb ik me ook geregistreerd.
Nu mijn vraag: je hoort dikwijls de grootste horrorverhalen over Heroïne. Je zou het niet recreatief kunnen gebruiken, het is heel erg verslavend, etc. Bepaalde posts op DF bevestigen dit ook.
Maar over de lichamelijke schade van Heroïne is er blijkbaar nog heel veel discussie. Op www.uitjebol.net lees ik dat Heroïne helemaal niet schadelijk is (lichamelijk dan), zolang je jezelf maar goed onderhoudt. Ik las echter op een andere website, waarvan ik de url niet meer van buiten weet, dat je bij Heroïne in een visieuse cirkel terecht komt met als eindstation de dood. Vooral bij het stuk 'met als eindstation de dood' stel ik me de vraag: wat is er nu juist zo 'dodelijk' aan Heroïne?
Voor de duidelijkheid: ik zet hier niemand aan tot Heroïnegebruik, nog wil ik andermans gebruik goed praten, maar ik vraag het me gewoon af.
Groeten
Jarno