Beste allen,
Ik neem al geruime tijd kratom capsules om te kunnen functioneren als verpleegkundige met pijnlijke rug.
Ik bestel die capsules iedere 2 maanden in kleine hoeveelheid voor eigen gebruik.
Nu kreeg ik vanmorgen een telefoon van de inspecteur ivm die capsules, deze waren lang geleden besteld en waren toegekomen bij mijn vorige werkgever. Dat men mijn verklaring hierover wil opnemen, en dat in categorie 3, dus ik mag een advocaat onder de arm nemen. Ik panikeerde meteen, ik ben absoluut niet thuis in die zaken. Inspecteur stelde mij wel gerust in die zin dat dit standaard is, dat ik ook niet gekend ben bij hen en het dus wel zal loslopen. Maar ondertussen panikeer ik toch. Ik heb deze maandag een gesprek want ik werk nu tem maandag. Ik werk als verpleegkundige! Ik ben getrouwd en heb een zoon van 3.5 jaar! Inspecteur vertelde me dat ze niet gekend zijn met kratom. Ik wist al helemaal niet dat het verboden is hier. Kan iemand me met soorgelijke verhaal mss gerust stellen? Ik ben een brave moeder, ik flip hier echt op....
Mvg, Sd