Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Oxycodon en methadon. Wie herkent zo'n tolerantie.

Hier kun je al je vragen stellen over stoffen zoals heroïne en morfine.

Oxycodon en methadon. Wie herkent zo'n tolerantie.

Berichtdoor Davegn » ma mei 06, 2019 4:17 pm

Ik wil dit delen omdat ik vaak het idee heb dat ik de enige ben en ben denk ik op zoek naar herkenning. Ook al is jouw middel een andere. Ik deel dit niet om op te scheppen of veroordeeld te worden, zeker niet. Dat wil ik even duidelijk stellen.

Ik heb geen gebruikers vrienden maar sommige mensen die ik wel eens sprak schrokken van mijn dosering. Deze mensen waren dan wel mensen van wie ik oxy kocht en zelf bijvoorbeeld een coke of alcohol verslaving hebben of hadden. De huisarts vertelde mij dat hij om zou liggen er wel dan bij vertellend dat hij het middel uiteraard niet gewend was.

Goed, ik ben in 2016 in aanraking gekomen met oxycodon retard, langzame afgifte dus. Voor pijnklachten kreeg ik dit via de huisarts en heb via de huisarts maximaal 50 mg per dag gekregen. Ik sla nu een lange periode over waarin twee opnames in een versl. kliniek hebben plaatsgevonden, clean ben geweest zonder substitutie middelen maar meedere keren ook ben teruggevallen. Ook ben ik gaan bijkopen en omdat de huisarts uiteindelijk niks meer voorschreef alle oxycodon gaan bijkopen.

Ik zit nu op 100 mg methadon (pillen) per dag en deze kan ik elke vrijdag bij de apotheek ophalen. Zondag avond zijn die meestal op dus reken maar uit. Als ik een strip oxycodon van 40 mg per pil heb dandie ik daar de laatste tijd iets langer dan 24 uur mee........ Ik heb dagen gehad van 200 mg oxycodon in combinatie met 140 mg methadon. Behalve oxy heb ik nooit iets anders gebruikt in mijn leven. Nog nooit een druppel alcohol, geen drugs, zelfs geen joint. Nu dan sinds een dik jaar methadon om van de oxy af te blijven en dat lukt dus niet. Over het algemeen haal ik geen oxy als ik de methadon heb maar als het op is meestal wel. En soms heb ik het dus gelijktijdig in huis.

I's er iemand die dit herkent of mij wellicht kan uitleggen waarom mijn lichaam dit aan kan? Ik ben nu 52 en ik merk het echt wel als ik heel veel slik. De high herken ik haast niet meer maar ik val dan steeds weg sigaret op de grond en voor mijn gevoel ben ik dan uren weg maar dit is vaak maar een minuut. Uiteraard ook wat andere klachten zoals zeer pijnlijke spieren. Soms heb ik het idee dat de bijwerkingen het fijne gevoel dat ik ooit kende bij oxy overschaduwt.

Ik vond het moeilijk om dit te schrijven maar hoop nogmaals dat iemand zich hier in herkent.

M vr groet,

D
Davegn
Newbie

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Opiaten en Opioïden