Michaelth schreef:Mijn naam is Michael ik ben 23 jaar
Michaelth schreef:Ik ben 18 en weeg 62 kg man.
djeemen schreef:Kan je enkel vertellen dat je tijdens het afbouwen veel aan cardio gaat hebben omdat het je enorm kan helpen met in slaap te komen, wat zeker moeilijk gaat worden. Misschien heeft de rest wat meer en beter advies.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Selem schreef:Verder zou ik voor de oxycodon adviseren om gewoon colturkey te stoppen eigenlijk
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Wellis
Wellis
Michaelth schreef:Bedankt guyys.
Afbouwen lukt me niet goed genoeg. Ik heb methadon besteld en stap daarop over. Ik ben bekend met dit middel en ik mag aannemen dat methadone de afkickverschijnselen voor het overgrote deel wel afhaalt?
iemand ervaring>?
Wellis
Michaelth schreef:nog extra temazepam gekocht.
Michaelth schreef:
Afbouwen lukt me niet goed genoeg. Ik heb methadon besteld en stap daarop over. Ik ben bekend met dit middel en ik mag aannemen dat methadone de afkickverschijnselen voor het overgrote deel wel afhaalt?
Poseidon schreef:Gefeliciteerd met je methadonverslaving dan.
Je kan ook smack halen ipv oxy. Of fentanyl.
Is je body ook tevreden mee als vervanger.
Poseidon schreef:Michaelth schreef:
Gefeliciteerd met je methadonverslaving dan.
Je kan ook smack halen ipv oxy. Of fentanyl.
Is je body ook tevreden mee als vervanger.
Wellis
Poseidon schreef:Tanden op elkaar en schouders vooruit.
Wellis
Michaelth schreef:Btw,
de reden dat ik van die opiaten af wil voor ik de kliniek in ga is omdat ik voor benzo afbouw sta ingesteld bij de detox. Ik ben bang dat als ik zeg dat ik ook aan de opiaten zit ze mij weigeren. Soms doen ze dit in aparte gevallen. Klinkt super dom. Maar Detox instellingen doen niet altijd maar 100 verslavingen in een paar weken ontgiften.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Michaelth schreef: Na die detox ga ik naar een kliniek in Zuid Afrika.
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten