Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Overstap van rivotril naar diazepam

Hier kun je al je vragen stellen over stoffen zoals heroïne en morfine.

Overstap van rivotril naar diazepam

Berichtdoor Diametha » zo jul 07, 2024 12:46 pm

Ik ben in november te snel afgebouwd van methadon met 5 mg per dag in de detox kliniek eenmaal thuis begin november begon ik klachten te krijgen heb ze toen gebeld maar ze wouden me niet eens zien en zeiden het kan geen ontwenning zijn ik naar de huisarts en die zei als zij dat zeggen dat klopt het wel sindsdien heb ik buikkrampen , buikpijn , heel erge onrust kon niet een me een minuut stil zitten en slapeloosheid. Heb voor de slapeloosheid Quetiapine gekregen maar dat hielp niet echt sliep maar 3 uurtjes van
Voor de rest werd ik naar de psychiater gestuurd en die zei het is lichamelijk wat je hebt ik naar de huisarts allerlei onderzoeken gedaan ze konden niks vinden ( met onderzoeken bedoel ik bloed test en bloeddruk gemeten) ik liep dus al die tijd met enorme onrust en weinig slapen kon niet met mensen praten ik dacht dat het hel was
Tot in februari ik opgenomen werd in het boven ij ziekenhuis omdat ik een beroerte had gekregen
Toen ik daar een nachtje sliep zat ik alleen maar heen en weer te lopen in de kamer en was erg onrustig
Toen kwam een psychiater en die zei je hebt methadon ontwenning ik denk dat je post acute withdrawal syndroom hebt
Hij gaf me meteen rivotril 0,5 mg ochtend 0,5 mg avond
Dat hielp niet dus heeft hij de Quetiapine geruild in mertezepine en zolpidemtartraat
Toen dat niet hielp (ik moest trouwens wel elke keer een paar weken de tijd geven aan de medicatie om zijn werk te doen ) heb ik methadon gekregen, die werd elke week verhoogd toen ik op 30 mg zat en ik nog steeds onrustig was en gek aan het worden was besloot hij om me te laten overstappen van rivotril 1 mg naar diazepam 15 mg (3keer per dag 5 mg ) vanaf de eerste pil begon de echte hel
Huilen niet normaal hartkloppingen niet meer weten wat ik moet doen onrust en slaperig tegelijk
Ik belandde in een echte hel trouwens hij heeft de overstap in 1 keer gedaan in plaats van geleidelijk maar na 2 weken kwam hij erachter dat 1 mg rivotril gelijk is aan 20 mg diazepam dus heeft de diazepam verhoogd toch had ik die heftige klachten nog dus ging hij de methadon verhogen weer
En nu zit ik op 70 mg methadon 20mg diazepam 7,5 mg mirtezepine en 10 mg zolpidemtartraat
Het ergst is als ik de diazepam neem ik juist nog onrustiger word en slaperig tegelijk en omdat ik er nu verslaafd aan al deze medicatie ben en het me juist zieker maakt dan beter weet ik niet meer wat ik moet doen
Ik leef in een echte hel sinds de overstap en dat is eind maart
Ik wil een verslavingsarts spreken maar dat wil hij nog niet terwijl hij niet weet wat ie moet doen hij wil geen second opinion aanvragen en mijn huisarts verwijst me steeds naar hem ze kan ook niks doen volgens haar
Ik wil maar niet stabiel raken aan de medicatie
Omdat de diazepam me onrustig en slaperig maakt en me heel erg laat huilen pprobeer ik overdag niet zoveel te nemen.ik neem rond 12 uur 2,5 mg en om 16 uur 5 mg en om 20 uur 12,5 mg en ik neem de 70 mg methadon rond half 9 en de rest neem ik rond 21 uur
Ik heb geprobeerd de diazepam ‘s ochtend te nemen maar krijg heel erge ademhalingsproblemen ik moet naar de balkon om letterlijk adem te happen
Ik weet niet wat ik moet doen heeft iemand hier een voorstel a.u.b. want geloof me heb echt alles geprobeerd heb geprobeerd om het te accepteren en afleiding te zoeken lukt niet ik heb geprobeerd om te sporten ging eerst wel maar heb nu overal pijn en kan niet ademen
Ik ben ten einde raad ik voel me zo slecht sinds maart en het wil maar niet goed komen
A.u.b. kan iemand me helpen of advies geven want ik weet het niet meer
Ik weet wel dat het door de medicatie komt heb geprobeerd af te bouwen de diazepam 4 weken terug op de 8 dag werd ik zo gek en hartkloppingen toen ik naar de huisartsenpost ging en ze hebben mijn hartkloppingen gemeten ze zeiden ik moet terug naar mijn oude dosis want mijn hart hou dit niet en moest contact opnemen met de psychiater
Maar de psychiater wil me niet meer spreken of zo
Ik heb de huisarts gebeld en die kan hem ook niet te pakken krijgen of hij zou haar terug bellen maar ik hoor niks van beiden
Ik weet dat dit door de medicatie komt dat ik deze combi niet kan verdragen of zo
Ik wil graag opgenomen worden maar het lukt niet
A.u.b. kan iemand mij helpen
Diametha
Newbie

Re: Overstap van rivotril naar diazepam

Berichtdoor Charlie » di jul 09, 2024 12:34 pm

Is er ook iets wat wel werkt?

Waarom begin je niet weer overnieuw? Dan ga je eerst weer een tijdje aan de heroine met een zo laag mogelijke dosering, een onderhouds dosis dus.
En dan na een poosje ga je weer over op methadon en dan bouw je het deze keer langzamer af.
Charlie
Experimenterende Gebruiker

Re: Overstap van rivotril naar diazepam

Berichtdoor Diametha » do jul 11, 2024 5:57 pm

Heb nooit heroine gebruikt ben door iemand aan de methadon geraakt en toen ik de detox deed hebben ze me te snel afgebouwd dat was november 2023 sinds dien heb ik met ontwenning gelopen maar niemand geloofde me ik leefde in hel dacht ik heel erg onrustig en slapeloosheid ik at niet ik dronk niet ik deed helemaal niks behalve lopen
Tot ik in februari 2024 een beroerte had door niet eten niet slapen
Daar kwam ik een psychiater tegen en hij zei dat ik methadon ontwenning had maar heeft me rivotril gegeven toen dat niet werkte heb ik mertezepine en zolpidemtartraat om te slapen toen dat niet hielp heb ik toch methadon gekregen en die werd steeds verhoogd maar ik had nog steeds de klachten
Terwijl ik die klachten had besloot de psychiater de rivotril te ruilen voor diazepam en dat in 1 keer terwijl je het geleidelijk moet doen en dan nog krijg je klachten laat staan in 1 keer
Toen ik de overstap maakte van 1 mg rivotril naar 15 mg diazepam begin de hel huilen de hele dag depressief slaperig en onrustig tegelijk hartkloppingen angst bang niet kunnen concentreren
Maar ik ben sinds maart zo ik voel dat de medicatie me gek aan het maken is
De diazepam moet je rustig maken maar mij maakt het onrustig en slaperig tegelijk ik ben de hele dag aan het huilen en somber ik heb hulp nodig heb alles geprobeerd mindfulness mijn gevoelens accepteren afleiding zoeken sporten niks heeft geholpen heb andere psychiaters gesproken online en iedereen vind de combinatie van medicatie en de hoge dosering zorgelijk alleen mij psychiater vind het normaal
Ik wil maar niet stabiel worden
Ik denk aan zelfmoord de laatste tijd ik kan niet geholpen worden en kan niet afbouwen van medicatie wil zo graag opgenomen worden
Diametha
Newbie

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Opiaten en Opioïden