Einstein schreef:Van 20 mg zou je wel wat moeten merken. Anders moet je meer nemen
chappy schreef:Die coating om de timerelease te omzeilen is hartstikke simpel en in een paar seconden gebeurt. Gewoon dat pilletje ff in je mond nemen ff erop sabbelen,en klaar is kees. Dan kan je het chinezen,snuiven of shotten en werkt dus echt wel meteen en veel sterker dan oraal innemen. En ja weet ik uit ervaring want heb het geprobeert. Alleen het shotten niet,maar snuiven en chinezen wel. En als de coating eraf is verbrand het niet gelijk maar blijft het lopen op de folie. Dus al dat ingewikkelde gedoe is helemaal niet nodig. En als je het chineest kun je het in paar brokjes breken,als je het snuift dan natuurlijk helemaal fijn maken,maar dat spreekt voor zich lijkt mij. Trouwens je kan het ook gewoon helemaal fijn kauwen en doorslikken dan omzeil je ook de timerelease.
Sterling Archer schreef:Oxycontin is Oxycodone met een time release systeem ingebouwd. Je kan het niet spuiten omdat het in gel veranderd als je het verwarmd. Dit hebben ze gemaakt om misbruik in Amerika te voorkomen. Meer nemen maakt volgens mij niet veel uit omdat de stof in gedeeltes los komt en je dus nooit een piek krijgt.
De oplossing die ik gevonden maar nooit getest heb is om de pil op te lossen in een glaasje cola met citroensap. Dit mengsel moet je lang laten staan (uit mijn hoofd 12-20 uur) en vervolgens opdrinken. De time release gel lost hierdoor op en daardoor kan je wel pieken. Ik heb zelf 1 Oxycontin pil liggen maar heb nog geen tijd gehad om dit uit te testen. Als ik binnenkort mijn baan verlies, of een weekend niks te doen heb zal ik hier mijn bevindingen komen posten
frhji schreef:krijg het voorgeschreven omdak terminaal ben de arts zegt dattet gewoon chemisch diacetylmorfine is (heroine)
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten