FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Einstein schreef:Je moet daar wel gauw zo'n heel flesje (of twee) van wegtikken wil je er wat van voelen, geloof ik. Er zit geloof ik geen paracetamol in, dat is een voordeel, maar het schiet niet echt op.
Tweede vraag: heel misschien zullen ze ergens naar vragen, je kan proberen verkoudheid en hoest na te bootsen, je kan ook gewoon een slechte, doorzichtige smoes bedenken. Tenzij je er heel vercrackt uitziet, of tenzij degene achter de kassa toevallig een slechte dag heeft, zal je het gewoon meekrijgen en ik denk niet dat ze überhaupt vragen gaan stellen, hoewel er misschien wel wenkbrauwen gefronst gaan worden.
duplicity schreef:Ga je Sizzurp proberen ?
Madcat schreef:Even van te voren in je ogen wrijven en een stukje rode peper eten(deze volgorde) dan begin je een beetje te snotteren, beetje hoesten als je de winkel inloopt ,en zullen ze niet twijfelen om je de hoestdrank te verkopen.
Madcat schreef:vraag naar het suikervrije spul. buckleys met DXM(niet zo naar vragen, maar vraag naar buckleys suikervrij), dat werkt ook wel, maar wel wat anders.
lolman112 schreef:duplicity schreef:Ga je Sizzurp proberen ?
lil wayne quote?
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:lolman112 schreef:duplicity schreef:Ga je Sizzurp proberen ?
lil wayne quote?
He wat nee ? Vroeg gewoon of je die purple drank ging proberen waar in Amerika iedereen zo gek over doet... wil het ook wel eens proberen, vandaar
duplicity schreef:Laat ff weten of het wat was, wil je?
Einstein schreef:DXM is wel heel erg iets anders![]()
In één flesje van 100 ml zit overigens geen 50 mg codeïne, maar 50 mg codeïnefosfaathemidraat, wat een stuk zwaarder is, ongeveer het equivalent van 27 mg codeïnefosfaat (bedankt phil_monday). Codeïne wordt meestal gedoseerd als codeïnefosfaat, geloof ik, en als je één zo'n flesje wegklapt heb je nog steeds niet zo'n heel grote dosis binnen. Mja, het kan dus wel zo.
Einstein schreef:Zij gebruiken waarschijnlijk andere hoestsiroop, waar veel meer codeïne in zit en meestal ook gezellige andere rommel met legio bijwerkingen. In Nederland is die Bronchium volgens mij de enige OTC siroop waar verder geen paracetamol (bijv.) in zit, maar ik heb het niet heel uitgebreid bestudeerd.
MDMC schreef:Fuck ik heb dit dus nu echt nodig, fucking vastzittende hoest en pijn dat het doet. Ik ga nu naar de drogist, of kan ik beter langs de apotheek?
Einstein schreef:Hmm, die 27 mg klopt niet helemaal, inderdaad, ik merk net dat het verschil in massa tussen een hemihydraat en een anhydraat wel heel klein moet zijn. Eén zo'n flesje zal je dus ongeveer 100mg opleveren.
lolman112 schreef:Einstein schreef:Zij gebruiken waarschijnlijk andere hoestsiroop, waar veel meer codeïne in zit en meestal ook gezellige andere rommel met legio bijwerkingen. In Nederland is die Bronchium volgens mij de enige OTC siroop waar verder geen paracetamol (bijv.) in zit, maar ik heb het niet heel uitgebreid bestudeerd.
ik heb dat bronchicum opgezocht. Er stond dat de dosering 0,5mg codeinefosfaat per ml iis. Dit betekent toch niet wat een ander persoon zei dat er codeinefosfaathemitraat inzit?
lolman112 schreef:2,5 mg/ ml? Volgens mij kijk jij bij de Melrosum. Of misschien was het 2,5 mg per 5 ml.
Ik zit er echt heel erg over in om het te kopen en hoe te vragen enzo.. maar daar kunnen jullie niks aan doen haha
lolman112 schreef:Einstein schreef:Zij gebruiken waarschijnlijk andere hoestsiroop, waar veel meer codeïne in zit en meestal ook gezellige andere rommel met legio bijwerkingen. In Nederland is die Bronchium volgens mij de enige OTC siroop waar verder geen paracetamol (bijv.) in zit, maar ik heb het niet heel uitgebreid bestudeerd.
ik heb dat bronchicum opgezocht. Er stond dat de dosering 0,5mg codeinefosfaat per ml iis. Dit betekent toch niet wat een ander persoon zei dat er codeinefosfaathemitraat inzit?
Saikedellik schreef:paracetamol-codeine 10mg, heerlijke snoepjes
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast