Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Wellis
Oraal
10 mg - 40 mg voor een lichte dosis
40 mg - 70 mg voor een normale dosis
70 mg - 150 mg voor een heftige dosis (en wordt onervaren gebruikers afgeraden)
Nasaal
5 mg - 35 mg voor een lichte dosis
35 mg - 60 mg voor een normale dosis
60 mg - 120 mg voor een heftige dosis (en wordt onervaren gebruikers afgeraden)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Volgens mij is een dosis van 10 mg wel aan de lage kant.
davy jones schreef:Amvitamientje schreef:Volgens mij is een dosis van 10 mg wel aan de lage kant.
waarschijnlijk wel ja maar hij kan toch paar lijnen bijnacke als 10mg onvoldoende bevrediging geeft. Benzo en alcohol erbij verhoogt de feestvreugde
Amvitamientje schreef:davy jones schreef:Amvitamientje schreef:Volgens mij is een dosis van 10 mg wel aan de lage kant.
waarschijnlijk wel ja maar hij kan toch paar lijnen bijnacke als 10mg onvoldoende bevrediging geeft. Benzo en alcohol erbij verhoogt de feestvreugde
Ja, dat kan ook.
En pas op met alcohol en benzo's!
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prinses Preksie schreef:Beter gewoon wat heroïne scoren en dat gebruiken.
Amvitamientje schreef:Prinses Preksie schreef:Beter gewoon wat heroïne scoren en dat gebruiken.
Ik heb nog nooit hero gebruikt, maar sommige mensen posten op andere fora dat het in de buurt komt van hero of beter is dan hero.
Perry schreef:Ik weet de water-oplosbaarheid en grootte van het molecuul niet. Deze 2 factoren zijn kortgezegd de makkelijkste indicatoren voor het al dan niet effectief zijn bij nasaal gebruik.
Italiano schreef:. Ik vraag me wel af wat de invloed is van de (gecrushde) retard substantie op het snuiven.
Selem schreef:Cool! Had me ook niet echt kunnen bedenken hoe psychedelica onderdrukt had kunnen worden, maar je weet het maar nooit he! .
Waarschijnlijk begin ik bij 10mg. In het geval van snuiven wordt het 1,5x tot 2,5x zo sterk? Of geldt dit niet voor Morfine?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Selem schreef:Sinds een paar dagen heb ik mijn handen weten te leggen op een stripje Morfine van 10mg per pil. Retard afgifte. Voor het recreatief gebruik neem ik aan dat ik de retard afgifte moet zien te omzeilen. Wat zou de beste, en veiligste, manier zijn om dit te doen?
Daarnaast; wat is een mooie dosering om mee te beginnen? Na een beetje lezen op het internet lijkt het algemene advies te zijn met een kleine dosering (10mg?) te beginnen en bij te nemen als je het niet interessant genoeg vind. Meningen hierover?
Dan; onderdrukt een opiaat als Morfine eventuele psychedelica die in de dagen erna wordt gebruikt? Dat zou ik wel een beetje jammer vinden .
Albert Einstein schreef:
Maurits schreef:Selem schreef:Sinds een paar dagen heb ik mijn handen weten te leggen op een stripje Morfine van 10mg per pil. Retard afgifte. Voor het recreatief gebruik neem ik aan dat ik de retard afgifte moet zien te omzeilen. Wat zou de beste, en veiligste, manier zijn om dit te doen?
Daarnaast; wat is een mooie dosering om mee te beginnen? Na een beetje lezen op het internet lijkt het algemene advies te zijn met een kleine dosering (10mg?) te beginnen en bij te nemen als je het niet interessant genoeg vind. Meningen hierover?
Dan; onderdrukt een opiaat als Morfine eventuele psychedelica die in de dagen erna wordt gebruikt? Dat zou ik wel een beetje jammer vinden .
En, hoe beviel het?
Wellis
Selem schreef: Vanavond is de avond... Ooooh ik kan niet wachten xD
Selem schreef:Maurits schreef:Selem schreef:Sinds een paar dagen heb ik mijn handen weten te leggen op een stripje Morfine van 10mg per pil. Retard afgifte. Voor het recreatief gebruik neem ik aan dat ik de retard afgifte moet zien te omzeilen. Wat zou de beste, en veiligste, manier zijn om dit te doen?
En, hoe beviel het?
Dit kan ik u morgen vertellen beste Mau! Vanavond is de avond... Ooooh ik kan niet wachten xD
Albert Einstein schreef:
Wellis
Wellis
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten