Einstein schreef:Methadon is dan ook alleen de bedoeling voor heroïneverslaafden, omdat het je als het goed is een stuk minder stoned maakt dan heroïne zelf Zelf gelukkig geen ervaring mee, meen me te herinneren dat Leveldesigner het vreselijk spul vond omdat het nog verslavender zou zijn dan heroïne.
Methadon is vooral bekend als afkickmiddel voor heroïneverslaafden. Het wordt ook als alternatief aangeboden aan heroïneverslaafden, om criminaliteit tegen te gaan. Ook wordt het nog gebruikt ter bestrijding van ernstige pijn waarbij (op korte termijn) geen behandeling van de veroorzaker van de pijn mogelijk is.[1] Ook wordt het bij kankerpatiënten toegediend wanneer morfine niet meer werkt als pijnbestrijder.
pink_sky schreef:Ik ben niet van plan om frequent opiaten te gebruiken omdat ze zo addicting zijn
Methadone was developed in 1937 in Germany by scientists working for I.G. Farbenindustrie AG at the Farbwerke Hoechst (it is synthesised from 1,1-diphenylbutane-2-sulfonic acid and dimethylamino-2-chloropropane) who were looking for a synthetic opioid that could be created with readily available precursors, to solve Germany's opium shortage problem.[55] The reason for its swift abandonment as an alternative to morphine was due to the adverse effects it had on German soldiers during early trials. In contrast to morphine, which was used to alleviate pain in the injured but also to boost the esteem, stamina, and drive of German soldiers in combat, methadone had effects that have been described as such; "Dolophine (Methadone) had many adverse effects on the soldiers to whom it was given, leading to apathy, lethargy, and decreased willingness to engage in combat".
Einstein schreef:Methadon is dan ook alleen de bedoeling voor heroïneverslaafden, omdat het je als het goed is een stuk minder stoned maakt dan heroïne zelf Zelf gelukkig geen ervaring mee, meen me te herinneren dat Leveldesigner het vreselijk spul vond omdat het nog verslavender zou zijn dan heroïne.
nemile81 schreef:Het afbouwen gaat gemakkelijker dan van de heroine dus voor mij werkt het !!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten