door Légionnaire » vr mei 26, 2017 3:12 pm
Beste mensen, het lezen van dit Topic maakt mij toch wel ongerust.
En niet zo'n beetje, óók
De reden is dat ik sinds een kleine twee maanden per ochtend 20 mg Methadon op doktersvoorschrift gebruik. Dat hebben natuurlijk veel meer mensen onder ons, ik denk dan aan de mensen, die dit middel gebruiken om van de heroine af te kunnen komen/blijven, maardit is niet bij mij het geval. Ik heb nog nooit heroine gebruikt. Ga ik ook beslist niet doen, dit verder terzijde.
Bij mij is het voorgeschreven als pijnstiller.
Mijn rug ligt in de prak, en mijn schouders, óók. Ik heb inmiddels in één van mijn schouders al een kunststof vervangend gewricht, en de vraag is niet óf de andere er ook aan moet gaan geloven, maar eerder wanneer.
Dat krijg je van 7 jaren dienst in het Vreemdelingen Legioen, want laten we zeggen, dat het daar een hard leven is. En nog veel meer, dit terzijde.
Andere opiaten/pijnstillers, ik kon het niet in de hand houden. (aan het recept houden, dus)
En nu dus aan de Methadon, hetgeen bij mij het vrij aardig doet.
Zo rond een uurtje of 8 in de avond lijkt het effect wat te verminderen, maar ik peins er niet over, om meer dan 20 mg te nemen.
En dan lees ik hier dus nogal wat negatieve ervaringen....
Ik vraag me af wat mij te wachten staat in de toekomst.
De insteek is nu om die 209 mg als onderhoudsdosis te blijven nemen, want alle schade in de rug en schouders is niet te repareren jammer genoeg, en zonder pijnstiller is het bijna niet te doen van de pijn die ik krijg.
Wie kan me vertellen, of deze onderhoudsdosis ook in de toekomst blijft werken?
Eigenlijk hoor ik ook graag positieve reacties?
Graag info!