Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Kratom

Hier kun je al je vragen stellen over stoffen zoals heroïne en morfine.

Kratom

Berichtdoor MrMDMA » di feb 28, 2017 5:54 pm

Hallo,

Ik heb nu een brok kratom thai resin besteld. Was alleen iets te voorbarig en heb er geen thee ofzo van getrokken. Gewoon het plakje van 5 gram tot een balletje gerold en doorgeslikt. Is het nu juist de bedoeling het eerst te verwarmen om het psychoactief te maken, of maakt dit niet uit? Ervaar nu wel een soort van tintelend gevoel op mijn huid. Heb wel ook al amfetamine gebruikt.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Kratom

Berichtdoor Coropa » di feb 28, 2017 6:39 pm

Ik neem kratom bijna altijd in capsules of als poeder met koud water/vruchtensap/chocomel. Ik heb nooit een verschil gemerkt met eerst verwarmen. Bij mij werkt het gewoon zonder er thee van te maken maar ik neem wel een iets hogere dosis, 7-8 gram per keer. Ik heb geen ervaring met amfetamine en kratom maar ik denk dat de amfetamine de kratom overheerst zeker bij een lage dosis kratom. Maar wat is een resin? is dat hetzelfde als een extract ofzo?
Avatar gebruiker
Coropa
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di feb 28, 2017 6:31 pm
Woonplaats: Leiden

Re: Kratom

Berichtdoor Poseidon » vr maart 03, 2017 2:02 am

Je kunt kratom het beste oplossen in een beetje kokend water en het vervolgens al af koelend oplossen in wat likeur of limonadesiroop om de moddersmaak er van te verhullen.
Bij kleine doses zal je er een stimulerend gevoel van kunnen krijgen. Opwekkend, maar niet zo spectaculair als in het geval van speed of meth.

Grote porties kunnen een lome, opiaatachtige rush geven. Tot slot staat het terecht bekend als krachtig afrodisiac.
Hoor vaak van mannen dat hun penis o.i.v. speed de proporties aan neemt van een regenwurm. Bij kratom wordt ie meer een fikse, knoertharde gummuyknuppel.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Kratom

Berichtdoor Drugslover43 » vr sep 01, 2017 12:15 am

Ik vind Kratom nogal tegenvallen in alle mogelijke doseringen. Het enige positieve resultaat heb ik ermee als ik een hoge dosis neem en dan naar bed ga, slaap dan een stuk beter en langer dan met me slaappillen.
Recreatief heeft Kratom voor mij helaas geen enkel nut en heb t dan afgelopen week ook voor de laatste keer besteld. Het voorraadje dat ik nu nog heb gebruik ik weer als ik weer eens lang wil doorslapen zonder telkens wakker te worden.
Drugslover43
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 129
Geregistreerd: vr aug 18, 2017 4:01 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Opiaten en Opioïden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner