Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Oxycontin 20MG

Hier kun je al je vragen stellen over stoffen zoals heroïne en morfine.

Oxycontin 20MG

Berichtdoor OpioïdMan » do jul 11, 2013 1:45 am

Heuy! Ik had nog 4pilletjes oxycontin in me kast liggen, maar ik had gewoon geprobeerd te oraal in te nemen maar toen voelde ik er niks van. bij snuiven en chinezen wel. :smokin:
Ik ben by the way nieuw,welkom, dankje :mrgreen:

Weet iemand hoe je Oraal in neemt maar wel er iets van voelt? geen zin om me neus weer naar gallemoeren te maken, kreeg blaren in me neus wat niet zo fijn was :woeh:


Verder zag ik nog topics over een Codeine extract wat wel werkte haha.

Heb ook uitgetest dat 30/40MG mij de ultime high ervan geeft, bij 20mg doet het me vrij weinig.

Ik kweek as well eigen plantjes voor af en toe de zaadjes eruit te halen en van de schil thee te maken.
Verder gebruik ik vrij weinig Opiaten, maar ik noem mezelf @ dit forum zo omdat ik het gewoon kweek for fun :)
OpioïdMan
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do jul 11, 2013 1:30 am

Re: Oxycontin 20MG

Berichtdoor Fret » do jul 11, 2013 2:11 am

hey welkom,
ik denk dat je oraal meer nodig zal hebben voor hetzelfde effect, of tenminste dat zegt erowid
http://www.erowid.org/pharms/oxycodone/oxycodone_dose.shtml

daarbij lijkt snuiven me ook niet zo gezond aangezien je grotendeels bindmiddel naar binnen werkt, maar dat moet je natuurlijk zelf weten

er is hier trouwens al een thread over > http://drugsforum.info/opiaten-en-opioiden/oxycontin-slikken-snuiven-of-roken-t6888.html
misschien is dat het bekijken waard

succes in ieder geval :wave:
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

Re: Oxycontin 20MG

Berichtdoor Einstein » do jul 11, 2013 2:25 am

Van 20 mg zou je wel wat moeten merken. Anders moet je meer nemen :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Oxycontin 20MG

Berichtdoor OpioïdMan » do jul 11, 2013 6:34 am

Einstein schreef:Van 20 mg zou je wel wat moeten merken. Anders moet je meer nemen :P


Van 20mg krijg ik alleen een lichte buzz als ik een Sigaretje rook :D
Enigste wat ik nu op hem is een jointje ik zal es meer proberen, maar nooit meer snuiven, chineze, of injecteren enz.
OpioïdMan
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do jul 11, 2013 1:30 am

Re: Oxycontin 20MG

Berichtdoor Sterling Archer » do jul 11, 2013 9:13 pm

Oxycontin is Oxycodone met een time release systeem ingebouwd. Je kan het niet spuiten omdat het in gel veranderd als je het verwarmd. Dit hebben ze gemaakt om misbruik in Amerika te voorkomen. Meer nemen maakt volgens mij niet veel uit omdat de stof in gedeeltes los komt en je dus nooit een piek krijgt.

De oplossing die ik gevonden maar nooit getest heb is om de pil op te lossen in een glaasje cola met citroensap. Dit mengsel moet je lang laten staan (uit mijn hoofd 12-20 uur) en vervolgens opdrinken. De time release gel lost hierdoor op en daardoor kan je wel pieken. Ik heb zelf 1 Oxycontin pil liggen maar heb nog geen tijd gehad om dit uit te testen. Als ik binnenkort mijn baan verlies, of een weekend niks te doen heb zal ik hier mijn bevindingen komen posten :P
All I've had today is like six gummy bears and some scotch
Avatar gebruiker
Sterling Archer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: do maart 10, 2011 2:03 pm

Re: Oxycontin 20MG

Berichtdoor Einstein » vr jul 12, 2013 1:08 am

Ah, daar kan het aan liggen ja :) In dat geval kan je ook gewoon flink roeren, lijkt me, zodra het opgelost is heb je geen time release meer :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Oxycontin 20MG

Berichtdoor chappy » za jul 13, 2013 12:36 pm

Die coating om de timerelease te omzeilen is hartstikke simpel en in een paar seconden gebeurt. Gewoon dat pilletje ff in je mond nemen ff erop sabbelen,en klaar is kees. Dan kan je het chinezen,snuiven of shotten en werkt dus echt wel meteen en veel sterker dan oraal innemen. En ja weet ik uit ervaring want heb het geprobeert. Alleen het shotten niet,maar snuiven en chinezen wel. En als de coating eraf is verbrand het niet gelijk maar blijft het lopen op de folie. Dus al dat ingewikkelde gedoe is helemaal niet nodig. En als je het chineest kun je het in paar brokjes breken,als je het snuift dan natuurlijk helemaal fijn maken,maar dat spreekt voor zich lijkt mij. Trouwens je kan het ook gewoon helemaal fijn kauwen en doorslikken dan omzeil je ook de timerelease.
chappy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 52
Geregistreerd: wo apr 27, 2011 9:54 am

Re: Oxycontin 20MG

Berichtdoor Sterling Archer » za jul 13, 2013 4:33 pm

chappy schreef:Die coating om de timerelease te omzeilen is hartstikke simpel en in een paar seconden gebeurt. Gewoon dat pilletje ff in je mond nemen ff erop sabbelen,en klaar is kees. Dan kan je het chinezen,snuiven of shotten en werkt dus echt wel meteen en veel sterker dan oraal innemen. En ja weet ik uit ervaring want heb het geprobeert. Alleen het shotten niet,maar snuiven en chinezen wel. En als de coating eraf is verbrand het niet gelijk maar blijft het lopen op de folie. Dus al dat ingewikkelde gedoe is helemaal niet nodig. En als je het chineest kun je het in paar brokjes breken,als je het snuift dan natuurlijk helemaal fijn maken,maar dat spreekt voor zich lijkt mij. Trouwens je kan het ook gewoon helemaal fijn kauwen en doorslikken dan omzeil je ook de timerelease.


Dat was vroeger inderdaad. Tegenwoordig zit de time release door de hele pil heen waardoor je hem echt op zal moeten lossen. Misschien heb jij nog de oude pillen dan heb je geluk. Bij de nieuwe pillen werkt dat niet meer mee.
All I've had today is like six gummy bears and some scotch
Avatar gebruiker
Sterling Archer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: do maart 10, 2011 2:03 pm

Re: Oxycontin 20MG

Berichtdoor OpioïdMan » zo jul 14, 2013 8:16 pm

Ik heb die oude Oxycontin pillen hier trouwens liggen, niet die nieuwe haha, maar ik zal wel es met die nieuwe jou idee proberen sterling, Thanks voor het melden.
OpioïdMan
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do jul 11, 2013 1:30 am

Re: Oxycontin 20MG

Berichtdoor Sterling Archer » di mei 13, 2014 8:29 pm

Sterling Archer schreef:Oxycontin is Oxycodone met een time release systeem ingebouwd. Je kan het niet spuiten omdat het in gel veranderd als je het verwarmd. Dit hebben ze gemaakt om misbruik in Amerika te voorkomen. Meer nemen maakt volgens mij niet veel uit omdat de stof in gedeeltes los komt en je dus nooit een piek krijgt.

De oplossing die ik gevonden maar nooit getest heb is om de pil op te lossen in een glaasje cola met citroensap. Dit mengsel moet je lang laten staan (uit mijn hoofd 12-20 uur) en vervolgens opdrinken. De time release gel lost hierdoor op en daardoor kan je wel pieken. Ik heb zelf 1 Oxycontin pil liggen maar heb nog geen tijd gehad om dit uit te testen. Als ik binnenkort mijn baan verlies, of een weekend niks te doen heb zal ik hier mijn bevindingen komen posten :P


Reporting in.

Deze methode werkt supergoed. Ik had een 20mg ER tablet opgelost in een glas cola met citroensap. Het is wel belangrijk dat je de pil goed plet, dat had ik eerst niet gedaan en kan je je wachten tot je een ons weegt. Ik heb hem een nachtje erin gelaten en daarna goed geroerd.

Shit gaat ontzettend snel werken zo. Ik heb geen tolerantie en 20mg slaat bij mij in als een bom. 30 zou duidelijk te veel zijn.

Peace!
All I've had today is like six gummy bears and some scotch
Avatar gebruiker
Sterling Archer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: do maart 10, 2011 2:03 pm

Re: Oxycontin 20MG

Berichtdoor xastur » do jul 17, 2014 10:59 pm

Omdat ik erg veel pijn in mijn rug, nek schouders heb. En de meeste medicijnen werken ben ik naar de huisarts geweest voor een pijnstiller. hij wilde mij eerst tramadol geven met paracetamol en ik heb nee gezegd want ik had deze al eens geprobeerd en dit product werkt niet.
Gisteren voor het eerste via deze manier Oxycodone geprobeerd. ik mag 2 maal daags 20mg hebben. dus ik dacht, weet je wat ik doe ik maak er 4 tabletten klein en gooi deze in cola met wat citroensap en later op de avond drink ik deze in 1 teug leeg.
Zo gezegd zo gedaan. IK kreeg het warm werd erg rustig., en de pijn had ik nog steeds wel een beetje maar het meeste was wel weg. Maar ik heb eigenlijk geen euforie gehad dus ik dacht ik doe er nog eens 10mg bij maar dat was even te vee. 50mg voor de eerste keer oxycodone was te veel. ik werd misselijk en moest dus kotsen. Maar voor een echte euforie moet je denk ik niet bij deze medicate zijn. Nu gebruik ik het denk alleen maar als ik erg veel pijn heb en de volgende dag niet super veel hoeft te doen aan werk, want de dag er na was ik een beetje stoned. Maar mijn lichaam kan er wel gewoon tegen dat is in iedergeval een goed teken.
wat zijn die pillen toch hard zeg, ik heb op internet lopen zoeken en gevonden wat ik zocht een pillencrusher. dat maak het werk een stuk aangenamer.
op mijn werk gebruik ik geen medicatie want anders hebben ze niet veel aan mij heb ik gemerkt want een film kijken ging wel maar ik nam wel een soort droomtoestand waar.. gewoon helemaal in jezelf gekeerd maar echt helemaal van de kaart was ik nog niet want ik heb nog gewoon geluisterd en gewoon vragen kunnen stellen aan mijn vrouw die haar familie aan te telefoon had.
en de emoties had ik ook nog. Want wat ik gelezen had over de andere opium varianten dat deze de emoties afvlakken en gewoon honger en dorst ervaren maar ik kon wel gewoon drinken en eten.
en echte tintelingen zoals ik met xtc had heb ik ook niet gevoeld, er zaten nog hele kleine stukjes in mijn cola zou dat de boosdoender geweest zijn? bedoel dat alles nog niet compleet opgelost was?
en waarom cola kan het ook met gewoon water en met citroensap die in zo'n plastic citroen zit die je bij de supermarkt kan kopen is dat geconcentreerd genoeg?
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Oxycontin 20MG

Berichtdoor Poseidon » vr jul 18, 2014 11:16 am

Die stukjes in je cola zijn waarschijnlijk resten vullmiddel. Beter hak je de pil tot zeer fijn poeder. Vulmiddeldeeltjes die de vertraagde pilwerking veroorzaaken wip je er uit met mesje of naald. Omhulsel materie ook.
Dan snuif je lekker 20 mg poeder de neus in.
Glas wodka erbij en je bent ff in de hemel.

Snuiven heeft als voordeel dat er zich geen misselijkheid manifesteert. Nasaal hakt t er harder in dan oraal.
Oxycontin/condon is vriendelijke substantie voor het neusslijmvlies. :wink:

Je hebt ook capsules, oxynorm. Daar zit puur poeder in.
Kan je open schuiven en inhoud zo je neus in poppen. :-P :-P
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Oxycontin 20MG

Berichtdoor xastur » za jul 19, 2014 12:36 am

Morgen zal ik dat een keer proberen. ik probeer ook een pillencrusher te kopen dan blijft er niks meer van over alleen poeder.
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Oxycontin 20MG

Berichtdoor xastur » do jul 24, 2014 12:55 pm

Geloof dat er geen prijzen genoeg mag worden en heb geen flauw idee. Alles gaat via ziektenkosten. En syntetische heroine valt toch wel mee, geeneuforie te voelen. Alleen erg in je zelf geen gevoelens etc maar niet een ik maak me geen zorgen euforie
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Oxycontin 20MG

Berichtdoor frhji » wo jul 30, 2014 9:16 am

krijg het voorgeschreven omdak terminaal ben de arts zegt dattet gewoon chemisch diacetylmorfine is (heroine)
ik ben jacob; ben opgenomen in Castricum wegens een verkrachtingszaak.
Avatar gebruiker
frhji
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 33
Geregistreerd: wo jul 30, 2014 8:11 am

Re: Oxycontin 20MG

Berichtdoor Benlesser65 » wo feb 09, 2022 1:51 pm

Frisknip
Benlesser65
Newbie
Verbannen
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo feb 09, 2022 1:48 pm

Re: Oxycontin 20MG

Berichtdoor Perry » vr maart 11, 2022 4:22 am

frhji schreef:krijg het voorgeschreven omdak terminaal ben de arts zegt dattet gewoon chemisch diacetylmorfine is (heroine)

pauperarts heb je dan :lol:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Opiaten en Opioïden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner